Ik was stilletjes aan het hopen dat vandaag de 2de demo zou uitkomen maar het zal niets worden. Kben namelijk morgen een dagje thuis.
Over de keepers ben ik gerust.Ze zijn eigenlijk zo slecht niet behalve op afstandschoten. Ieder balletje ,hard of zacht,in de hoek gaat binnen nu maar ze gaan dit nooit zo uitbrengen. Dat kan toch gewoon niet. Dat een keeper nu en dan in de final-versie zal raar doen verwacht ik wel,is altijd zo geweest trouwens maar als het maar om de x aantal matchen is kan ik er mee leven. In real-life doen ze ook soms vreemde dingen denk ik dan. Het hoort eigenlijk bij het keepen.
Verder ben ik benieuwd wat voor nieuws er zal zijn in de 2de demo qau gameplay. Van mij hoeven ze er niet te veel meer aan veranderen. Het is goed zo als het is maar als ze echt kunnen mogen ze het nog verbeteren. Kben alleen bang dat ze goeie dingen gaan bewerken zodat ie weer minder wordt om te spelen.
Is er eigenlijk al wat bekend over de stadion-bewerker. Hopelijk is die wat uitgebreid. Ik heb me er goed mee kunnen bezig houden in pes 11 maar er waren toch nog zaken voor verbetering vatbaar.
Laatst bewerkt: 7 sep 2011