Heb nu enkele missies gedaan in Wasteland, vooral de main quest. Maar heb nog enkele vragen: - Kun je ergens zien hoeveel karma je hebt ofzo? Want dit vind ik nergens. - Ik heb gelezen dat je kunt kiezen om in FPS of TPS te doen, waar kun je dit instellen? Dit zijn de eerste waar ik zo kan op komen .
Ben benieuwd als ik er aan ga beginnen. Heb hem nog niet binnen, dus wordt na mn vakantie. Moet Bioshock 2 toch ook nog uitspelen.
- In je pip boy bij stats zie je je karma (alleen hoe goed/neutraal/slecht) - wisselt tussen 1st en 3rd person
Schaamteloze kick, op de PC ooit eens aan deze game begonnen maar toen kwam ik er niet lekker in. Zit te twijfelen om hem voor de Xbox aan te schaffen, omdat ik dat lekkerder vind spelen. Iemand nog aanraders welk pakket ik zou moeten aanschaffen? Ik zie bijvoorbeeld ook New Vegas en een normale editie.
Ik zou gewoon met Fallout 3 GOTY beginnen. NV heeft geloof ik verbeterde gameplay, dus waarschijnlijk ligt het meer aan de sfeer dat mensen Fallout 3 beter vinden. Logischer dus om eerst 3 te spelen, van anderen hoor ik juist dat ze NV leuker vinden. Ikzelf heb NV nog niet gespeeld, wacht op alle DLC packs.
Aan FO3 heb ik wel genoeg tot het eind van deze maand, als Fifa 12 bijvoorbeeld uit komt. Bedankt voor het advies, gaat denk ik de GOTY editie worden dan.
Ben van plan zo even naar Rotterdam te gaan, weet iemand waar je hem daar goedkoop kan oppikken? Wil hem zsm hebben eigenlijk, haha.
Hij is binnen! Heeft er iemand een build waarvan je zegt: ''die moet je proberen!!''? Houd opzich wel van een beetje sneaky enzo, maar denk niet dat dat heel handig is in deze game. Dus misschien ga ik wel voor de grote wapens deze keer. Iemand suggesties?
Ben er ook aan begonnen, maar snap echt geen reet van het spel. Pip-boy is onduidelijk, op de kaart en kompas zie ik amper waar ik naartoe moet. Probeer je een quest, lukt het niet omdat skill level niet hoog genoeg is, of je hebt te weinig caps. Bom in eerste stadje onschadelijk maken kan ik niet, kam hem opblazen met de detonator oid, maar geen flauw idee hoe. Ga ik naar die Stal, kom ik in een ruilscherm, wat verkocht en proberen te kopen, werkt die shit niet, kan ik enkel transactie cancelen. Echt, wtf, waarom moet het allemaal zo vaag en ingewikkeld.
Haha, ja ik kan in dat eerste stadje niet eens de wapenhandelaar vinden. Net wel Spoiler er voor gezorgd dat de Sheriff dood werd geschoten door een of andere randcrimineel die mij er van had overtuigd de bom in die stad te laten exploderen, althans dat dacht ie.
Sowieso moet je nergens naartoe. De map van de Pipboy wordt duidelijker naarmate je meer hebt ontdekt, het is niet anders. Het begin is vrij open. Rondom Megaton heb je wel wat quests(bijv. die supermarkt) en qua caps moet je vooral zorgen dat je heel veel random shit oppakt en verkoopt. Ammo is een schaarste in Fallout 3, probeer zoveel mogelijk via V.A.T.S. te schieten. En wat betreft transacties, die werken toch gewoon?
Moet voor een optionele quest manthot oid van een gast kopen, maar dat lukt me niet. Steeds als ik dat selecteer kan ik transactie niet meer bevestigen of voltooien ofzo, enkel cancelen. Probeer het vanavond of morgen nog wel eens.
Dit had ik volgens mij nog nooit getoond hier,maar wel iets waar ik trots op ben. Dit waren prachtige tijden....dit was toen ik nog voor een gamesite werkte. http://www.bethblog.com/index.php/2007/08/24/guten-morgen-from-leipzig/ Dat was in 2007, een jaar later hadden we een interview in Amsterdam met Pete Hines. Let niet op mij...want ik ben echt crap voor de camera. [yt]pk1FnjQKN6w[/yt]