Balen, lijkt erop dat m'n save corrupt is geraakt . Als ik een save laadt blijft hij eeuwig laden. Best wel kut, want heb geen zin om opnieuw te beginnen.
ben ik de hele tijd al stealth aan het spelen en heb nog niemand vermoord omdat ik in me eerste game gelijk de achievment wilde hebben van geen kills in het hele spel lees ik hier dat je in de proloog ook niemand mag vermoorden heb ik dus wel gedaan heb gelijk me speelstijl aangepast en dit speelt toch ook wel badass zo ben nu bij de 2de baas en ja ik die is aardig moeilijk op het moeilijkste niveau
[spoiler1]met de Grenade Launcher direct 4/5 kogels op zn aars zodra de fight begint[/spoiler1] . dacht ik ff iets te hebben ontdekt. oh en blijkbaar zei Don Juan het ook al paar paginas terug
Spoiler Zie mijn eerste bericht over de 3e boss bij deze topic, inderdaad de boss was best wel een grap als je het op die manier doet
haha ja maar jij zette er nog bij "ALLEEN LEZEN ALS JE HET SPEL HEBT UITGESPEELD"... dan ga ik dat niet lezen natuurlijk maar maakt niet uit, die !*&@ 2e baas heb ik te lang over gedaan
Ehm omdat er ook nog iets anders staat namelijk over het einde van het spel, daarom... alleen dat stuk moet je niet lezen als je het niet hebt uitgespeeld.
Spoiler er zijn 4 eindes, als je het uitgespeeld hebt dan zal je het zelf wel te weten komen hoe je ze activeert, het maakt niet uit hoe je het uitspeelt je zal altijd wel elke einde kunnen bekijken, je kan een einde pas selecteren wanneer je de eindbaas hebt verslagen.
Net uitgespeeld Spoiler Het einde is fantastisch. Ben benieuwd of de DLC echt iets toe kan voegen. Alle eindes heb ik bekeken, hebben ze echt mooi gedaan.
Zo, bestelling maar geannuleerd bij Wehkamp en vanmiddag een benelux versie sealed opgehaald voor €30 via MP. Erg tof tot nu toe, heerlijke sfeer en gameplay is ook tof. Overal sneaky langs gaan tot nu toe, doet me een beetje op MGS denken.
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind nog steeds dat je, je naam moet veranderen naar 'Justin Fiiber'.
/Mod Spoiler enkel lezen als je de game uit hebt Spoiler Vt dat de Denton Brothers gemaakt zijn van het DNA van Adam Jensen. Ten minste, dat heb ik zo goed begrepen toch? En die Bob is Bob Page uit Deus Ex 1 /Mod Seriously, als een spoiler neerzet zet dan naar ook neer vanaf waar in de game je hem mag lezen! Ik heb de game nog niet uit, dus bedankt voor de spoiler hoor... - Pegas