Helemaal goed dat dit soort auto's ook in de game zitten, het hoeft niet alleen maar het snelste van het snelste te zijn. Snel rijden met een langzame auto kan ook leuk zijn.
Ben ik mee eens hoor, maar het zijn wel een beetje vrouwen auto's. Ik weet nog dat ik in Forza 3 op de eerste dag van een onbekende een auto ge-gift kreeg. Die kon ik toen verkopen voor 300.000 ofzo. Gelijk een vette Impreza gekocht, maar zo dus bijna geen langzamere auto aangeraakt in het begin. Ik ga nu dus niet gelijk bij het begin alles importeren uit Forza 3, als je daar uberhaupt voor kan kiezen om het later te doen.
Ik ga ook gewoon clean starten met FM4, veel leuker. Waar is de pokémon verzameldrift als je al 20 auto's kunt importeren uit FM3?? _0/ Zoals ik had gelezen krijg je wel een aantal auto's als giftcars gezien je level wat je in FM3 hebt bereikt. Hatseflats verkopen ermee natuurlijk en sparen voor die Veyron!
Ik heb vandaag de LCE gepreorderd, heb zin in deze game! Alhoewel ik me ook nog prima vermaak met Forza 3.
Ik heb echt niets met zo'n Veyron. Groot, lomp, zwaar en kan heel hard rechtuit rijden. Geef mij maar een Pagani, of een 599.
Zit er trouwens nu wel een 599 GTO in? Toch de mooiste en bruutste Ferrari nmm Ja, je kan wat auto's uit Forza 3 in Forza 4 krijgen als je die auto's al in Forza 3 had, als een soort dedicated player bonus.
Das wel tof, ben ook benieuwd naar de car-pack die er komen voor Forza 4! Denk toch dat ik de ik de Forza Motorsport 4 Limited Edition ga PRE-ORDEREN.
Onderstaande link http://www.wehkamp.nl/gaming-films/spelcomputer/xbox-360-accessoires/microsoft-xbox-360-forza-4-limited-collectors-edition/C25_5E1_E08_702108/?cm_mmc_o=7BBTkwjltB55bETCjCl5wkgBF5Afwyj2nDDHvCjC0_B0CNxiCzggwllBbywlj2nDDHvHioCjCIinvio