[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jij bent?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De interviewer ben ik.

Op de foto ben ik helemaal rechts, en mijn broer is helemaal links. Dit was op de Games Convention in Leipzig, 2007. Een dik jaar voordat Fallout 3 uitkwam. Interview is in Amsterdam Victoria hotel, 2008.

En dit was in Beverwijk, de zwarte markt.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet :p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    *necrobump*

Iemand die de DLC disk voor me te leen heeft? Eventueel tegen vergoeding.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand? Of misschien New Vegas DLC?

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Even een kick want wie weet_O_

To all my #Fallout3 and #ThreeDog fans: There may be more of the Dog coming! Fingers crossed!

@ToastTheRabbit How was that for a tease! I was given permission to release that tease, so fingers crossed.

https://twitter.com/ETDellums/status/288757510406557697

Please laat het betekenen dat het om Fallout 4 gaat_O_

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mjammie :) Fallout 4. Hopelijk op de next gen ... Launch title ...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht eigenlijk wel dat het next-gen zal worden en toch zou ik niet gek opkijken als ie ook voor de 360 en PS3 komt, met de next-gen is het echt nog niet afgelopen voor de huidige consoles. Maar een launch-game voor de nieuwe Xbox zou dan misschien betekenen dat ie dit jaar nog komt en dat zou geniaal zijn. Maar het kan dus ook met een film te maken hebben, maar ik betwijfel het. Kom maar op met Fallout 4. En graag gemaakt door Bethesda en niet Obsidian.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk weer zoals Fallout 3, Fallout New Vegas was echt een dikke teleurstelling/ miskoop voor mij

- miste het "je bent een zwerver in een grote omgeving sfeertje"
    - al bij het begin gebied tegenstanders die je in een paar seconde killen is onzin
    - al die "grootse locaties" waar het ook weer sfeerloos en kaal is
    - map "voelt (!)" minder groot aan vergeleken met Fallout 3 (fallout 3 had nog een stad, ondergronds, wasteland, grotten, etc etc
    - al die fracties in Vegas, huh?? dat wil ik helemaal niet

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dude wat? Vegas was zo verschrikkelijk veel uitgebreider van 3.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond NV zelf ook echt veel minder, die sfeer alleen al. En het begin stuk van F3 blaast die van NV aan alle kanten omver.

12. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat nou dude wat? hij heeft groot gelijk! ik miste ook iets in new vegas wat in Fallout 3 wel zat.. en de dingen die hij aangeeft slaat ie precies de spijker op z´n kop :)

13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind Fallout 3 ook gewoon zoveel beter;) Daarom hoop ik dat Bethesda Fallout 4 maakt:p

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond ze beide goed. Een nieuwe Fallout is dan ook meer dan welkom ...

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fallout is geweldig. Beide. Alleen had ik soms het gevoel dat de game uit elkaar viel en zou vastlopen. Wat ook vaak gebeurde btw...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie op verschillende sites mensen zeggen dat New Vegas zo vreselijk veel beter was dan de 'consolized' Fallout 3, maar ik vind dat echt onzin. NV had misschien wat meer mogelijkheden, maar uiteindelijk leek het hardstikke veel op F3 en ik zie dus echt niet in wat het volgens die mensen nou zo gigantisch verschillend maakt tov F3. Maar het hele gebied van Fallout 3 deed mij gewoon veel en veel meer dan New Vegas. NV had echter wel weer interessantere characters, waar F3 eigenlijk alleen je vader echt cool was en dat grietje.

NV was echter weer veeeeel buggier dan F3, ik heb talloze vastlopers gehad en dat heeft de fun factor gigantisch verziekt voor mij. In Fallout 3 had ik pas na 100+ uur een eerste vastloper, echter in het geval van NV had ik er toen al zeker wel 20 opzitten.

17. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook weleens vastgezeten in een rotsspleet.. das ook zeer geslaagd als je al een uur niet gesaved hebt ofzo hahaha :D

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Spel technisch zat New Vegas een stuk beter in elkaar, daarom vinden veel mensen hem beter. Qua quests (aantal) en mogelijkheden gaat NV zijn voorganger gewoon ver voorbij, dat kun je niet ontkennen. Over de sfeer valt echter te twisten, ben ik het mee eens.

19. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik vond de side misies wel leuker bij New Vegas en 1 groot pluspunt vond ik ook dat je standaard al Iron Sights had. Dat miste ik wel bij Fallout 3, maar je hebt daar ondertussen al een mod voor._O_

Maar voor mij blijft toch altijd de sfeer het belangrijkste bij een game, en dat was toch Fallout 3 die het bij mij veel beter deed.:)

Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Pluspunten van Vegas t.o.v Fallout 3
    ----------------------------------------------------
    + weapons aanpassen
    + mini games
    + kies een fractie (kan je als pluspunt zien)
    + meer wapens
    + verschillende moeilijkheidsgraden (ook zo'n survival mode toch?)
    + technisch/ grafisch strakker

Maarja als dat opzij zet..

Fallout 3:
    ----------------------------
    Eerste speelsessie was al 50-80 uur, en dan had ik nog maar 30% van de kaart verkend. Ik ging er helemaal in op, eerst lekker de school plunderen. Ook de prullaria verkopen, wat heen en weer forenzen. Stiekem wat verkennen van de stad en toch weer snel terug. De school eens opzoeken. En hier was ik denk ik al op 10-15 uur.. De radio zenders, de gesprekken, de sfeer van "ellende, eenzaamheid" maar toch ook hoop(!).. Dat contrast maakte die sfeer. Veel games zijn vermoeiend, maar Fallout 3 kon je heerlijk relaxt spelen. Spel liep lekker en het zag er fijn uit allemaal. Hierna nog 2 uitgebreide sessies gedaan, total play time is misschien 200 uur.

Fallout Vegas:
    -------------------------------
    First day buy, voor de eerste speelsessie ging ik er lekker voor zitten. Was uitgerust, genoeg gegeten en ik was klaar voor een lange speelsessie. Aangezien ik in die tijd vaak Xboxlive partys "beheerde" was ik host van een Fallout New Vegas only party, 5-6 gasten die Vegas speelden. Dus de sfeer en voorbereiding waren prima.. Maarja dan vertrek ik en word ik binnen 10 minuten gekild door één of ander monster, WTF!!.. Nouja dan maar een andere kant op, totaal niet boeiende omgeving en dan kom ik bij een punt waar ik wat geld kan verdienen. Eerste indruk was iets van "het is het gewoon net niet allemaal".. Even later moet ik ineens bepalen of ik wel of niet bij een factie wil horen :{... Dan maar eens flink wat verkennen, de dam was toen ik er aankwam nogal doods. Er werd geen side quest geactiveerd en toen zat ik ook nog eens vast in de dam.. Ook nog naar een stadje geweest met een dinosaurus met een sniper dude erin. Dit was dan wel weer awesome (enige moment in de game dat ik dacht van "NICE _O_").. Tja dan maar Main questen, toen ik in Vegas kwam stopte ik er maar mee. Wat suf zeg.. Toch 30-40 uur gespeeld, maar wel met tegenzin. Het miste de sfeer van Fallout 3, het had voor mij niet dat Fallout gevoel zoals ik het in Fallout 3 ervaarde.

Laatst bewerkt: 9 jan 2013

Deel Deze Pagina