[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor MLO fans:

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Niet iets wat ik echt boeiend vind. Kan iemand met een Twitter account eens informeren wanneer die 2e demo komt. Pas eind september, of toch al volgende week?

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is al aan Jom Murphy gevraagd.
    Antwoord:
    EDIT: Dit gaat over de eerste ( verlate ) demo.
    Over de tweede demo wordt alleen gespeculeerd dat het ongeveer gelijk met de FIFA-demo komt...

Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  4. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik op de vorige pagina al gepost maar beetje ondergesneeuwd door die hele discussie. O-)

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh, inderdaad gemist!

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dus als je speler week 7 een kut wedstrijd speelt heeft dat invloed op de wedstrijd van 8 :D veett :) dan kan je speler/team echt in een daal zitten etc. Omdat het niet de wedstrijd daarna weer heel anders is

Als ie slecht speelt is ie dan de volgende westrijd juist extra gemotiveerd(pijl omhoog) of speelt ie dan juist slecht(pijl omlaag)

Maar sws vet

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee want form is nooit bepaald door hoe goed je de wedstrijd daarvoor speelde in PES, dus nu ook niet. Wordt bepaald door een aparte stat..

8. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Leuk dat jij het beter weet dan Jon Murphy. Die heeft dit nameljk aangegeven via Twitter.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is een bepaalde ability dat heet Form, en als je daar een 8 hebt dan is er een grotere kans dat je een rode streepje omhoog krijgt dan als je een Form van bijv 3 hebt.

10. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel. Ik speel al weetikhoelang WE/PES. Maar dat is nog geen reden voor Tyrant om zo betweterig te doen.
    Form heeft invloed op condition en de condition wordt dus deels bepaald door de prestaties van de spelers in de wedstrijden.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha mensen toch, niet zo vijandig allemaal joh! Mensen stressen hen hier zeker omdat die demo er nog niet is... ;)

Om me ff in de discussie over cyrax pikkie te mengen. Hij is groot hoor. Heb er namelijk ook weleens op gestaan... Hahahaha. ( one love jwz ;) )

Maar is het idd niet zo, dat de keepers niet ineens heel anders zullen zijn in een final build? Dat is toch iets meer werk dan simpel tweaken? En aangezien demo 1 toch al erg dicht op de final build zit? En demo 2 is de final build toch?

Maar aan de andere kant, lijkt het me ook sterk dat ze de keepers hebben gedowngrade ten opzichte van voorgaande delen. Heb me overigens ook nooit geërgerd aan de keepers in vorige delen.

12. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze demo zit volgens mij rond de 80% van de ontwikkeling van het spel. Dat wil dus zeggen dat dit de basis is en er verder gefinetuned gaat worden.
    Daar zullen de keepers ook wel onder vallen denk ik.

13. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende dat HanTerp een paar (honderd) posts geleden heeft geschreven dat deze demo gebaseerd is op een zes weken oude build? :confused:

(hihi, ik post op 23:23 mijn 323ste bericht)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Betweterig?
    Waar slaat dit nou op 8). Ik doe helemaal niet betweterig man. Met post als 'Ik speeld PES al zoooo lang', dat is pas betweterig.
    Waar komt opeens al die agressie vandaan gasten? Doe lekker rustig he.

In alle PES'sen tot nu toe werd je form bepaald door je stat genaamd 'form'. Gespeelde wedstrijden hadden hier totaal geen invloed op.

15. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    True.

16. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Ik probeer al 3 posts uit te leggen dat het nu wel invloed heeft en dat dit bevestigd is door Konami zelf. Dan kan je wel steeds aangeven dat het in voorgaande versies niet zo was maar dat is helemaal niet relevant.

Maar prima, dan geloof je het niet. Your loss.

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wake me up when september ends,
    Kut weer = iedereen shagrijnig??
    Of komt et daar niet door?

:)

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weleens? Jij doet niets liever :+

Over de keeper,

Dat is wat ik me ook niet kan voorstellen, waarom zouden ze. Die AI was er al en deze werkte, daarom lijkt het me stug dat de keepers in dit deel opeens slechter zullen zijn (en ze zijn slecht hoor nu) dan in bijvoorbeeld PES 2011. Ik zou niet weten waarom ze dat zouden doen, dat stukje programmeerwerk ligt er al gewoon. Maar goed, als ik dat zeg dan ben ik een "zogenaamde" kenner en moet ik al zeker niet serieus genomen worden :+

19. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    En toch nog een keer zeggen he :D ( is deze smiley okee? :p )

We gaan het zien over die keepers, ik hoop van niet, maar denk wel dat de keepers in PES 12 een brok irritatie worden... Verder mag die 2e demo nou wel een keer komen

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    8) Zo ben ik, altijd het laatste woord hebben, nu weer 8)

Ach, ik maak me niet druk om die keepers, ik verwacht iets anders dan in de demo. Zo niet, dan ben ik niet heel erg blij omdat een potentieel goede footie dan verneukt wordt. Maar ik ga er niet vanuit. Ik ga eerder vanuit dat het online gedeelte weer ruk gaat worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina