Spoiler Bedoel je met lifesupports die chick in die stoel? Je kan dat systeem hacken dan kill je ze niet toch?? En die zhou mag je als het goed is killen. Aangezien het niet op bazen slaat.
Het gaat trouwens om: Spoiler The Data Core en ongeveer 30 meter ervoor staat idd een camera met een guard ervoor. Rechts ervan twee velden met rode alarmsensoren. Een daarvan lijd naar een lang terras lijkt het. Ik moet echter naar die Data Core en kom er zelfs nu nog niet langs.
Ja, heb einde nog opnieuw gespeeld, want daar zouden ook alams zijn, maar helaas nog geen n alarms cheevo Wel gaar ook drie van die zware achieevemenst van 100 (G) 2e playthrough gaat er niet van komen denk ik, too many games...
Ja vooral omdat ik er zoveel moeite voor heb gedaan. Geen idee ook waar het mis kan zijn gegaan. Handig zou zijn geweest ingame stats, zodat je af en toe kunt checken of je alarms hebt laten afgaan ofzo... Naja... :{
ohjaa! ik was in de war met een ander stukje denk ik. Spoiler Je kan de rode sensor bij 't lange terras hacken en helemaal verder lopen. Achter die guard aan lopen, maar let op dat hij je niet ziet, dan schiet ie. Zelf had ik stealth, dat ging makkelijker. Dan ga je via de achteringang naar binnen bij de datacore daarzo...
De no kills heb ik idd gemist door de prologue... Waarom no alarms is misgegaan weet ik echt niet. Net ff op hard begonnen, guns blazing, maar niet echt zin meer. Heb echt alles verkend in de eerste playthrough, dus is het niet meer leuk weer alles af te gaan en alles te looten. Eens kijken hoever ik kom daar alleen maar te shooten en enemies te looten ...
Zelfde heb ik dus ook. Heb alles uitepluist. Dat het echt geen zin heeft om nog een x te gaan. Tuurlijk zou voor no kills kunnen gaan maar is mijn ding niet. Ik wacht op de dlc en daarna gaat hij in de kast. Oohw @ yellow. Heb je cloak? Daarmee kan je door infra rode dingen... Oohw en zeker nooit walktrough van ign gezien? Daar komt deze missie in voor....
Spoiler Intussen met hakken over de sloot bij de 2e boss. Al een gedeelte van gedaan. Probleem is dat ik 1 EMP grenade heb en eigenlijks 2 EMP Mines nodig heb. Al een verdomd eind aan het teruglopen.
Wat een heerlijke sfeer in Detroit trouwens, echt facking geniaal. Doet me een beetje aan The Darkness denken dat vrij rond lopen in een geweldige donkere en grimmige stad. Echt een waanzinnige game.
Ik heb nu het laatste stukje detroit gehad Spoiler en dus de boss omgelegd. Het is een geweldig spel maar die bossfights doen wel afbreuk op de rest van het spel zeg! Ik speel stealthy, kill wel mensen maar mijn character was totaal niet uitgerust op een bossfight. Het is gewoon zuur als je solid snake er als een amateur uit laat zien door subliem sneakwerk af te leveren en je character dan doodleuk in de armen van de sterkste tegenstander loopt. Vervolgens blijft de man legio kogels en explosives terug te kunnen koppen en strooit hij met machinegeweer vuur en granaten. Zelfs met augmentations is dat ongeloofwaardig, niet dat Deus Ex een realistische game is maar verder komt de game wel overal geloofwaardig over. Wat mij betreft was deze eindbaas dan ook een dieptepuntje en niet alleen qua gameplay.
Vette mazzel, brok in mijn keel, bij de 2e boss, ongeveer halverwege de game: Spoiler 9 MP kogels over en 4 voor dat PEPS wapen. Een na laatste deurtje voor de 2e boss. Ik naar dat deurtje sneaken, met mijn hoofd niet aan gedacht gisteren, saven voor de tweede deur. Daarna de boss te lijf met eerder genoemde ammo. Ik had dus eerst niet in de gaten dat er in die kamer ook ammo was. Achteraf dus een fokking easy boss, stuk makkelijker dan de eerste. Benieuwd naar de derde boss: Kan iemand mij daar iets over zeggen, zonder al teveel spoilers.
Trouwens over de DLC waar het plaats neemt in de verhaallijn: Spoiler Ik dacht eigenlijk dat deze DLC na het einde van het spel zou afspelen maar deze DLC speelt dus eigenlijk af ergens in het midden van het spel?, ach toch wel interessant
Werkt cloak serieus voor infrarood? Grapje zeker? Ik dacht dat het alleen voor het menselijke oog ontzichtbaar was.