[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen dat je met MoH 48 uur eerder kunt spelen. Best een lokkertje als je het mij vraagt want zo stond het er niet bij. Beta/demo zou in september komen. Game komt 27 oktober en 2 weken van te voren zie ik geen beta meer komen. Ik verwacht dus over een week of 3.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik hoop dat BF3 de messen en snipers de plaats geeft die ze verdienen. Namelijk niet als 'own' wapens:)

(vreest voor run&gun fest game nummer 1.023.459. De game is 18+ rated, maak de gameplay en dan ook naar en kick dat kids gedoe er eens serieus uit, alsof de oude GR en RS 'kids' gedoe' nodig hadden)

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Begrijp niet goed wat je bedoeld, wat versta je precies onder kids gedoe?

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty ;)

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Rondrennen met een sniper (doet een rl sniper dit?). Rondrennen met een mes (heb je ooit in het echt een soldaat dit zien doen tenzij levensmoe of suicideattack) of in het algemeen RONDRENNEN.

Laten we wel wezen, een sniper kan niet ownen. Als een snipers 'ownt' is er iets mis met of de gameplay of de mapdesign. En als een sniper kan ownen zijn er in no-time van die vervelende kids die dan alleen maar gaan sniper ownen. Dus ik zeg, geef snipers de plaats die ze 'in het echt' ook hebben en je hebt gelijk ook geen last meer van sniper kids, en je hebt dan gelijk een volwassen game.

Ik heb niets tegen snipers, wel tegen kids in een 18+ rated (volwassen) game. Maar als devs gaan zeggen 'laten we snipen niet te moeilijk maken want anders verkoopt onze game slechter' ja dan weet je wel hoe laat het is.

Zelfde als een mes. Als je met een mes meer kills maakt dan met een gun is er ook iets grondig mis:)

Quickscopen (QS) is zo'n voorbeeld van hoe het NIET moet met de gameplay. Als de devs QS'n toelaten, dan weet ik het wel, dan is de gameplay voor mij al bij voorbaat bagger, en dat zou jammer zijn. Echter, als je bij snipen lange reloads en 'hold breath' zou hebben en prone voor betere stabiliteit en je zou ook minder snel kunnen rennen en slechts vrij langzaam kunnen richten, ja dan komt snipen in de buurt van waar het zou moeten zijn.

Oh en het zou wel leuk zijn als je een sniper zou moeten 'verdienen' door objectives te halen, en in eerste instantie (elke match) alleen maar een rifle hebt om te beginnen, zou ook een hoop schelen.

Maar in veel games pakken kids een sniper, gaan in een hoekje of op een berg zitten en je hebt er daarna verder niets aan of alleen maar last van. Echt die gasten ben ik liever kwijt dan rijk (in mij team of in het andere team) http://maxqubit.wordpress.com/2011/08/31/sniper-kids/

Genoeg getypt. Wel zullen zien in hoeverre BF3 realistisch dan wel arcade is. Ik ben benieuwd

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  6. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Met Battlefield valt het heel erg mee volgens mij qua 'kids.'
    Die hebben namelijk bijna allemaal Call of Duty.

Denk dus niet dat je hier heel veel last van zal hebben ..

7. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha , true dat over QuiCkScOpEZzZz

-Nu heeft sniper (vanaf 6x scope volgensmij) scope glint, dus je ziet een flash als hij op je mikt, soort van flashlight effect.
    -Geen 1hit kill meer, ook niet van dichtbij
    - hold breath
    - bulletdrop

Ik voorzie veel boze Wookies in BF3 :9

En over dat mes, van voor zijn er 2 hits nodig voor kill ,van achter is 1 genoeg. Dus geen rambos die door je bullets heen rennen en mes tussen je oogbal plant.

Realistischer hoeft het niet, het moet wel leuk blijven, anders wordt het PR (mag niet eens een andere kit oppakken :x) of Arma

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal waar. Ergenis nummer 1 in COD, MOHAA, maar die laatste kan ik het niet echt kwalijk nemen.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke nice ik haat geknive in welk spel dan ook. Ik doe het in bc2 eigenlijk alleen van achter :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt heel benieuwd wanneer die beta van start gaat nu.

11. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je em nog niet dan? :eek:

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Gebalanceerde sniperclass _O_
    Wel vind ik dat als je met een sniper een headshot maakt, dat het kill moet zijn. Anders is de lol er ook een beetje vanaf.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Euh....de BF3 beta op Xbox 360? :D

14. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je het ff zegt dat was ik nog vergeten :+ , headshot is natuurlijk wel 1 shot kill, maar alles daaronder niet

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoop dat de hitbox voor het hoofd verbeterd is en niet dat je altijd iets boven de kop moet schieten om die onzichtbare hitbox maar te raken..

En in de borst mag van mij ook gewoon 1 shot 1 kill zijn hoor, zou het echt niet overpowered maken imo. Hold breath is wel tof trouwens!

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah borst is veel makkelijker te raken though..
    Ik zou het goed vinden als het bij headshot blijft.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Battlefield 3 on Xbox 360 and PlayStation 3 will run at a sub HD resolution, DICE rendering architect Johan Andersson has confirmed.

"bf3 is 1280x704 on both PS3 and 360," Tweeted Andersson. "Removing a few lines from 720p saves good perf & memory for us."

He added: "We have tiny 8 pixel black bars that often is invisible due to overscan, scaling would just ruin the picture."

Overnight EA confirmed it won't be charging for Battlefield 3's Battlelog.

Battlefield 3 will be released October 28 for Xbox 360, PlayStation 3 and PC.

http://www.videogamer.com/xbox360/b...ield_3_to_run_sub_hd_on_ps3_and_xbox_360.html

Als het de performance ten goede komt...why not toch? Nog even tot de beta en we kunnen gvd eindelijk eens iets van de 360 versie zien....it is a fucking miracle gewoon.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan me helemaal achter de woorden van die man vinden.

Het vreemde is, met een paar jaar geleden en EA als uitgever, dat dit met andere games vaak niet het geval was.

EA wilde toendertijd alleen maar cashen, goede games of niet. Ze moesten gewoon direct de deur uit.

Attitude van EA is erg veranderd de laatste jaren, maar ik denk dat ze dat ook wel in hun aandelen hebben terug moeten zien als je games keer op keer, niet alle keren, een draai om te oren van de pers kregen.

Over de pers gesproken: Die worden trouwens wel eens verwend om een hoger cijfer te geven of verboden iets te publiceren als het te negatief is. ;)

Edit: Doelend op het stukje over de beeldkwaliteit. Ze gaan dus echt voor kwaliteit.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^ klopt. Dat zag je heel goed met de Fifa reeks. Daar gooide ze een paar jaar geleden plotseling het roer om (ik geloof al begonnen met Fifa08 maar zeer zeker met Fifa09). Dead Space, ook zo'n voorbeeld, die game kwam helemaal als een surprise uit de lucht vallen. Ze zitten idd heel erg ook op kwaliteit. Het blijft EA, maar het had veel slechter gekund:)

(Daarom heb ik ook nog een plaatsje voor MoH. De eerste werd dan mixed ontvangen, ik had er al heel veel lol mee. Wie weet als EA/DangerClose + Frostbite2 hier ook voor gaan dat MoH2 eind 2012 ook nog een heerlijke shooter wordt)

20. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm en wanneer is dat ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina