Halo is altijd een competitieve game geweest.
Dat is door de fails van Reach om zeep geholpen, waardoor er vele spelers vertrokken zijn.
De game is dus niet een total fail (jij je zin) alleen voor een grote groep spelers.
Ik vind het niet correct van Bungie dat het gene wat Halo zo groot heeft gemaakt door hun verwaarloost werd.
Ze wouden totaal niet luisteren naar de community.
Gelukkig denkt 343 daar anders over
We gaan het toch niet eens worden, aangezien jij Halo op een andere manier speelt dan ik.
Playlists als TS en MLG zijn voor mij onspeelbaar geworden.
Bv de bloom van de DMR is crap en de armor lock die je bijna onsterfelijk maakt en de snelheid van het spel vertraagt.
Of neem jetpacks die map control onmogelijk maakt.
Active camo is ook een toffe toevoeging.
Lekker campen met een shotty....
Sprint is nog wel ok.
Nades die veel te sterk zijn.
Wat ook een super verbetering van Reach is ten opzichte van Halo 3 is het ranking systeem.
In Reach heb je dus geen ranking matchmaking systeem.
Geen ranks 1 t/m 50 true skill ala Halo 3 nee we gooien liever alles door elkaar heen (social en ranked playlists) , waardoor je dus bijna altijd met gasten speelt die amper weten hoe ze een controller vast moeten houden.
Ik zeg thumps up voor Reach.
Klik om te vergroten...