[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een blueprint en volgens mij zit deze meteen in je inventory. Om dan daadwerkelijk dat wapen te kunnen maken moet je wel een berg rotzooi verzamelen en dan kun je craften. Voordat je alles gevonden hebt, ben je echter wel een tijdje verder omdat items volgens mij random verschijnen in koffers en dergelijke.

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Nice .... ik zal je toevoegen aan mijn XBL ... tenminste als het mag.

Wie wil mag mij toevoegen voor een keer multiplay

Trouwens ik wil met Sam B beginne goeie keuze?

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    eeh leis heb je Deus Ex ng afgemaakt? ik ga zo met D I beginnen

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mmm k zit heel erg te twyfelen of ik hem zou halen of niet
    lijkt de game erg op dead rising of totaal niet? dead rising was niks voor mij...

5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem. De developers hadden minder aandacht moeten besteden aan bepaalde details en meer aandacht aan de reload animation -.-

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Check you tube voor dat je koopt dan weet je een beetje hoe en wat. MEt Deus ex zag ik het meteen en ook dit wordt een topper voor mij!

7. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft waarschijnlijk, net zoals ik, al veel gameplay gezien op YouTube, maar je weet dan niet hoe het speelt. Hoe zit het met de sensitivity, de controls, de speelduur, etc.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Reload animation...waar hebben jullie het toch over, van de guns ofzo? Want die ben ik gisteren nog niet tegengekomen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er geheel aan wat je niet leuk vond aan Dead Rising. Sommige aspecten in de game zijn geheel gekopieerd uit die game. Echter is er geen tijdsdruk waar schijnbaar iedereen een probleem mee had.

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat weet je niet maar kan je meestal instellen en anders even bij iemand lenen jammer er is geen demo of daarop wachten.

11. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in de gameplays die ik heb gezien, kun je niet zien dat er daadwerkelijk gereload wordt.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe lang is de singleplayer van deze game eigenlijk?

tja heb al veel op youtube gekeken maar kom er niet uit, het vechten ziet er wel tof uit maar ik kom er niet met youtube uit hoe het verhaal loopt

zijn het missies wat je krijgt of hoe gaat het? en hoe vind je je weg op het eiland?is het ala oblivion style of toch anders?

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lees anders gewoon wat reviews?

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen 25+ uur.

En de structuur is ala Borderlands, dus free roamen en quests overal oppakken, en zelf kiezen wat je doet.

15. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel beest, maar hoe zit het met die details waar ik het over had?

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk over Deus EX zeiden ze 18 uur .... op hard met heel veel zoeken etc doe heb ik er echt een week over gedaan met gemiddeld denk ik 10 uur op een dag .... bjv weekend heb ik zowat elk uur gespeeld 1 nacht slaap overgeslagen. (als ik goed tel dus minimaal 70 uur)

Ik denk dat je niet snel uitgekeken bent als je op onderzoek uitgaat ..... zombies zijn er maar ik zie al niet overal en niet altijd! Kijk naar het maken van wapens denk ik een quest op zich.

De vraag is denk ik is het je geld waard .... wat ik nu zie bevalt me wel....als je twijfels hebt zou ik zeggen koop Fallout 3 of Fable 2 /3 bevalt dat genre je dan zal dit ook bevallen denk ik ............. het free roamen enzo ....!

En bij echte twijfel nooit doen ...... zo heb ik LA noire 2 dagen gespeeld en ligt nu op de plank te verstoffen toch niet wat ik ervan verwachte ... maar ach jammer voor mij!

Nogmaals mijn vraag voor de mensen die al spelen welk character heb je?

17. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt niet hoe het met de sensitivity zit...

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je 1 van de games Far Cry 2 Fall Out 3 ? Denk dat het dat moet zijn ik ga zo beginnen misschien dat ik je later kan melden hoe en wat! _O_

En anders haal het op "alternatieve wijze" even voor de PC .... ik heb hem op de XBOX .... want ik heb sinds kort een PS 3 maar ik vind het beeld toch mooier op de XBOX.

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier! En nee, ik heb alleen CoD atm -.-

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    atm? je bedoeld MW 2. Welcome to the club dan ..... Dan zou ik zeggen ga eerst wat budget af of waag een gokje! Een straight up shooter is het niet zoek je dat wel en wil je goed voor je geld dan zou ik je echt adviseren Deus ex te kopen en niet deze game .... deze game lijkt mij zo gaaf!

Deel Deze Pagina