[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Het is dezelfde Bob Page als in Deus Ex 1 alleen in Deus Ex Human Revolution is hij jonger omdat het voor Deus Ex 1 afspeelt, en Adam Jensen is de vader van de 3 Denton Brothers. ;)

Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteravond dacht ik de game uit te spelen zonder ook maar iemand vermoord te hebben.Tijdens de last boss battle ging het mis....want je krijgt ook te maken met
    Die gestoorde augs people. Ik sloeg er 1 en die viel op de stroom gedoe..... dus dood.
    Nu denk ik dus dat dat de reden is dat ik toch iemand vermoord heb. Lekker dan...

Maar goed ooit beginnen aan een 3e keer en dan ga ik los!:)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Save ervoor laden?

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom klik je op spoilers dan. Ik klik er nooit zelf op als er geen omschrijvinh bij staat Maar zal wel context toevoegen voortaan.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan is het nut van spoilers weg, want dan kan je ze dus enkel kijken als je de game hebt uitgespeeld. Heb er ook een hekel aan.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar er staat toch "spoiler". waarom wil je dat lezen dan? ik lees het alleen als ik om iets vraag en iemand geeft antwoord op me in een spoiler bericht. anders laat ik het staan tot ik de game uit heb, of dat ik het niet echt vind om "gespoiled" te worden. ga toch niet zomaar spoiler berichten open klikken :confused:. als er helemaal geen spoilertags worden gebruikt is een ander verhaal

maar ok, zal er een context bijzetten voor de mensen die het niet kunnen laten

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er zijn ook mensen die stellen een vraag zonder erbij te zetten waar ze zijn. Dan kan je ze moeilijk helpen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    QFT.

Aan de andere kant zeg ik het zelf ook bijna nooit. alleen vlak na de release van een game.

Maanden er na doe ik dat ook echt niet meer hoor, dan heb je tijd zat gehad de game uit te spelen etc.

Ik zet echter spoilers dan nog wel in een spoiler, zeker als er om gevraagd word etc.

Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tegen het einde van eerste missie:
    Daaamn, ik ben die hostages niet eens tegengekomen haha. Krijg nu wel naar me hoofd geslingerd dat ze dood zijn omdat ik het zo lang duurde. Fuck die hostages, ik ben onzichtbaar en sloom. :cool:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zit vast in een missie in China, na de 1e boss, in een enorm onderzoeksgebouw:
    Ik moet namelijk dat enorme hoge shit in, op zoek naar een stuk informatie/chip voor Pritchard. Malik helpt me ook met deze missie. Sta nu namelijk voor een deur waar een bewaker en een camera voor staan/hangen. Ik weet alleen niet hoe ik er langs moet komen. Ik heb geen cloaking stijl aangezien ik meer rechttoe rechtaan ben. Heb al een shoot out gehad daar, save geladen daarna. Probleem is minstens een stuk of 6 bewakers en een stuk of 2 drones met machine guns. Ik wil er graag langs, dus voor degene die me kunnen helpen.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het uitspelen van dead island komt deze game in de collectie !

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Iemand?

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net aangekomen in singapoer kan iemand mij vertellen hoe ver in de game dat is ongeveer??

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bijna aan het einde. Als je puur voor de (main) objectives gaat dan krijg je hem wel uit in 2 uur tijd denk ik.

De game zonet uitgespeeld na 56 uur spelen volgens Steam. Je mag er al zo'n 12-15 uur aftrekken van stukken die ik "moest" of wou herspelen. Maar dan nog kom ik minstens op 40 uur, helemaal niet slecht! Waar ik helemaal van verbaasd ben is de game me ook zo lang heeft weten boeien. Meeste games ben ik na een aantal uur al beu.

Binnenkort m'n tweede playthrough maken en dan ga ik lekker knallen en andere keuzes nemen om te zien wat er dan veranderd. Ik vind het persoonlijk niet erg dat de eindes niet afhangen van de keuzes die je maakte in de game. Dan zie ik het liever terug in kleine dingen zoals hier in DE:HR.

Ik meen me trouwens te herinneren dat er werd gezegd door de developers dat je in één playthrough niet alle augs kunt nemen en je dus moet kiezen...

Ok, dit is wel op het einde van de game maar ik had toch toegang tot alle augs waarvan de meerderheid vrij nutteloos is. Je moet dus eigenlijk in het begin wat keuzes maken, maar tegen dat je in Hengsha bent maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit.

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    lockpick ff dat deurtje dicht bij die camera en guard. Het deurtje zit tegenover de (open?) deur van die opslagruimte naast de guard, denk ik.. Nadat je in die kamer zit, open je de 2e kamer, daar zit een kruipgat zeg maar.. Kruip daarin en dan kom je in een kamer met 2 guards. Die kan je voorbij sneaken dacht ik ;)
    Dan zit je in de ruimte voorbij de guard en camera

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nog 1 spoiler en je krijgt een OW. Constant maar zonder spoilers posten terwijl het al tientallen keren gevraagd is.

En @ Yellow:

Is dat op die bovenste verdieping? Je kan rechts van die deur namelijk dat achterste laserhek hacken zonder gezien te worden en dan buiten die gast silent killen.

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    He he eindelijk binnen van Gamehubs...

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha veel plezier ermee!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Merci! :thumbs:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net uitgespeeld. Zowel no kills als no alarms achievements NIET gekregen. Echt balen, snap niet waar dat is mis gegeaan. Heb altijd gereleoad, zeker de alarms is gaar dat ik die niet krijg...

Een vraagje daarover mbt tot het eind
    Mag je die life supports en Zhou ook niet killen? Want dat heb ik wel gedaan. Ik dacht dat stun of tranq daar niet werkte...

Verder nog best veel achievements gemist, blijken er veel te zijn die een bepaalde volgorde in conversaties beloont, beetje gaar in een rpg waar het gaat om roleplay en er dus niet maar een goed antwoord is...

Deel Deze Pagina