Haha ja, ik hou wel van plaatsvervangende schaamteprogramma's. Dat holland in da hood gebeuren ga ik ook zien denk ik. Verder ligt het er ook aan wat mijn clienten kijken op tv als ik toevallig moet werken in de avond en dan moet ik soms wel meekijken.
Haha oke. Ik heb gister ook de Villa teruggekeken maar na een kwartiertje afgezet. Programma slaat helemaal nergens op en totaal niet grappig.
Ben het net ook gaan kijken,die Nikita. Ze denkt echt dat ze alles is maar ze is echt een draak van de eerste klasse, vies wijf. Echt een vreselijk mens met echt een IQ onder de 80, die stem alleen al gatver. Snap niet waarom een van die gozers haar ff finaal de grond in stampt Ze denkt dat iedereen haar wilt maar ze is echt een gedrocht waar je U tegen zegt. Edit: Aight zie net die Marcelo, hij is de man
Die Tony is ziek dik geworden, in het eerste seizoen viel het nog wel mee maar nu is het echt een papzak. Vraag me af of ie in dit seizoen nog een chick hosselt.
Jawel, want hij is beroemd Sommige dames duiken nog voor minder in bed met zo'n gozer. Ook al is hij zo'n papzak
Vraagje, waar is matsoe matsoe? Zit nu ff een herhaling te kijken van dinsdag maar hij zit er niet in.
Nu is het oh oh Cherso en de buren... stel oudere hagenezen als buren naast hun vila met allemaal een bijzondere eh persoonlijkheid? Hoe verzinnen ze het, alles uit de kast halen om het programma weer populair te maken. Letterlijk. Met een homo, dom blondje en ouderen er bij. Format werkt gewoon niet meer. Net als big brother, 1 seizoen was leuk.. daarna niet meer.
Kan me er wekelijks anders aardig mee vermaken. Meer door het feit dat ik van de ene verbazing in de andere val dan dat het echt grappig is, maar desalniettemin kijk ik wel.
Ah man die Thomas vernedert zichzelf heel erg in dat programma, lijkt me een hele aardige gozer hoor maar hij hoort daar helemaal niet.