[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij werkte eerst aan MGS4. Mooi dat ie weg is. :+ Ik wil een Halo game spelen, niet een C-film kijken.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of misschien wilde hij téveel veranderen waardoor het Halo-gevoel minder werd;
    met andere woorden, dit wil niets zeggen. Ze zijn al een flinke tijd met Halo 4 bezig, dus lijkt mij sterk dat er radicale dingen in zitten/zouden zitten.


    Vernieuwing is niet per definitie altijd beter. Soms is tweaken genoeg.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En dat meld je omdat .... ?


    Geef ons Halo terug en niet die shit zoals Reach.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Omdat hij het kwijt wil?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Reach is geweldig :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    QFT! Imo alle Halo games, puur om de sfeer.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoewel de meningen sterk verschillen onder gamers, wordt Reach qua multiplayer als het slechtste deel gezien.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Denk dat dat komt door de armor dingen. (Jetpack etc.)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Haalt misschien de basics van een goede MP eruit, maar voor de massa voegt het wel degelijk wat toe, anders hadden ze het niet gedaan.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal meer bloom zijn die zorgt voor de ergenis. De AA's kun je toch verwijderen, bloom (nog) niet. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar zonder zou denk ik wel beter zijn.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik speel helemaal niet vaak meer omdat ik het in de zomer vaak druk had met werk, bovendien loop je het te verkondigen dat het een feit is maar het blijft je eigen mening.
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dude... Hij mag Reach toch zeker wel tof vinden? Vind 'm zelf ook erg tof. Speel al een tijdje niet meer, aangezien ik verder ben gegaan met oude games en nieuwe games heb gekocht, maar blijf 'm tof vinden. Dat jij er niets aan vind, moet jij weten, maar ga niet zeggen dat anderen 'm niet leuk vinden.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Relaxt dude.
    Ik vraag gewoon om een simpele onderbouwing waarom hij Reach dan zo tof vind.

    En het is zeker geen feit wat ik zei is maar een mening.
    Een feit is wel dat sinds Halo 2 & 3 het aantal online spelers schrikbarend achteruit is gegaan.
    De heeft puur te maken met de verkeerde keuze van Bungie om de core mechanics drastisch te willen veranderen.

    Halo is Halo niet meer.
    Daarom is de multipplayer in mijn ogen en van het grootste gedeelte (hardcore) spelerers een Fail.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, hoe kun je die uitspraak doen en toch meer dan 3000 potjes gespeeld hebben? Als je het echt zo slecht vind als je beweert, waarom heb je het dan zo vaak gespeeld? :confused:
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk omdat op het moment er geen ander MP games zijn die zo dicht in de buurt komen van MP van Halo 1-3. En daarvan is alleen Halo 3 nog te spelen op XBL, maar die is ook alweer behoorlijk "oud". Neem aan dat als je een game zoveel hebt gespeeld het je de keel uitkomt.

    Dit was in iedergeval voor mij de reden waarom ik Reach speel(de) en geen Halo 3...hoewel ik Reach, de MP, pure troep vind.Ah, en het merendeel van m'n vrienden spelen alleen Reach en geen Halo 3.

    Ik hoop dus dat die titleupdate Reach weer nieuw leven in blaast, en Bungie/343 hun lesje hebben geleerd en geen fuckup maken bij Halo 4.
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    "Pure troep" en "geen drol aan"

    Als je online zo omschrijft ga je toch nooit zoveel spelen? Vooral niet zo'n 292 uur zoals Reflex Xeros blijkbaar gedaan heeft...8)

    Als je de MP echt zo verschrikkelijk slecht vind dan stop je er ook niet zoveel uren in, tenzij je echt niks anders te doen hebt. Voor mij blijft het onbegrijpelijk. Ik begrijp wel dat je na Halo 3 heel veel gespeeld te hebben meer zin hebt in Reach, maar die twee omschrijvingen zeggen eigenlijk dat er niets leuk aan is en dan snap ik niet dat je zoveel tijd zou verspillen aan iets dat je zo bagger vind, niemand verplicht je om Halo te spelen...
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Klopt, maar ik speelde ontzettend veel CoD ernaast, dus ik had nog een andere shooter om te spelen, anders had ik waarschijnlijk ook meer Reach gespeeld...gewoonweg omdat er geen andere shooter is. Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, maar er zit teveel onzin in de MP en de hele ervaring voelt random aan, elke keer als ik dood ga heb ik niet het gevoel van, damn die gast was een stuk beter. Naast amour abilities en de bloom van de wapens erger ik mij aan het feit dat Reach ontzettend weinig mappen heeft, en de helft daarvan zijn goekope oplossingen gemaakt in Forge.

    Niemand verplicht hem het te spelen inderdaad, maar je mag je mening wel bekend maken, vooral als je de voorgaande halo's hebt gespeeld en Reach je heeft teleurgesteld.

    Overigens ondanks dat ik de Reach MP troep vind betekend niet dat geen lol aan de game heb...soms. Ik kan het alleen niet meer dan een paar potjes spelen, en anders ga ik wel custom games doen.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn echt wel meer shooters dan enkel Halo en CoD, dat je die misschien niet leuk vind is een ander verhaal.

    Er zijn inderdaad veel te weinig maps en veel maps zijn bij voorbaat al niet leuk om op te spelen, waardoor er alleen maar minder maps over blijven die wel leuk zijn. En al die ergernissen, ik herken ze ook, maar speel dan ook geen Team Slayer of een vergelijkbare playlist. Dat deed ik eerst ook, maar dan is er inderdaad niet veel aan. Natuurlijk is het de taak van Bungie/343 om dit wél leuk te houden, maar bij Team SWAT bijv. heb je geen armor abilities, behalve Sprint, dus dan is zo'n playlist misschien meer iets voor jou?

    Iedereen heeft recht op zijn of haar mening en mag die gewoon verkondigen, maar het komt bij mij niet realistisch over als iemand zegt 'Halo Reach is geen drol aan', terwijl diegene er wel zo'n 292 uur in heeft gestoken. Ik heb niet per se iets tegen jullie mening, maar ik snap gewoon niet dat je Reach dan alsnog zoveel zou spelen... Het is jullie leven, niet die van mij, maar als ik een spel stom vind ga ik het niet (veel) spelen. Voor mij is dat logisch. :9
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessante Halo 4 discussie hier.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina