[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap niet wat iedereen zich druk maakt hoor. De keepers zullen echt niet opeens veel slechter zijn dan in voorgaande versies. Het is echt niet zo dat de aanvallende AI teveel ruimte in beslag neemt waardoor er niets meer over is voor de keeper AI.

Het is op dit moment wel echt ruk, maar ik voorzie geen grote problemen, omdat die er nooit echt geweest zijn op het gebied van de keepers. Ze waren nooit geweldig, maar ook nimmer van het niveau dat we nu in de demo mogen ervaren. Ze brengen niet voor niets 2 demo's uit, er zal vast een verschil in zitten en daarin zullen de keepers beter zijn dan in de 1ste demo.

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jongens zorg gewoon dat je goed kan verdedigen dan heb je de keeper niet nodig :lol:

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee Jows, hij is al door diverse mensen gespeeld, door WENB, door PESfan etc. Men heeft bevestigd dat de keepers veel beter in die code zijn dan in de demo-versie, al is de manier zoals Adam dat aangaf ietwat overdreven ( Million times better :D ).
    Suffwan gebruikte opmerkelijk genoeg precies dezelfde kreet die Cyrax zojuist gebruikte....
    Acceptable !

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar zeg je wat: Ik ben gisterenavond aan de gang geweest met de challenge-mode en dat in het bijzonder het verdedigen. Ik was vergeten de schouder-knoppen om te draaien zoals ik die altijd gebruik ( LT<->LB en RT<->RB ). Het opmerkelijke is dat ik met die playstation controller op mijn PC inderdaad beter verdedig met de default-instelling, dus dat laat ik dan maar zo, al is dat wel even wennen.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Schep niet zo op 8). Als die keepers zo blijven als in de demo, dan ben je niet blij, hoe goed je ook denkt te kunnen verdedigen.

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dan hou ik het erop dat het acceptable zal zijn. ;)

7. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, ook als de keeper van de tegenstander fouten maakt vind ik dat ook kut, niet alleen me eigen keeper.. Ik wil scoren door middel van goede schoten / aanvallen, niet door gebreken van de keepers..

Herinner je het penaltie-systeem nog van PES 11? was zeker ook een goede verbetering van het '' oude'' penaltie systeem van oudere delen? KONAMI kan alles.. KONAMI is een koning in features weghalen, en vervangen door nieuwe ( vaak mindere ) features, om vervolgens de oude weer terug te brengen in latere delen..

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat is niet waar trouwens. Even om het uit de wereld te helpen :)

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het penalty systeem in PES11. Als mensen die verdedigen weet je direct dat je ze niet meer serieus hoeft te nemen. Op de Gamescom demo leek het trouwens nog hetzelfde, hoe is dat op die demo die nu uit is? Heb die nog niet kunnen spelen namelijk.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het penalty systeem is nu net als in FIFA. Dit keer wel speelbaar voor 'normale' mensen dus. 8)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Penalty systeem in PES2011 was beter als 2010! There, I said it!
    Geweldig systeem.

12. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al iets gelezen over de nieuwe Master League? Of we als manager van club kunnen wisselen?
    Want dat is het enige wat de career mode van FIFA beter doet dan Konami met de ML.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nog niets over bekend! Ik eis dat namelijk ook :+

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, kan niet. Adam zit thuis al een heel seizoen te spelen en beweert dat het niet mogelijk is.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Morgen, of woensdag zou daar meer informatie over komen toch? De ML?

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Helaas, was toch wel leuk geweest.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Op 8 september, dus donderdag.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    We leven in september Han.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je? ;)

20. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm balen. :'-(
    Trouwens wel vrij oneerlijk dat de rest van Europa een dikke twee weken eerder met Master League online kan beginnen.

Brengt me op een andere vraag; Is dat toernooien systeem van de MLO al aangepast? Dat beginnen op een bepaalde tijd was echt te belachelijk voor woorden omdat het in no-time vol zat... Heb er nooit één kunnen spelen waardoor ik heel weinig geld binnen kreeg en uiteindelijk maar stopte...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina