Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe ja. ik zat te twijfelen of ik nog een Thrashball Cole statue zou bestellen, maar tbh vind ik die wel lelijk:
    [spoiler1][​IMG][/spoiler1]

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  2. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je echt geen zorgen maken over de extraatjes, meeste zijn gewoon een extra character, de goedkoopste zijn zonder preorder bonus maar ik zou daar echt niet meer voor gaan betalen! Ik heb de mijne voor 46 euro bij gamereservering.nl besteld.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze in mijn kamer staan:
    _O_

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nice.. ik heb ook alle figures in een vitrine staan hier.

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel ziek eigenlijk. Halen zou ik zeggen!:+

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe is die site qua levertijden, heb je het met release in huis? Want dan is het wel een chille webwinkel.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja misschien later nog voor de collectie, maar hij is alleen op amazon.com en die zijn dom duur met verzenden

8. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep :) Dit is ook mijn eerste keer, hier staan de ervaringen van mensen: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-210.html

En het is trouwens ook gewoon de nederlandse versie.

9. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er niet op gokken als je 100% zeker wilt spelen op dag van release, hij zet niet voor niks erbij 0 TOT 3 dagen. echter als dit geen issue is en gewoon n goedkoop exemplaar zonder (pre-order) extra,s wenst n eerlijke keus....

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die echt niet kunnen wachten; focus je gewoon op andere dingen. Het wachten gaat dan een stuk sneller en is een stuk minder erg. Gewoon andere leuke games spelen of zorgen voor andere afleiding. :)

Waarschijnlijk heeft niemand hier iets aan, en het is misschien moeilijker dan het klinkt, maar mij is het gelukt in ieder geval, het wachten is nu een stuk minder erg. Gears 3 verschijnt vanzelf wel.:9

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of lees de boeken en comics :D

Heb je de comics btw? Lees je meer over o.a. Jace

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Boeken lees ik ook actief, dat helpt inderdaad ook veel.

Ik heb niet de comics, zat er nog wel aan te denken toen ik de boeken bestelde maar dan was ik weer duurder uit, wat op zich niet heel erg is maar ik wou eerst kijken of ik de boeken leuk vond, en over het algemeen heb ik meer met boeken dan met comics. Boeken zijn top, als ik die uit heb ga ik misschien de comics ook bestellen maar weet nog niet zeker, zie ik dan wel weer. :)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb ze op de pc, heb ze ook aan andere gestuurd hier.. maar die vonden het lezen op de pc niks. als je een tablet hebt leest het makkelijk. ik lees ze op mn ipad.

ik vind ze echt zeer boeiend ook voor de story en als je toch de boeken leest moet je ook gewoon de comics lezen. vooral de laatste 6 comics (waar nu 1 deel van uit is) moeten meer info geven op de secrets van Hoffman Prescott en Adam Fenix en de Locust.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dit dus, pak een ander spel, stop wat meer tijd in je sociale contacten, doe eens gek en verzet veel werk voor je studie. Voor je 't weet is Gears in de winkel!

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen tablet en lezen via pc is ook niet echt iets voor mij, dus als ik ze koop dan koop ik gewoon in paperback.

Tegen de tijd dat ik alle boeken uit heb zal het denk ik niet lang duren voordat Gears in de winkel verschijnt, dus als ik na het spelen van de campaign nog meer zin heb om meer te weten te komen over het Gears-universum dan gaan die comics er zeker komen. :)

:)

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik heb 1-13 volgens mij al in een hardcover. de rest moet nog verschijnen in die vorm. de losse comics koop ik nie, ik wil ze echt in hardcover. tot die tijd lees ik ze gewoon op mn ipad

ik ga idd voorwerken aan mn studie zodat ik in de week van 20sept extra tijd over heb. heb deus ex nu uit dus 13 dagen "over"

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Supersick!!

18. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees heel veel over extra karakters die je met codes moet unlocken. Allemaal leuk en aardig, maar kan je die niet op een normale manier vrij spelen?

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sommige zijn early unlock en sommige (zoals adam fenix) zijn exclusief

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel zelf maar met 1 karakter. En dat is the cole train! En gelukkig heb ik trashball cole unlocked met de beta. Locust maakt me niet zoveel uit. Zijn allemaal even lelijk....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina