[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar ik vind het wel vreemd dat dat stukje programmeerwerk dan niet in de demo zit? Waarom zouden ze het minder maken? Zodat het idd een verbetering lijkt t.o.v. demo 1 en men denkt, ZOOOO, die zijn verbeterd! (terwijl ze op hetzelfde niveau zitten als in PES 2010/2011)?

Vind het maar vreemd. Zo mooi zijn als ze de AI voor keepers ook hebben herschreven, maar dit nog niet geimplementeerd hadden toen. We shall see...

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Al 2x de PES 2012 demo gedownload , maar krijg 'm maar niet aan de start. Als ik die demo opstart krijg ik een zwart beeld dat maar niet weggaat.. Iemand enig idee wat ik fout doe?

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij directX 9 of hoger op je systeem? ( kan je vinden als je via het Windows-startmenu->uitvoeren dxdiag intypt )
    Verder lijkt me het een grafisch probleem. Welke grafische kaart heb je?
    Ik raad je aan de nieuwste drivers van je grafische kaart te downloaden. Gewoon naar de website van de fabrikant gaan en dan kan je onder support vaak de nieuwste drivers vinden.

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Juist vanwege dit soort ellende heb ik een console gekocht ;) Weet allemaal wat ik moet doen, maar ik heb daar geen zin in. Gewoon aanzetten en spelen, geen gezeur. Alleen heb ik de verkeerde console gekocht destijds, want nu ben ik ook nog gedoemd tot de PC Demo.

5. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vandaag komt de demo voor de 360 toch uit?

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, hoor, niet dat ik weet. Sterker, de geruchten worden sterker dat het alleen de tweede demo voor de Xbox 360 wordt.

7. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e demo is voor de Xbox 360 geschrapt. Alleen de tweede demo gaat komen.

Bron is een Twitter bericht van Jon Murphy.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik las het net ja...
    Ze zeiden ook de de tweede demo "just around the corner" is, maar ja, hoe snel is dat...?

9. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik was stilletjes aan het hopen dat vandaag de 2de demo zou uitkomen maar het zal niets worden. Kben namelijk morgen een dagje thuis.

Over de keepers ben ik gerust.Ze zijn eigenlijk zo slecht niet behalve op afstandschoten. Ieder balletje ,hard of zacht,in de hoek gaat binnen nu maar ze gaan dit nooit zo uitbrengen. Dat kan toch gewoon niet. Dat een keeper nu en dan in de final-versie zal raar doen verwacht ik wel,is altijd zo geweest trouwens maar als het maar om de x aantal matchen is kan ik er mee leven. In real-life doen ze ook soms vreemde dingen denk ik dan. Het hoort eigenlijk bij het keepen.

Verder ben ik benieuwd wat voor nieuws er zal zijn in de 2de demo qau gameplay. Van mij hoeven ze er niet te veel meer aan veranderen. Het is goed zo als het is maar als ze echt kunnen mogen ze het nog verbeteren. Kben alleen bang dat ze goeie dingen gaan bewerken zodat ie weer minder wordt om te spelen.

Is er eigenlijk al wat bekend over de stadion-bewerker. Hopelijk is die wat uitgebreid. Ik heb me er goed mee kunnen bezig houden in pes 11 maar er waren toch nog zaken voor verbetering vatbaar.

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zal dit ook kunnen in PES 2012:

:lol:

11. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een held! Hoe bedoel je omgekocht?

Jammer dat die demo er niet komt, maar goed ik zit me toch een partij te vermaken met PES 2011 online jongens das niet normaal meer. Echt ik vind het zo vet en is vrijwel lagfree.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben benieuwd of de servers ook zo lagfree zijn als de grote massa's straks weer online zijn. Nu is het natuurlijk rustig met de aflopende periode van PES 2011.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vrijwel..... =(

14. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag om 12 meer nieuws over ............

IK hoop
    MLO
    BAL
    ML
    CB

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij nog steeds lag dan?

16. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    True in het begin heb ik pes aan de kant gelegd daardoor. En dus online fifa gespeeld

Inderdaad vrijwel. Net als Fifa die is ook vrijwel lagloos.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laatste keer dat ik speelde nog altijd. Dat is al wel weer een tijdje geleden.

Geen ervaring met Fifa online

Ik heb btw afgelopen weekend voor het eerst pes 2012 demo gespeeld op broers ps3 _O_ Wat een lekker footie is het zeg.

Keepers upgraden en online lagvrij (het is gewoon 2011 jongens) maken.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ok heb je een linkie? Thanks!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb online echt nooit lag en heb heel wat potjes MLO gespeeld.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel lichte buttonvertraging maar dat heb ik ook bij FIFA.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina