[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Natuurlijk zijn die animaties niet geweldig, maar je moet ook in ogenschouw nemen dat dit YT filmjes zijn.

2. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Dus YouTube zorgt ervoor dat de animaties minder worden?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, je moet ergens de schuld aangeven als je animaties zo crappy blijven :+.

ONTOPIC: PES2012 is honderd keer zo goed als PES2011, heel misschien koop ik hem al meteen. Veel soepeler en speelt lekkerder. Maar toch ;).

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb ik het nu fout of beginnen mensen naarmate de release-datum dichterbij komt meer op kleine puntjes te letten?
    Is wel jammer want de betere punten wegen ruim op boven de mindere punten...

5. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit is wat de maker van de video zegt ( NicolasVH ):

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    In het tweede filmpje dat ik postte maakt de keeper idd twee fouten, waardoor de cpu scoort in de rebound. Dat is wel fucking frustrerend, omdat je er zelf geen invloed op hebt. Dus ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen daar op letten.

Als je ML speelt en je staat 1-0 voor en je krijgt in de laatste minuut zo'n goal tegen, waardoor je ontslagen wordt. Tjah, dan heb je die modus wel gehad kan ik je vertellen.

Keepers moeten ballen die recht op hun af komen gewoon kunnen klemmen, dat het een keer gebeurd dat ze de bal niet klem hebben, prima. Maar veel ballen die ik zag kunnen ze af klemmen, of opzij tikken. Niet naar voren, dat is les nummer 1 van een keeper.

Commentaar is nog steeds matig. Klopt. Maarja, dat kan je ook uitzetten. Dat vind ik niet zo'n boosdoener. Bij FIFA is het beter, maar hoor je ook veelal hetzelfde.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt het fout. Het is logisch dat na de hossana van de demo, mensen dingen gaan zien, dingen die irritant zijn. Ook op het beste spel van de wereld is genoeg commentaar, op klassiekers is ook altijd wel kritiek. Ook PES 2012 krijgt kritiiek, en dat is terecht. Het spel is echt heel erg goed, maar er zijn genoeg dingen die beter kunnen.

Ik zag ook een stukje van jou waarin een reactie stond van NicolasVH, over hoe slecht de keepers 2 maanden terug wel niet waren. Dat is dus totaal niet relevant, het kan me niet schelen hoe ze 2 maanden geleden waren of een week geleden. Het gaat mij erom dat die keepers beter moeten zijn op het moment dat ik er geld voor ga neerleggen. Ik ga er nog steeds vanuit dat het beter zal zijn dan wat ik nu gezien en gespeeld heb. Is dat niet zo, dan is een machtig goede PES weer verneukt.

En Han, het is prima dat er kritiek komt, het is eerlijke kritiek. Ook PES 2012 is niet flawless en ik lees overal dat ondanks de minpuntjes men de game toch gaat halen. Dus overheersen de pluspunten voor de meeste mensen.

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hier nog een wedstrijd AS Roma, Malaga (Europa League)

10. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goede camerastandpunten! Vooral die van de eerste helft geeft veel overzicht. Daar ben ik wel content mee. Want ik had het gevoel bij 2011 dat de "wide" angle vroeger verder af stond en dat vind ik beter.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgende week dinsdag komt de FIFA demo. Is het al bekend of pes dan ook te downen is? En tja die keepers.... Het ziet er niet goed uit. Hoop dat ze dat nog gaan fiksen maar heb m'n twijfels er toch wel over.... Zou dood en dood zonde zijn, hebben ze een game die eindelijk weer echt kont gaat schoppen, staan er vogelverschikkers in het doel....

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nou ik heb gisteren FIFA 11 gespeeld en heb ik speciaal op de keepers gelet en daar zijn de keepers ook niet goed hoor...in 2 uur spelen,maakte mijn keeper echt 6 blunders,vooral van die geplaatste schoten buiten de 16.In de herhaling zie je pas dat de bal maar op anderhalve meter hoogte het doel in gaat en dat de keeper wel duikt(ipv zich laat vallen) maar onder de bal door duikt. En zag ik de keeper van de tegenstander onhoudbare ballen klemvast pakken.Dus aan de keeper ga ik me niet ergeren,die is in pes nooit top geweest.
    Ach FIFA is dan PES voorbij gestreefd, maar er zitten ook nog zo verschrikkelijk veel irritatie punten in en toch speel ik hem non stop.ik hoop echt dat PES het voor mij dit jaar gaat winnen,want ik verlang naar die oude tijden!

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  13. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een verschil in slecht en héél slecht. Keepers zijn in elke game meestal niet top, en er wordt altijd gezegd dat keepers moeilijk te programmeren zijn, ze moeten namelijk niet blunderen, maar ook niet alles houden.

Daarom denk ik dus ook dat dit een probleem wordt in PES 12, aangezien ze in de demo zó slecht zijn, dat dit onmogelijk is om in de final build in ene keer ''waardige'' keepers van te maken, om de reden die ik net noemde..

Denk dat ze iets beter zullen zijn, maar alsnog niet al te best, en een bron van irritatie worden. Maar hoop het natuurlijk niet, hoop dat ik het fout heb, zou echt zonde zijn.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laten we dan maar hopen dat Konami nog extra moeite in keepers heeft gestoken :)

Die camera _O__O_ Alle linies in één klap gevangen,. Hoe sexy \o/

15. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anno 2011 nog blij zijn om een camerastandpunt.. deze kon in FIFA 2000 al man..

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed gezien,hij is er blij mee.Het betreft hier PES en niet FIFA,je opmerking is dus niet op z'n plaats hier.Of probeer je iets uit te lokken?:confused:

17. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Keepers zullen altijd rare capriolen uithalen, dat is in het echt ook zo. De keepers zullen echt niet minder worden dan in 2011, en daar waren ze redelijk.

Ik heb er dus wel vertrouwen in en tevens wordt er in alle ervaringen met de review versie bevestigd dat ze beter zijn.

Daarbij heb ik nog liever de keepers uit de PES 2012 demo dan de scripted keepers met magneten in hun handschoenen uit FIFA.

Camera standpunt is erg nice, nu nog de oude replay-camera standpunten terug!

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lincoln10 en iets uitlokken? Nooit!

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK,dan komt z'n opmerking op mij verkeerd over...zo van man FIFA had dat in 2000 al en nu pas heeft PES die..pffffff....maar dat ligt dus aan mij!

20. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik had gehoopt dat ze de editing modi wat uit zouden breiden, helaas is de stadion en face/team editor nog precies hetzelfde. Ook hoop ik dat er bij deze PES voldoende slots beschikbaar zijn om extra teams te creeren voor option files.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina