Spoiler Beste zou zijn Stun gun, maar EMP grenade of Concussive grenade doen de truc ook wel denk ik. En welke geweer je gebruikt maakt niet uit, gewoon het krachtigste pakken uit je arsenaal. Van die 2 zou ik dus de mini-gun nemen.
Kan iemand zeggen hoe ver ik ongeveer ben als ik Spoiler net de 2e baas heb verslagen? Lijkt mij dat ik op de helft zit, maar zou graag zeker willen weten zodat ik er rekening mee kan houden. Alvast bedankt.
Hahaha daarom dacht ik al ik vraag het even voor de zekerheid Heb de game net uitgespeeld en ook alles gekilld. Wil nu voor wat andere achievements gaan,vandaar ik het me afvroeg. Wat was het einde trouwens een b*tch!!!
Loop naar die lockers, haal daar wat granaten/mijnen. En succes!! Oohw je kan trouwens ook 1na laatste autosave kiezen!! Vond je? Ik vond het tre easy hoor. Je moet meteen dat ding in het midden hacken. Met een auto hack, daarna wat emp neer pleuren en knallen voor het vaderland en klaar is Kees....
Dat was dus het vreemde, had nog 2 auto hacks in mijn inventory maar kon ze op 1 of andere manier niet gebruiken
Damn, dacht dat je daar niet meer in kon vanwege Belltower. EEns proberen... EDIT: alle entrances naar de Hive zij dicht??? EDIT2: Ben verder gegaan met de story en uiteindelijk Tong tegen gekomen, alleen nog niet de missie gehad, maar dat komt vast nog
yeeey net de 2e boss verslagen, maar inderdaad hoever in de game ben ik nu ongeveer?? net trouwens een gruwlijke move gedaan, 3 gappies zaten me achterna.. dus ik klim gauw uit het riool omff te ontsnappen.. denk he ga ff me nieuwe cloak move uitproberen dus ik spring terug het riool in terwijl ik cloaked ben BAM shotgun 3 kills whaha dat was ff lachen ook net de achievement 100 knockouts gemaakt gehaald!