[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hallo, het is slechts een demo hoor :D

2. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    *)
    Nou inderdaad zeg hee! Het is ook altijd wat!

FF over cursor switch in pes 2011 daar had ik eerst zo ontzettend de pest over in, maar nu ik hem weer opnieuw opgepakt heb en beter begrijp hoe je moet verdedigen is dit helemaal niet meer zo storend.*)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    In PES 2011 vind ik het verschrikkelijk slecht, maar ik heb het m.b.t. tot de demo van PES 2012 over het spelen met 2 man in een team. Dan werkt het klote, maar in 1vs1 werkt het bij PES 2012 heel goed.

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ongeveer aan de 150 wedstrijden met de demo, dus niks papegaaien, is gewoon mijn mening wat me opvalt aan de demo. Net zogoed dat er gezegd mag worden dat PES 12 er weer heel sterk uitziet, mogen de minpunten ook genoemd worden. Ik haal niet iedere keer het onderwerp op. Als er hier iets gepost wordt over reviewers die het hebben over de keepers, kan daar gewoon op gereageerd worden. Als jij daar moe van wordt, zijn er altijd nog andere opties...

Edit: maar als ik Han mag geloven zijn ze verbeterd, dat zou heel mooi zijn

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je mening dat de keepers in de demo heel slecht zijn deelt iedereen. Dat is geen punt van discussie. De discussie of het mogelijk is dat de keepers in de retailversie van acceptabel niveau zullen zijn is een hele andere discussie. Het is dus niet relevant of je recht van spreken hebt als je 150 wedstrijden in de demo hebt gespeeld en daarom mag zeggen dat de keepers slecht zijn. Aangezien jij een demo speelt en reviewers al een versie spelen die of af is of een stukje nieuwer is dan onze demo.

Jij zegt dat het onmogelijk is om die te verbeteren als het in deze demo zo slecht is. Ik zeg dat dat onzin is, omdat de code voor de keepers van de voorgaande delen bij de programmeur (Konami) ligt en deze code voor de AI is al acceptabel. In lekentaal: het is bijna copy/past voor Konami om in elk geval het niveau van de keepers van PES 2011 te evenaren, dus ik deel je mening hierover totaal niet. Als er al een code ligt voor de AI van de keeper, dan zou ik niet weten waarom Konami (zeker na de feedback van de community) dan de AI van de keeper zou laten zoals deze in de demo is.

Ik zou zeggen, wacht de 2de demo af en dan ben ik echt benieuwd naar je mening. Ik ben zelf ook benieuwd of ik gelijk ga krijgen.

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  7. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had betrekking op het geen TStooker zei over papegaaien. Het is niet papegaaien het is eigen ervaring. Dus wat jij nu aanhaalt is totaal niet relevant.

Ook hier; ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk is om de keepers te verbeteren, dit is wat ik gezegd heb:

En als je gelijk hebt als de game released is, krijg je die ook hoor ;) ik hoop het in ieder geval :)

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt duidelijk aangegeven dat dit onmogelijk is. Echter, dit is geen feit, maar je verkondigt het wel als zodanig. Niet stiekem jezelf qouten en dan alleen hetgeen jou uitkomt ;)

Ik heb mijn inbox al leeg gemaakt :D

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar ik wil graag met Messi of Ronaldo spelen, want dan zie je hoe het is om met een absolute top speler te spelen op PES. Hoewel Robben ook niet slecht is hoor :b:

10. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is makkelijk, mij woorden in de mond leggen, en daarna zeggen dat het geen feit is maar ik het wel zo verkondig. Dus niks stiekem, zoek maar een quote waar ik zeg dat het onmogelijk is ;) Maar uiteraard komt dat jou niet goed uit, succes in ieder geval!

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, zie mijn post hierboven. Je zegt hier -en ik quote je even-: "aangezien ze in de demo zó slecht zijn, dat dit onmogelijk is om in de final build in ene keer ''waardige'' keepers van te maken, om de reden die ik net noemde.."

In mijn post naar jou toe zie je in mijn verhaal duidelijk staan dat ik het heb over acceptabele keepers, niet dat ze alleen een beetje verbeterd zijn. Jij hebt aangegeven dat het onmogelijk is om waardige (=hetzelfde als acceptable keepers) keepers te zien in de retailversie omdat het in de demo zo slecht is.

12. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! 'waardige keepers' ja. En met waardige keepers bedoel ik van het niveau PES 11 en dus wat we gewend zijn. Wat ik dus zeg is dat ik denk dat de keepers slechter zijn dan normaal.

Maar als ik de reviews ( of previews ) mag geloven heb ik toch ongelijk :) maar tot nu toe ga ik uit van wat ik zelf gespeeld heb..

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Lees je uberhaupt wel als ik iets zeg?

Je zegt dat het onmogelijk is (letterlijk) om waardige keepers in PES 2012 te implenteren. Ik zeg dat dat klinkt alsof het een feit is. Het is nergens op gebaseerd, want je speelt een demo, niet de retailversie. Of je nu 150 wedstrijden hebt gespeeld of 2, het is niet de retailversie die je speelt. Dus ja, je zegt dat het onmogelijk is om de keepers naar een acceptable niveau te tillen in de retailversie. En dat klinkt als een feit toch? Anders zeg je wel dat je denkt dat het onmogelijk zal worden, niet dat het onmogelijk is.

Ik geef nou al meerdere malen aan dat de code voor de AI van de keepers van PES 2011 op het bureau van Konami ligt en dat het dus juist heel simpel is om het niveau van de keepers in PES 2011 te evenaren. Copy/paste en je bent klaar wat de keepers betreft. Dat lijkt me zelfs voor Konami geen onmogelijke opdracht. Waarrom denk dat je Konami een vroege demo heeft gereleased en gebruik wil maken van de feedback van de community. Juist om dit soort issues in de retaiversie te verhelpen.

Ik zou graag een inhoudelijk reactie willen op bovenstaande argument, ik heb nu al meerdere malen aangegeven waarom ik jouw argument niet afdoende vind. Jij zegt dat het hartstikke moeilijk is om de keepers te programmeren, zeker in zo'n korte tijd tussen de demo en de retailversie. Ik zeg dat die code er al ligt (zie PES 2011), dus wat is er moeilijk aan?

14. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees heel goed wat je zegt, ik zeg blijkbaar alleen niet wat jij graag wilt horen, dat is heel iets anders. Daarnaast edit jij bijna elke post, nadat je je originele post geplaatst heb. Dan is het heel lastig jou vragajes te beantwoorden, omdat het antwoord dan in de meeste gevallen niet meer aansluit. Dus ik zal het nog één keer proberen, want dit ''keeper onderwerp'' begint me nu beetje de keel uit te hangen.

Waarom klinkt het bij jouw alsof het een feit is? het moge duidelijk zijn dat ik niet voor KONAMI werk, of de final build speel, dus ik hoef jou niet uit te leggen dat ik me mening geef over de demo, en niet een feit verkondig. Ik baseer me mening op de demo, omdat dit het enige is wat ik als consument zelf heb kunnen spelen. Ik ga liever uit van wat ik zelf ervaar, dan wat andere mensen ''denken'' want de laatste jaren zijn er wel meer dingen beloofd.

En dan zeg je tegen mij dat ik doe alsof ik een feit verkondig? Moet je deze quote ff lezen, alsof je het afgelopen jaar over de schouder van Seabass hebt meegekeken. Dus jij denkt dat KONAMi voor dat ze demo uitbrachten, in de veronderstelling waren dat de keepers acceptabel zijn, en dat ze onze feedback nodig hadden, om ze te laten weten dat deze daarentegen echt heel slecht zijn?

De discussie over keepers begon vlak na de release van de demo, voordat veel reviewers al hadden gezegd dat de keepers gewoon de normale kwaliteit hadden, dus deze discussie is/wordt al oud, en dus beetje overbodig. maar voel me toch steeds weer om op jou te reageren.

Edit: ook nu plak je er weer wat bij...

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Deze discussie dient gevolgd te worden door een nieuw filmpje:

Champions League, Bayern - Inter, CPU vs CPU, top player niveau. Eerste camera is broadcast, daarna (2e helft) long.

Vind de keeper hierin niet slecht, maar hij krijgt ook niet heel veel te doen ;) Valt mij op dat de CPU veel de truckendoos opentrekt.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat lopen bij 3:55 gebeurd best vaak, ziet er vaag uit zeg. v.a 3:12 ook

17. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, wel goed een wedstrijdje CPU vs. CPU. Als je vroeger dit soort wedstrijd zag, waren het altijd van die dooie wedstrijden. Je ziet nu goed de verbeterde AI :)

18. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de keeper hierin niet slecht, maar hij krijgt ook niet heel veel te doen ;) Valt mij op dat de CPU veel de truckendoos opentrekt.[/QUOTE]

Maar kijk ook met wat voor spelers robben (pazzini:x) ribery zijn wel leuke spelers om naar te kijk qua techniek en trucjes of niet

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je typed gewoon te langzaam :D

Omdat je zegt dat het onmogelijk is om de keepers tot een waardig niveau is. Daaorm zeg ik dat je doet alsof dat een feit is. Dat is niet zo vreemd toch?

Nee, ik zeg dat Konami de demo heeft gereleased en vooral de aandacht op de aanvallers en loopacties heeft gericht. Zich niet realiserend dat iedereen weer gelijk moord en brand gaat schreeuwen i.p.v. blij te zijn met een voorproefje. Ik zeg alleen dat de code dus al bij Konami ligt voor acceptabele keepers en dat ik dus niet begrijp waarom jij denkt (zo goed?) dat het niet mogelijk is om waardige keepers in PES 2012 te krijgen.

Je hoeft van mij niet te reageren hoor. Mij heb je daar niet mee. Het is voor mij gewoon een normale discussie, waarbij jij nogmaals niet wenst in te gaan om het argument van mij dat ik me afvraag waarom jij vindt (of denkt) dat het niet mogelijk is om waardige keepers te implenteren terwijl er al een code is m.b.t. de AI van de keepers.

20. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    haha is goed man _0/ vergeet de edit knop niet ;)

Ja viel mij ook op, volgens mij is dat wanneer je ''special nog wat'' inhoudt, RT of RS dacht ik...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina