[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Qua modi is Kill Confirm nieuw. Het is eigenlijk een Deathmatch-variant, met als verschil dat je niet klaar bent met de vijand wanneer hij dood op de grond ligt. Is iemand neergeschoten, dan laat hij een dog tag achter die jij moet veroveren. Het veroveren van een dog tag levert net zoveel punten als een kill op, waardoor het zeer interessant is om hem te pakken, maar dan loop je wel een groot risico. De vijand weet namelijk dat jij die dog tag wilt hebben en doet er alles om jou van die dog tag af te houden. Het veroveren van een dog tag voor de aanvaller betekent dus dat hij zich openstelt voor een val die de vijand neerlegt en dat zorgt er weer voor dat het tempo in Kill Confirm nog hoger is dan in Team Deathmatch. Er is simpelweg veel minder ruimte voor campers in deze modus.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is dat niet gewoon CONFIRMED KILL?

    dus dat je hem moet oppakken?

    Echter wel ruimte voor Confirm Kill-snatchers, die niet eens een kill hoeven te maken, maar wel de dogtag voor je neus jatten.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus eerst punten voor de kill en daarna nog een keer punten voor de tag? Kunnen teamgenoten die van jou ook oppakken en vice versa?
     
  4. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je teamgenoten kunnen ook jouw dogtags pakken, dan krijg je alletwee xp ervoor, dus het is niet zo dat ze hem stelen van je. dit lijkt me een geweldige gamemodus, gewoon geen campers, en teamwerk is ook wat meer nodig om te winnen
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt ook pas punten voor je team als de dogtags worden opgepakt.
    Voor het alleen-killen krijg je geen punten in een soort Deathmatch ..
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]LJUJcoCq37I[/yt]
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    SpecOps leaderboards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit wordt weer een musthave!

    *begint met sparen
    *oh wacht, de afgelopen maanden is er geen drol uitgekomen. Mucho's money's over :')
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zoveel zin in de game inderdaad, hopelijk valt hij niet zo tegen als MW2. Maar zal wel goed komen heb er vertrouwen in :D.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Mw3 speelt toch wel net iets lekkerder als mw2. Mag ook wel natuurlijk, aangezien mw2 toch alweer 2 jaar geleden is. Kill confirmed is echt een hele leuk game mode en zoals die in het filmpje zegt werken die verschillende "pakketjes" voor je killstreaks ook wel lekker. Verder had ik ook het idee dat de wapens net iets meer in balans zijn in vergelijking met Mw2, waar de UMP en de Famas er ver bovenuit sprongen. Al was er natuurlijk een level cap tijdens CODXP en kon je niet met alle wapens spelen.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad die mode Kill Confirmed lijkt me echt gaaf. Volgens mij speel ik dat alleen maar. Rushen als een baas :).
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Na het zien van meer filmpjes en interviews, ja ik ben best wel hyped voor MW3, de MP lijkt meer dan genoeg te bieden. Al lijkt het visueel en de gameplay erg op MW2, de game ziet er toch als een compleet nieuwe ervaring uit. Boven alles, het lijkt me echt leuk.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gelukkig :) anders zit ik het straks in mijn eentje te spelen :).
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    :):
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :thumbs: :b: :thumbs:
     
  18. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt super veel zin in MW3. En wat leuk om eens een pagina te lezen zonder negatief gedoe over de game! :thumbs:
     
  19. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar meestal killen de quickscopers jou, dus als je nog 1 keer gekilld wordt door een sniper, gooi jij je MW3 disc tegen de muur =)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor iedere keer dat ze mij killen heb ik ze al 5x gekilled. Heb ik echt gene problemen mee ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina