Ik heb gelezen dat ze een gigantisch patch morgen gaan uitbrengen die heel wat fixt.Misschien dat het daardoor ook niet werkt...?
lijkt me niet, aangezien er wel gewoon beschikbare servers zichtbaar zijn, alleen komt er een andere melding... ik hoop dat de patch het verhelpt...
Afwachten ik denk dat het niets gaat uitmaken met de patch. Wel jammer dat je hem niet meteen kan downloaden maar morgen is pas de officiële release datum
gister gespeeld en vandaag terug naar de winkel gebracht viel me behoorlijk tegen zag er opzich nog mooi uit
. =/ Je zin leest erg grappig ! Game is kut, maar de grafisch zien er wel mooi uit? Hmm, right snap het niet?
Heb hem net maar even gehaald, als tussendoortje tot november. Dus mochten er nog mensen zijn die van het weekend eventueel wat willen aankloten, laat het maar even weten
De reload animation blijft zeker hetzelfde, hè? Jammer, het zijn net díe kleine details die ervoor zorgen dat ik deze game niet ga kopen...
ik heb net de LE gekocht voor 54,99 bij Bart Smit ..... voor die prijs laat ik de LE niet liggen. Vraagje kan je al de bonus artikelen al douwnloaden of moet je ook tot morgen wachten?
Dat wapen kun je al downloaden, die andere DLC is nog niet beschikbaar en kan nog niet gedownload worden. Die komt waarschijnlijk over enkele weken. Iemand trouwens die met analoge controls speelt? Ik heb het een uurtje geprobeerd, maar sta meer als een gek rond te zwiepen dan dat ik daadwerkelijk goed kan mikken op ledematen.
Moet je dat wapen dan zoeken net as deus ex dat je hem na een bepaalde hoogte krijgt, want dan begin ik met het spel en download morgen de extra's?