[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Spec ops survival MP en andere shit. zou in de Dlcs komen zeiden ze volgens mij. ;)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Engeland is pond vriend ;)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is het voordeliger om Elite te hebben.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Na het zien van de filmpjes ben ik stiekem toch wel tevreden. Ben wel een voorstander van de manier waarop ze de killstreaks hebben ingedeeld. Niet iedereen in mijn "friend-list" is zo goed om een goede pointstreak op te bouwen. Maar, na het zien van alles, is het wachten ook wel weer wat moeilijker geworden :+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En met support hoef je ook niet te campen. Speel de laatste dagen MW2 en soms zitten er echt zielige mensen tussen. Scoor ik 5x de vlag en zit de tegenstander ergens aan de andere kant van de map te campen. Hebben nog geen vlag gezien...
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je moet 2 level systemen hebben, ééntje voor true skill, waarbij je levelt op basis van het winnen van matches, en ééntje voor XP waar je die lvl 80 kan halen, nieuwe wapens krijgt, camo's attachments, killstreaks etc. Dit zal dus ook betekenen dat je een hevige penalty krijgt voor het leaven van games, en laat dat nou net iets zijn wat zo gewaardeerd is in de CoD community, het snel vinden van matches.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De meeste 10th prestige 70s zijn idd te waardeloos voor woorden. Druipen af met 1:3 ratio's zonder ook maar 1 objective gehaald te hebben.

    Waarom leaven mensen eigenlijk op het moment dat de game afgelopen is? Bang dat we hun score zien?
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is absoluut geen penalty in Cod voor het leaven van games, en als de match is afgelopen, of je ziet dat het bijna is afgelopen, en je geen ...streak meer kan halen is het sneller om te leaven en opnieuw een match te zoeken.

    Zo is in SnD het zo dat mensen gaan leaven als het de laatste ronde is en ze dood zijn, betekend dus dat ze toch niet meer kunnen spelen, en helemaal tof als diegene de host heeft en direct ehun xbox uitdrukken.

    Elke keer als ik een 10e prestige zie haal ik m'n schouders omhoog want het merendeel heeft het toch geboost/gekocht, hoewel het nu misschien meer echten zijn.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht misschien telt de loss dan niet. Ik heb nu het idee dat er meer en meer slechte spelers bij komen. Bijna iedere 10th 70 waar ik tegen speel is geen drol waard.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wordt het nog veel gespeeld dan? Ik denk dat de meesten toch BO spelen? Of schakelen mensen weer terug naar MW2 als "voorbereiding" op MW3 ofzo? :p
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik wel :D. Black Ops is echt saai geworden.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind altijd meteen volle servers. En ik speel Objective Barebones waarin de minste mensen zitten. Volgens de playlists zijn er altijd zo'n 100.000 mensen online. Ik speel het nu idd ter voorbereiding.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, heb al maanden geen BO of MW2 meer gespeeld, maar mss ook maar weer ff oefenen voor MW3 dan :p Op Xbox toch wat hoger niveau dan op PS3. Maar op zich is BO toch ook gewoon een voorloper van MW3? Zelfde stijl als MW2.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PS3 heeft ook een hogere ping. BO speelt echt heel anders als MW2. Als ik de filmpjes zie van MW3 dan lijkt MW2 daar veel op. Zelfde snelheid en weaponhandeling.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Keej, k vindt MW2 online ook vetter, had bij BO echt heimwee naar de maps en weapons van MW2 ;) Alhoewel het al weer zo lang geleden is dat ik nu niet meer precies weet of een map nou bij BO of MW2 hoorde :D MW2 schijfje er maar weer eens induwen dan en beetje oefenen ;)
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad zeg, pfoe..... Denk nu maar dat ik alleen de normale versie koop.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ahja met de DLC van BO was ik in totaal ook 120 euro kwijt.
    Weet niet wat die maandelijks DLC gaat kosten maar denk toch voordeliger uit te zijn ik ga de HE gewoon halen. En misschien win ik ook nog eens wat. Dan kan het al helemaal uit :p
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is waar, maar 120 eu in een keer. Dat is toch behoorlijk wat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina