[XOne] Crysis

Discussie in 'Games' gestart door xerofox, 14 jan 2007.

1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nice :) goed nieuws !

2. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk goed nieuws :'-(

quote: De game is uit op de pc en gaat echt niet lukken op een 360.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom very high als high er bijna even goed uit ziet? :+

Als je een pc zou nemen die quasi even goed is als de 360 en je speelt op dezelfde resolutie (720p; 1280x720) dan lijkt me high met een paar dingen op medium wel best doenbaar. Als je het dan ook nog is beter gaat optimaliseren dan lijkt high me best wel doenbaar op de 360.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Crysis speel je alleen maar omdat het het beste graphische spel zou zijn tot nu toe. En de gameplay is niet eens zo vet. Dus als je het dan niet op very high kan spelen wat heeft het dan voor zin?

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd, optimalisatie betekend alles. Dat kan een heel groot verschil in performance betekenen. De architecture is tot meer in staat dan je denkt

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mrja op medium vind ik de game eigenlijk helemaal niet zo super. Dan zijn sommige dingen gewoon lelijk te noemen. Op high is hij wel netjes maar ik weet niet of het de mooiste game is die ik ooit heb gezien.

De 360 zal hem toch wel op high aankunnen :eek:?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dan heb je de game zeker nog niet helemaal gespeeld? Ik vond in het begin de game ook niet zo vet, maar nu ik een heel stuk verder ben (ik denk wel vlakbij het einde) kan ik alleen maar zeggen: topgame!

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het is idd gewoon een pc game, binnenkort komt wel Warhound uit op de 360 en pc ook een jungle shooter die er erg mooi uitziet dus niet getreurd. :)

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het onzin! mijn pc (p4 2.4 ghz, 1 gig ram en een 6800 gt) trekt hem op medium met een (stabliele) fps van ongeveer 10. gow draait nog slechter op deze pc. als het goed geoptimaliseerd wordt dan kan de 360 hem behoorlijk goed draaien. ik denk trouwens niet dat het er ooit van gaat komen.

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het hele eieren eten is volgens mij dat FarCry voor DirectX 10 gemaakt is en ze volgens mij alleen een conversie naar de XBox maken als deze ook alle grafische snufjes aan kan.

Maar aangezien de XBox nog een DX9 kaart heeft, kunnen de speciaalste special effects sowieso al niet, dus ja...

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *crysis, in een interview zeiden ze dat er wat dx10 effecten in zaten maar dat je met een goeie direct x9 kaart het ook nog hartstikke mooio eruit ziet, en het verschil niet zo heel groot is,
    deze game gaat juist om het feitdat het 1 van de mooiste games is, als ie op de 360 komt moet ie gedowngrade worden, en dan heb je alweer een shooter, met graphics zoals cod4, harstikke mooi, alleen de reden waarom je crysis voor de pc ging kopen, geldt dan niet voor de 360,

alsje snapt wat ik bedoel:p

zeflde verhaal voor farcry 2, ze maken juist die games voor de vetste pc's waar je altijd al van droomde, toch hoop ik dat ie wel uitkomt voor de 360

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    DX10 geeft de game gewoon wat meer "detail" (voor bij de lichteffecten). Ook is de very high mode die zogezegd enkel voor DX10 is unlockbaar in DX9. De game ziet er trouwens ook zéér goed uit in DX9 ;).

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zo, dit 4 jaar oude topic kan dan eindelijk weer geopend worden.

Crysis is bevestigd voor de xbox. Eerste trailer staat online.

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-crysis/720427

In de trailer staat Oktober 2011 :cool: (Kan er bijna niet bij dat ie dan over een maand al moet uitkomen)

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  14. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wow, lees het net op de officiele FB pagina
    WTF? :eek:
    Opeens uit het niets voor mij.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Uit het niets voor iedereen. Iedergeval dat ie over dik een maand al in de winkel zal liggen :eek:

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie denk ik wel ondergesneeuwd wordt door de andere titels die uit gaan komen.
    Tuurlijk het is een klassieker en een must play, maar waarom een 4 jaar oude game spelen als er andere A+ titels uitkomen met een totaal nieuw deel komen. En daarbij komen ook nog de mensen die 'm al vaak op PC hebben gespeelt die dan toch voor een BF3 of MW3 of ACR gaan.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vreemd om eerst Crysis 2 uit te brengen en een half jaar later pas deze... :confused:

Al gok ik dat bij Crysis het verhaal niet echt diepgaand is.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Naja opzich wel logisch. Voor Crysis 2 moesten ze eerst een engine maken voor de console. Na Crysis 2 hebben ze die engine gebruikt voor Crysis 1. Ten tijde van Crysis 1 had Crytek geen engine die voor de consoles werkte. Dus dat is wel logisch.

En hoor van iedere pc gamer dat ze Crysis 1 vetter vonden dan Crysis 2, dus dan moet het wel in orde komen lijkt me.

Hoop dat ze hem niet voor 60 euro in de winkel leggen. Schappelijke prijsje zou me nog kunnen overhalen om de game meteen te halen, in al het geweld aan games.

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Game is in ieder geval alleen downloadable.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    WTF 8)

Heb je daar een bron van? Zeiden ze namelijk eerst ook van resident Evil 4, maar die komt ook gewoon op disc uit, naast downloadable.

Deel Deze Pagina