Rondrennen met een sniper (doet een rl sniper dit?). Rondrennen met een mes (heb je ooit in het echt een soldaat dit zien doen tenzij levensmoe of suicideattack) of in het algemeen RONDRENNEN.
Laten we wel wezen, een sniper kan niet ownen. Als een snipers 'ownt' is er iets mis met of de gameplay of de mapdesign. En als een sniper kan ownen zijn er in no-time van die vervelende kids die dan alleen maar gaan sniper ownen. Dus ik zeg, geef snipers de plaats die ze 'in het echt' ook hebben en je hebt gelijk ook geen last meer van sniper kids, en je hebt dan gelijk een volwassen game.
Ik heb niets tegen snipers, wel tegen kids in een 18+ rated (volwassen) game. Maar als devs gaan zeggen 'laten we snipen niet te moeilijk maken want anders verkoopt onze game slechter' ja dan weet je wel hoe laat het is.
Zelfde als een mes. Als je met een mes meer kills maakt dan met een gun is er ook iets grondig mis
Quickscopen (QS) is zo'n voorbeeld van hoe het NIET moet met de gameplay. Als de devs QS'n toelaten, dan weet ik het wel, dan is de gameplay voor mij al bij voorbaat bagger, en dat zou jammer zijn. Echter, als je bij snipen lange reloads en 'hold breath' zou hebben en prone voor betere stabiliteit en je zou ook minder snel kunnen rennen en slechts vrij langzaam kunnen richten, ja dan komt snipen in de buurt van waar het zou moeten zijn.
Oh en het zou wel leuk zijn als je een sniper zou moeten 'verdienen' door objectives te halen, en in eerste instantie (elke match) alleen maar een rifle hebt om te beginnen, zou ook een hoop schelen.
Maar in veel games pakken kids een sniper, gaan in een hoekje of op een berg zitten en je hebt er daarna verder niets aan of alleen maar last van. Echt die gasten ben ik liever kwijt dan rijk (in mij team of in het andere team)
http://maxqubit.wordpress.com/2011/08/31/sniper-kids/
Genoeg getypt. Wel zullen zien in hoeverre BF3 realistisch dan wel arcade is. Ik ben benieuwd
Klik om te vergroten...