1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 2 mei 2011.

  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt enchanten in Frostcrag Spire (van de Wizard's Lair plug-in).
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Waar is Burz gro-Khash (de leider van de Fighters Guild in Cheydinhal) ooit? Kan hem nergens in de guild vinden.

    EDIT: Zucht... ik zat de hele tijd in Leyawinn, terwijl ik dacht in Cheydinhal te zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Let er dan ook gelijk maar op dat hij een schema heeft overdag.

    Hij loopt altijd een rondje door de stad in dat vod van hem.

    Komt tegen etenstijd, in de avond, terug en slaapt dan tot de opening van de winkels uit, de volgende dag.

    Guide doet wonderen, maar daar staat ook niet alles precies in. ;)
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij heeft echt geen guide nodig om die dude te vinden hoor. 9 vd 10 keer is 'ie gewoon in de bovenste kamer van de Fighters Guild.

    Wel mooi dat hij zo'n ongelofelijk brede smile op z'n bakkes krijgt als je de Fighters Guild uitspeeld :+

    En ga nu maar eens wapens brengen naar die ene mijn, Meat!
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Haha, nee, ik zat gewoon in de verkeerde stad te kijken... Heb hem meteen gevonden toen ik er kwam. Ben er wel eens vaker geweest, maar toen moest ik naar hem toe van een quest, dus dan zie je meteen die marker op de map. Nu moest ik naar hem toe omdat de andere 2 geen contract meer voor me hadden.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is misschien wel zo, maar de guide geeft niet voor niets de tijden van rijlen en zeilen aan. ;)
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Zoooo ik heb na dat ik oblivion ooit als een eerder heb uitgespeeld (paar maanden na de release), het spel weer opgepikt en ben ik opnieuw begonnen. Ik heb er nu ongeveer al 21 uur ingestoken en ik vindt het steeds vetter worden en daarom wordt mijn honger naar skyrim alleen maar erger.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die kun je tot die tijd, na die tijd, nog wel stillen met deze game. Heb er zelf over de 1.000 uren ingestoken. ;)
     
  9. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben vorige week ook nieuw spel begonnen op oblivion. En die honger kan je daarmee inderdaad stillen. Als ik nog 2 maanden moet wachten zonder oblivion te spelen dan word ik stapelgek.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Skyrim zul je wel bedoelen? ;)

    Daarna is het Conquest of Paradise opzetten van Vangelis, zoals nu, en spelen met die hap. :thumbs::+
     
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep dat bedoel ik.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie trouwens de meest irritante vijand in Oblivion, inclusief Shivering Isles?

    Ik toch echt deze drie...


    - Wraiths
    - Trolls
    - Grummites (Shivering Isles)


    Wraiths om hun walgelijke gekrijs waar ik echt fucking agressief van word gewoon, en sommigen van hun blocken je attacks irritant veel...ze kunnen het je met hun magic crap ook flink lastig maken.

    Trolls om hun attacks die flink zeer doen....en ze blijven maar doorgaan.

    Grummites omdat ze echt constant blocken, sommige lijken zelfs immuun voor bepaalde aanvallen en zodra zij een combo op je krijgen...dan blijven ze gewoon doorgaan, etters...echt.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mud Crabs natuurlijk!
    Zit je lekker te chillen op je paard, begint de muziek opeens zeer onheilspellend...

    Wachtend op de Troll die gaat komen...

    Wachtend....


    IS HET WEER ZO'N MUDCRAB!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahah ja dat is altijd wel hilarisch, en ze zijn terug in Skyrim :D
     
  15. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vind ik ook heel irritant. Ik hoop dat er voor skyrim ook uitbreidingen komen zoals Shivering isles en knight of the nine.:)
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb denk ik een klein probleem... ik zit bij de aller laatste quest van de Thieves Guild (The Ultimate Heist) en moet nu die pijl op dat beeldje schieten. Ik moet eerst met wat normale pijlen oefenen en het raken, maar al mijn pijlen raken het beeldje niet (ze vallen heel snel uit de lucht). Wat moet ik nu doen? Want ik kan nu niet die speciale sleutel-pijl afschieten.

    EDIT: Argh... ben er al uit. Speel namelijk nooit ranged zelf. Ik moest RT ingedrukt houden zodat hij verder schoot...
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    The Ultimate Heist... Eén van de beste quests die ik ooit heb gespeeld in Oblivion! _O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Over het algemeen ook de beste volgens een groot deel van de community. Ik sluit me daar dus helemaal bij aan, al vond ik het begin van de guild nogal magertjes, maar vanaf dat je ongeveer op 40% van de TG questline zit, dan begint het leuk te worden. Andere guilds zijn precies zo. Persoonlijk vond ik The Mages Guild de minste. Ik heb 1. Thieves Guild; 2. Fighters Guild; 3. Dark Brotherhood; 4. Mages Guild. Ik zou FG zonder problemen ook op 1. willen zetten. Vond die belevenis gewoon een stuk leuker bij mijn character.
     
  19. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ook leuk dat de voorgaande quests er echt op voorbereiden.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    LMAO!


    [yt]2fxVeAVl2I8[/yt]
     

Deel Deze Pagina