Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Mad World als ingame music, HOLY SHIT AWESOME?! :eek:

2. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Fokking mooi man die map, golden shotty ziet er ook heerlijk uit bt.
    Can't wait.....

Die vent zuigt wel erg hard met snipe btw :p

Mad world is toch niet ingame? dat zou wel heel erg tof zijn

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat ze dat ingame gaan doen/houden. Mad World is wel een goed nummer, maar ten eerste past dat online niet zo denk ik, langzaam nummer met hoog tempo gameplay en sowieso dat dat heel snel gaat vervelen / irritant wordt. Als je per se muziek wilt hebben tijdens online gamen dan kun je dat gewoon zelf instellen, veel beter.

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chills toen ik Mad World hoorde. Prachtig nummer.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zo raar.. want in de discription staat van wel.. misschien alleen bij Gridlock. past er wel bij

btw Prescott's stem is awesome

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Past inderdaad wel bij die map zoals die er daar uitziet. Zal wel alleen bij die map zijn inderdaad.

Ik hoop dat het enige moment is dat er muziek is toegevoegd en niet elke map een eigen nummer ofzo. :9 Of elke keer dat je Horde speelt dat ene speciale Horde nummer hoort. Als je per se muziek wilt luisteren tijdens het gamen dan kun je dat gewoon heel simpel zelf instellen, dus niet echt reden om het aan je spelers op te dringen (tenzij het bij de Gears soundtrack hoort natuurlijk en niet overheerst (behalve in de campaign waar dat dan weer juist wel heel vet is))

7. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    This is just to show a little of gridlock and they also added music in gameplay at the second round.

Staat er idd bij, het is wel awesome, en zolang t alleen bij gridlock is, is het ook niet gelijk storend lijkt me

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat EPIC het er wel uit haalt als veel mensen zich er beginnen aan te irriteren. Ik mag aannemen dat ze gewoon controle over dit soort dingen hebben, net als die Bunny Heads of Large Head-mode in de beta. Ze zeiden ook dat ze nu meer controle hadden over dit soort dingen, dus het zal wel goed komen. :)

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    euh ik lees net ook dat een paar characters geschrapt van de disc zijn waaronder

Bernie?????? en Onyx Guard?

wtf.. komt uit hetzelfde filmpje als die gast die dat Gridlock filmpje heeft gemaakt

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze dat doen? Niet om disc space in ieder geval, zo'n character kan nooit veel ruimte innemen. Aangezien dat personage gewoon in de campaign voorkomt, lijkt het me sterk als EPIC die echt geknipt heeft. Sowieso is het misschien niet erg te vertrouwen dat deze gast de game zomaar heeft? Is het niet gewoon dat hij die characters nog moet unlocken ofzo?

En sowieso zou ik niet zoveel daar verder zoeken, als dit echt de volle game is dan heb je grote games dat er ook ergens spoilers tussen staan lijkt mij.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Character list. Alleen kijken als het je niet boeit dat je de unlocks ziet
    [yt]VebzUn4A6M8[/yt]

Laten we hopen dat ze "hidden" zijn ofzo en later erbij komen of iets.
    Sowieso heb ik leaked footage gezien van
    Bernie.. :-/

Zoveel spoilers staan niet op het forum, rond de 20ste blijf ik iig wel weg daar.

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ze halen toch echt niet zomaar een personage eruit die een redelijke rol speelt? Ik zie ook allemaal onzin-characters in die lijst staan dus lijkt me echt heel bizar als een personage als Bernie de disc dan niet haalt. :{

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze niet alle voices kunnen krijgen. In de gelekte gameplay van de onyx guard heeft hij twee verschillende stemmen. Wat ook zou kunnen is dat ze het bij toekomstige DLC stoppen. Dat laatste lijkt mij het aannemelijkst.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    uhuh, maar ik heb leaked gameplay gezien van de character die ik net noemde incl voice.

maar DLC of hidden unlock..?

hoop op zn minst dat Bernie wel in de campaign story zit, kan echt niet als ze zo een grote character uit de story halen

15. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het hele personage geschrapt hebben dan zouden ze er toch ook geen officiƫle screens van vrijgeven?

Kan natuurlijk wel, maar het zou nogal onzinnig zijn gezien
    haar redelijk grote rol in de boeken.

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    De uploader beweert dat het ingame is, daar ziet het er ook naar uit.

Awesome! :)

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh er is hoop, check zn weapon skin viddie. daar staat 11/32 characters unlocked. maar in zn character viddie zijn er 24... misschien toch hidden :D

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn best wel heel veel characters, hoe meer hoe beter. :thumbs:
    Maar ik ga niet al die video's kijken, ook al zijn het niet echt spoilers volgens mij, dit soort dingen blijf ik gewoon leuker vinden als je zelf de disc in de Xbox hebt zitten en dan alles ontdekt.

Nu weer verdergaan met lezen, Anvil Gate bijna uit. :)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja precies, maar ik ben te nieuwsgierig voor dit soort shit.. ik ga ook weer verder, ben net over de helft nu ..

Oh er zijn maar 18locust. Niet 24 dus klopt wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina