1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja mooi achterlijk dit. Zit ik met mijn apparaat van €250 waar ik later de nieuwste spellen niet op kan spelen omdat ik geen tweede stick heb. Belachelijk...

    En dan kan je wel zo'n upgrade als in dat plaatje kopen, maar ik vind de positionering van de tweede stick heel erg slecht...
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook echt benieuwd wat de aankondiging gaat worden.

    Maar het zou kunnen, een nieuwe 3DS en een apart aanhangsel voor de oude 3DS. Maar dit ding ziet er niet uit. Jammer dat ik geen japans kan lezen. Dat ding doet me trouwens denken aan m'n oude Lynx. Damn, dat ding is echt chunky zeg. Maar dit kan toch ook nooit, met die knoppen daar naast het tweede pookje? :confused:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel eens aan gedacht dat dit een third party aanhangsel is en niet van Nintendo zelf? Is dat blad een officieel Nintendo blad? Waar gaat het artikel over?

    Misschien is dit de oplossing voor linkshandigen?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Famitsu also has details on a new first party Nintendo peripheral that expands the 3DS with a second slide pad. This attaches next to the system's face buttons.

     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fuck Nintendo, ik heb echt spijt van mijn aankoop. Ik heb er nog € 250,00 voor betaald, een maand later is dat ding overal € 150,00/€ 160,00. Ik heb dus gewoon € 250,00 betaald voor een prototype, en dat vind ik niet zo tof. Al die gare uitbreidingen die niet nodig waren geweest.

    Als Nintendo ervoor zorgt dat mensen die VOOR de prijsverlaging een 3DS hadden gekocht hun oude model mogen inruilen voor de nieuwe versie die vast binnenkort gaat komen en dus bijvoorbeeld € 100,00 terugkrijgen voor hun "oude" 3DS dan ben je pas goed bezig. Nu naai je je eigen fans, al die paniek van Nintendo is niet bepaald geruststellend.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit is alleen een add-on voor Monster Hunter 3 Tri-G. Geen reden tot paniek ;)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die game is nog niet officieel aangekondigd (net zoals die add-on) dus is het nog helemaal niet zeker dat die enkel voor die game is. Bovendien als de add-on er is, wat houdt het andere ontwikkelaars tegen om er geen gebruik van te maken? 13 September zal als duidelijk moeten worden (of ze moesten er weeral zo'n mindfuck van maken zoals hun E3 van dit jaar).

    [​IMG]
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het niet zo is. Volgens mij komt er een nieuwe 3DS MET twee analoge sticks en de consumenten die reeds een 3DS hebben, die krijgen deze add-on voor hun kiezen. En de games zullen gebruik gaan maken van 2 analoge sticks, zodat je die add-on wel moet kopen.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe willen ze de add-om aansturen vanaf de 3DS , ik zie geen uitbreidingspoort achterop de 3DS.
    Ze gaan toch niet de onbetrouwbare en ultra langzame infrarood gebruiken.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zou kunnen, maar dan hoeft het niet zo te zijn dat je de games er niet zonder zou kunnen spelen. Iets wat waarschijnlijk wel weer zo zou kunnen zijn als Nintendo het zelf zou uitbrengen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen idee. Plaatjes zijn nogal onduidelijk. Infrarood en WiFi lijken me geen optie.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is waar, maar die geruchten van de add-on waren eerder in combinatie met geruchten over een tweede iteratie van de 3DS console. Dat die add-on nu echt blijkt te zijn, vergroot de kans dat een nieuwe 3DS console ook echt is.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het wel vreemd dat de 3DS dan groter wordt. In alle voorgaande versie vanaf de GB zijn ze allemaal kleiner/compacter geworden.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op het ene plaatje zie je "duidelijk" dat de aansluitingen voor de spanning niet bedekt zijn.

    Als je op het grote plaatje kijkt dan zie je iets zitten in de opening voor de 3DS.
    Deze vindt je niet terug op de kleine foto's.

    Dat zou betekenen dat je misschien iets in de 3DS slot moet drukken !
    Dit gebeurde veel bij de Gameboy , bijv Rumble functie.

    Dat zou betekenen dat de add-on alleen geschikt is voor MH3.
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het lijkt mij er ook op dat het in de 3DS gameslot moet passen. Maar misschien kan je de games dan aan de voorkant (onderkant) van de add-on erin doen. Daar zit een brede uitsparing onder de koptelefoon ingang. Anders zou dit wel erg nutteloos zijn.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Bij de WiiU ga ik wel lekker wachten op versie 2.5. :emo:
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Deze mag trouwens ook wel een nieuw deel Modder.. ;)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu je het zegt.
    Helaas ben ik nu op de TU en heb ik er geen zin in. :+
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina