Aparte vergelijking want Borderlands staat bekend om zijn 600.000 guns en ik heb nog geen een vuurwapen voorbij zien komen in de footage die ik heb bekeken van Death Island. Maar freeroam klinkt wel nice.
zucht.. wat is er nou leuk aan om eerst een scherp voorwerp in een zombie z'n gezicht te mikken, hem/haar daarna na de grond te trappen om vervolgens met een of ander slag/stoot/snij-wapen af-te-maken.. NOU?! ...Heb het nu een keer of duizend gedaan en kan niet wachten totdat de avond weer begint!!
Android? wat is dat de "official dead island map app" laat alle maps zien (inclusief inzoomen), laat de locaties zien van alle collectibles zoals ID cards, Banoi Herals Editions en Investigation tapes. tevens kun je deze collectibles (helaas handmatig) afvinken... oh ja... kost wel ff EUR 2,39......
Ojee voel een flamewars opkomen... Android is de nieuwe generatie weer wat anders dan afgedankt fruit! Vette app dank trouwens! hoop dat ze die ook al voor de NIEUWE generatie kunnen maken zonder de MAC-A-Mentjes :b:\o/
Deze avond die app maar even downloaden ! Heb nu toch al een goede 3 uur in de game zitten denk ik,weet niet of je dat ergens kan nakijken ? Leuke game,gameplay is goed maar best wel even wennen. Beeld ziet er goed uit alleen merk je toch nog wel wat veel van de bugs. Tijdens de cutcenes krijg ik soms echt lelijk beeld dat dan na 5 sec plots weer weg gaat. Soms zit een zombie ook gewoon ergens vast in een paal of een stuk hout en kan je hem niet aanraken. Gisteren verdween plots ook mijn auto,ik was aan het rijden de game haperde even en ik stond gewoon stil zonder wagen. Toch een leuke game,zit nu op 11 %
Dat met de auto is wel vaker bij sandbox games. Weet dat ik in GTA4 wel eens aan het rijden was en ineens was de auto was. Ik zat nog gewoon in de lucht Is de patch al geweest of komt die morgen pas?
Verdomme wilde ik die game net gaan bestellen voor 45 euro, is hij alweer uitverkocht bij die winkel. Gaat echt steeds sneller tegenwoordig bij die online stores, mensen krijgen het door dat het veeeeel goedkoper is online.
Wel triest hoe mensen dit co-op spelen. Als je gewoon een random game joint. Ze wachten bijvoorbeeld niet even met de auto, of ze zijn allemaal over de map verspreid. Nou leuk co-open hoor
Als je co-op wilt spelen moet je gewoon vooraf met een paar man afspreken, dan heb je dat soort onzin niet. Daarom speel ik de game ook eerst in singleplayer uit, kan ik tenminste gewoon op eigen tempo verder. Daarna is de co-op aan de beurt!
hoe kan je dan anders de coop doen? Ik wil graag met een vriend dat doen maar ik ben al wat verder in de game... kan hij dan nog wel met mij coop doen??
Ik heb de game zelf nog niet. Maar ik hoor dat het drop-in is. Dus die persoon die jou joined speelt gewoon verder waar jij op het moment bent. Hij kan wel achievement progress boeken, maar geen story progress. Hij kan dus niet saven lijkt mij.
nee want ik zit bijv in chapter 2, maar als hij dan een geschikte server zoekt komt er een melding dat er op dat moment niemand is met dezelfde progress... lekker vaaaaag