gisteren 3 vs 3 arena\s gedaan met een mage en een holy paladin. Het ging echt super lekker, 8 gewonnen 1 verloren, heb mijn cap al want heb ook 2 vs 2 nog gedaan. Samen spelen met een mage is ideaal als hij ook veel focussed op iedereen te laten freeze. Het rare vind ik wel dat de tegenstanders neit de healer probeerde te pakken, volgensmij dachten ze oh die clothy's rape kan die nooit heale maar die paladin was echt goed wij snel healer gedood van tegenstanders echt blijve nuke, silence en feare en als het dan 3 tegen 2 is is het al gegarandeerd win, vooral als onze healer nog 60% mana over houd elke keer haha.
Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst wat matches in Arena's gedaan. Wat ik direct heb gedaan is meerdere keybindings maken. Het overviel me een beetje dat het soms zoveel moeilijker is dan een simpele battleground Met de keybindings ging het me na wat matches heel wat beter af en wonnen we dus ook het 1 en ander. Ik ben zelf Disc priest, verre van geared nog, zit nog aan de 3k res. Maar goed, ging met een rogue de arena's in en het ging me, op het begin na dan , aardig goed af. Alleen... Hoe krijg je de combo's Frost DK/holy pala of een combo 2 frostmages zo snel mogelijk het beste down? Daar werd ik echt gestoord van zo makkelijk leek het voor hun wel te gaan. Waarmee gemmen jullie de gear voor pvp? Puur res gems, of ook de andere stats (in mijn geval dus intellect of spirit). http://eu.battle.net/wow/en/character/xavius/Ellany/simple (let niet op de ringen, die worden vanavond/morgen vervangen..)
Heerlijk manier van AH playen herontdekt: Voor 100 G inkopen, maximaal, voor meer dan 400 G verkopen. Allemaal items die ik gedizzed heb en de restanten doorverkocht. Waaronder 7 Lesser Eternal Essence voor 360 G.
Als Disc priest moet je kiezen of je gaat voor attack of healing met gemmen. Ik heb op mijn lock zowel int als ressi gedaan. En 2 frost mages met Disc priest en n rogue krijg je niet zomaar down... maar in 2 vs 2 is mijn tactiek altijd, nuke met 2 man 1 gast tot die dood is... dan als 1 iemand bijna dood is weg rennen en laten healen / regeneraten en dat de ander de laatst overgeblevenen afleid. in mijn geval feared en silenced en in geval van rogues en mages vast zetten enz zodat die de ander niet bij kan die bijna dood is. TEamspeak, ventrilo of skype helpt ook heel veel in arena's zo kun je veel afspreke en tijdens de match ook switchen van target of roepen dat iemand gefeared of gesapt moet worden etc, ook goed afspreken wanneer iemand silenced of feared etc anders krijg je dan iemand silenced en ik daarna er gelijk overheen fear.... is zonde van de CD's vooral op healers. Als ik met een mage speel jkan ik de healer doden zonder dat die 1 keer kan healen... Rotation is dan: Ik fear, al mijn dots erop, hij komt uit fear en mage silenced. dan gaat mage attacke en mijn dots ofc, uit silence ga ik death coil of mijn pet hem laten silence, daarna keer Howl of terror en hij is dood. mage zet hem vast en slowed hem tussendoor zodat die niet kan gaan rennen. Zo kun je dat met elke class afspreken etc.
Nu we het over GM's hebben, Gister in firelands was Baleroc bugged, portal bleeft dicht. Kwam er een GM vloog over de portal heen pulde baleroc. ging in stealth mode. resetted en tadaa. Was wel een tof gezicht.
Zag je de GM ook zelf? Heb ze in WoW nooit gezien. Ooit wel eens een ban gekregen omdat ik constant P2 (weet niet meer welke boss) in BWL oversloeg door DI op de baas te casten.
Heb ze zelf nu enkele keren gezien. Ooit eens in de oude ZG (20man), de 2e boss (venoxis) was bugged, en bleef achter de tank aanlopen zonder hem aan te vallen. Waar de tank ook liep, hij had z'n eigen pet Niemand die Venoxis kon attacken of wat dan ook. De GM joinde toen de raid, en resette de boss Was wel een apart gezicht gezien de boss weer op de troon stond en de maintank nog altijd onbedoeld met een "pet" rondliep.
In FFXI heb je een GM jail. Daar kom je in te zitten als je banned bent Kun je gewoon in rond lopen etc ^^
Ja, maar ik heb het maandenlang niet meer gedaan. Geen idee precies hoe lang. Leuk omdat op zo'n manier weer mee te maken. Moet het nog innen, maar dat komt later wel.
Vanaf lvl 75 naar Prot gegaan op m'n Pally en ik ben perplex. Hoe makkelijk het tanken van een Paladin is in vergelijking met DK tanking. Het is nogal button mashen naast je hoofd prioriteit skills op CD zijn. Dan heb je ook lekker tering veel CDs als Paladin die jezelf en andere helpt Zit te chain pullen als een gek maarjah dan is AS nogal vaak op CD :<
Eindelijk iemand die het ook ontdekt heeft, dat een Paladin niet moeilijk tanken is. Of ze durven het niet tegen meneertje Yellow te zeggen. Ik vind het zelf ook heerlijk tanken, alleen al een tijd niet meer gedaan. Toen ik klaar was met de BC normals kreeg ik er standaard de eerste 3 LK normals en alle BC Heroics overheen. Ik wilde perse de achievements van de normals hebben in BC, maar toen ik zag wat ik verder allemaal nog moest werd ik even ontmoedigd. Ze hebben hier ook al tegen me gezegd die heroics over te slaan en gewoon tanken tot je 80-85 bent, daarna kun je ze altijd nog solo doen. Ik ga er zeker nog weer mee aan de slag en dan is de BC Heroic Sethekk Halls de enige die ik even apart doe, naast het standaard dungeon levelen.
: D Hoe is de rag HC nerf? En heb je iets gemerkt van een nerf bij Beth HC? Zit te denken om die als 4e te doen, aangezien we clueless mensen hebben op cyclones bij Alys :F
Hence dat ik zeg "Button mashen nadat je prioriteit skills op CD zijn". Tevens heb ik aardige ervaring als tank maar dat is als Death Knight sinds WotLK.
YOU ARE MISSING THE POINT MERE PEASANT @Pim De Rag nerf voel je wel zeker. Het voelt over het algeheel gewoon makkelijker, beetje raar aangezien het gewoon een HP change is. Zal wel iets met de mindset te maken hebben van dat balkje sneller naar beneden zien gaan ofzo Heb niet echt het gevoel dat de nerf nodig was though, had 'm graag op die moeilijkheid gehouden. De Beth nerf was echt onnodig en veel te veel imo, als ze gewoon de add spawn minder hadden gehouden was het ook goed geweest.
Ragnaros Ragnaros should now be crushing fewer souls on Heroic difficulty. - Geen idee wat het doet though, ben nog even niet bij de HC van Rag Gisteren Sinestra tries gehad met een PUG. Best gaaf gevecht, denk ook dat het met een guildrun wel lukt nu we alles outgearen Denk dat Beth onze volgende HC is als jij zegt dat de nerf teveel was, tijd dat ik een nieuw trinket/wapen/chest daarvandaan haal ^^