Hmm, bij mijn bestelling op de BPGames site was betalen via Ideal uitgeschakeld. Moet het geld nu handmatig overmaken, maar dacht dat betalen via Ideal normaal gesproken wel kon. Komt dit ook door die hack die onlangs op het nieuws was? Ik weet dat daardoor diverse "beveiligde" pagina's een tijdje zijn uitgeschakeld.
Waarom moet de controller gisteren dood gaan Viel me vorige week al op dat de controller met veel moeite verbinding maakte met de PS3. Gisteren deed de controller helemaal niets meer , er gaan zelfs geen ledjes branden/knipperen. Aan de accu ligt het niet want die werkt wel in de oude launch controller zonder Dualshock. Even rond gekeken maar waarom zijn die krengen toch zo duur
Wordt helemaal gek van die eerste GROTE update zeg iedere keer valt ie uit op 70 % ben al een uur bezig haha op de PS3 duurt het altijd zoooooo lang
Net gekocht, vanavond even proberen. R1 en 2 helemaal kapot gespeeld. Wordt wel weer smullen denk ik . Geen filmpje etc gekeken dus laat me helemaal verrassen!
Je kunt op de site van bart smit nu Infamous 2 + een rode of blauwe controller kopen voor 60,-. Infamous 2 kun je eventueel weer verkopen voor 25-30.
Heb gisteren van ArtificialFaith een controller kunnen kopen voor maar €25 Pakje is vanmorgen al afgeleverd de koerier \o/ Toch maar even een bestelling gedaan bij Bartsmit. PS3 Killzone 3 Helghast Edition voor maar €40
98% van installatie . Lekker een zondagje resistance spelen. Edit: Whoehoeeeeeee!!!! Wat word ik gelukkig van dit spel, ziet er super uit! En speelt weer super relax. Ik ben weer verkocht
Volgens de site van Bartsmit kan de doos wat beschadigd zijn , als er maar niets aan de hand is met de inhoud. Het masker nooit goed kunnen bekijken want bij de gameshop staat die achter gas en bij de MM mag de doos niet open. Misschien dat ik morgen als nog Resistance 3 ga kopen want ik heb nog 1 week vakantie. Vanmiddag even knallen met de vorige 2 delen om in de stemming te komen
Ik zou het doen! De sp is tot nu toe echt heel vet. 20x toffer als heel deel 2. De graphics zijn gameplay is top. En de opbouw van het verhaal is tof gedaan. Vanaf het begin gelijk hele brute gevechten. Ende sfeer... Wow ^^.
Misschien komt het omdat het alweer een tijdje terug is dat ik een fps heb gedaan, maar ik vind de SP campaign tot nu toe erg goed gelukt. Veel afwisseling in de vijanden, wapens en omgevingen. Erg sfeervol ook en bij vlagen zelfs spannend.
Ja dat had ik ook, je hebt aan het begin echt het idee dat wat jedoet dat echt ergens toe doet . Mooi gedaan! Online is ook wel leuk tot nu toe, alleen jammer van de lag. Dat wordt als het gied is wel gepatched .
Doos (onbeschadigd) binnen gekregen en zag meteen dat de doos was los gemaakt Meteen alles gecontroleerd en mis gelukkig mis , de game zelf zit nog in de originele folie. De helm is gemaakt van stevig plastic en de 2 luchtslangen kan je los koppelen.
De game zojuist uitgespeeld. Wow, wat een waanzinnige game zeg!! Ik heb altijd deel 1 en 2 al erg tof gevonden, maar deel 3 gaat er echt dik overheen. Grafisch echt prachtig, speelt heerlijk, goede muziek, super sfeervol, lekker spannend, toffe locaties, wapens en vijanden en hele grote shootouts! Zaten echt stukken in dat m´n mond toch veel even open viel. Insomniac heeft met Resistance 3 echt een topgame afgeleverd. Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. Zeker een top 5 game van dit jaar voor mij.