Ik lees heel goed wat je zegt, ik zeg blijkbaar alleen niet wat jij graag wilt horen, dat is heel iets anders. Daarnaast edit jij bijna elke post, nadat je je originele post geplaatst heb. Dan is het heel lastig jou vragajes te beantwoorden, omdat het antwoord dan in de meeste gevallen niet meer aansluit. Dus ik zal het nog één keer proberen, want dit ''keeper onderwerp'' begint me nu beetje de keel uit te hangen.
Waarom klinkt het bij jouw alsof het een feit is? het moge duidelijk zijn dat ik niet voor KONAMI werk, of de final build speel, dus ik hoef jou niet uit te leggen dat ik me mening geef over de demo, en niet een feit verkondig. Ik baseer me mening op de demo, omdat dit het enige is wat ik als consument zelf heb kunnen spelen. Ik ga liever uit van wat ik zelf ervaar, dan wat andere mensen ''denken'' want de laatste jaren zijn er wel meer dingen beloofd.
En dan zeg je tegen mij dat ik doe alsof ik een feit verkondig? Moet je deze quote ff lezen, alsof je het afgelopen jaar over de schouder van Seabass hebt meegekeken. Dus jij denkt dat KONAMi voor dat ze demo uitbrachten, in de veronderstelling waren dat de keepers acceptabel zijn, en dat ze onze feedback nodig hadden, om ze te laten weten dat deze daarentegen echt heel slecht zijn?
De discussie over keepers begon vlak na de release van de demo, voordat veel reviewers al hadden gezegd dat de keepers gewoon de normale kwaliteit hadden, dus deze discussie is/wordt al oud, en dus beetje overbodig. maar voel me toch steeds weer om op jou te reageren.
Edit: ook nu plak je er weer wat bij...
Laatst bewerkt: 9 sep 2011