[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Was al gepost, ik snap het ook niet, op 1 cd past toch niet zoveel content en grafische kwaliteit?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had begrepen van de Bethesda forum dat ze een manier gevonden hebben om de audio files veel te kleiner te maken dit keer, kleiner in MB's zeg maar. Dus is er weer meer ruimte voor andere dingen. Ook bepaalde compressietechnieken hebben ze toegepast.

3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit of inhoudt dat er weinig content in de game zit of grafisch niet zo hoogdravend is ;)

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, je kent Bethesda toch? Oblivion, Fallout 3 en New Vegas waren alle drie ook op één disc en dat ging toch ook goed? Mag hopen dat het nu niet ten koste gaat van graphics, audio etc. :)

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ok, maar het moet wel weer een verbetering zijn tov die games natuurlijk, maar het zal vast wel goed komen ;)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is vet, je schijnt dus dit 3D model te kunnen roteren tijdens het loading scherm, nice!

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ziet er eerder uit als het character creation screen?

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, je ziet een laadbalk en zo'n tip onderin. Bij het character creation screen zou je veel meer balkjes zijn voor verschillende instellingen.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, je zou inderdaad denken van wel, maar zou je dan ook wapens in de handen van de character zien bij character creation? Dat betwijfel ik dan weer. Ik had in een preview gelezen dat je info over rassen en beesten in de loading screens, waarin je ook de modellen kon ronddraaien enzo.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is loading screen, de tip gaat over wood elfs, en dus een plaatje van een wood elf erbij en wat ik hierboven al zei :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch he? Nice hoor. Maar als je dus al die items kunt roteren in die loading screens, zou dat toch inprincipe ten koste moeten gaan van de laadtijden? Ik bedoel..je roteert toch die 3D items, het is niet dat er alleen maar tekst staat :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik weet het ook niet zeker natuurlijk ;) maar lijkt me wel logisch. Ik dacht dat er ergens in een preview iets stond over interactieve loading screens ofzo, maar mss dat ik dat erzelf bij verzonnen heb :D

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit klinkt cool zeg!!!!

As this video claims that you'll able to visit the Painting World & areas of Oblivion through quests. And also alchemystical combinations can fail like in Morrowind and you can you can shoot Oil Lamps down to set the ground on fire. However, he didn't even link a source. I've sent the making of the video for infomation on this I'll shall post if he replys.

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/User_blog:Kacj321/Revisiting_Oblivion_in_Skyrim

14. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klinkt zeker nice!

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan naar de wereld van Oblivion terug?

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja. Maar dan bedoelen ze niet Cyrodill, maar echt Oblivion.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, daar lijkt het wel op inderdaad. Ik had eerder het idee te kijken naar het nieuwe design van charactor creation. Wanneer je de keuze maakt tussen de rassen, zullen al die balkjes heus nog niet in beeld staan. En een archetype Wood Elf die je vervolgens kan draaien, leek mij zo gek nog niet!

Maar inderdaad, ik denk nu ook wel dat het een loading screen is. Ziet er wel raar uit moet ik zeggen. Vond ik die van Oblivion toch mooier. Vind de rest van de in-game interface van Skyrim wel erg mooi trouwens.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Achter de oblivion gates? en de painting world? Ik snap het niet helemaal, en hoe passen ze dat in het verhaal, de setting in dan?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oblivion is een ander soort universum. Het is een bepaald 'realm'. Daar kan je op magische wijze naartoe reizen. Eén van die mogelijkheden is door een Oblivion Gate. Maar die zullen in Skyrim niet geopend worden (gok ik), gezien de gebeurtenissen in het verhaal van Oblivion.

Wel kan het zo zijn dat een Daedra Lord je er naartoe transporteert, of dat je op andere magische wijze in Oblivion belandt.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heb je Oblivion uberhaupt wel gespeeld? :+

Er zullen vast wel side quests zijn die daarmee te maken hadden. Met Oblivion had je ook een quest waar je in een schilderij zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina