[XOne] Hunted: The Demon’s Forge

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 18 mrt 2010.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De pc versie is nog maar 20 euro.
    Ik heb hem zelf voor die prijs bij mediaoffer besteld.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben eens wat reviews gaan checken, maar lees erg veel kritieken dat wat ik juist wel vind meevallen. Oke het is zeker niet briljant, maar ik zie in de game toch wel een bepaalde zwarte humor. Doet me erg denken aan PSX slashers zoals Nightmare creatures, en BloodRayn 2 ook erg mee vermaakt op de eerste X doos, dit spel heeft echt dat oergevoel.

Graphig's zijn redelijk, goed verzorgd maar mist het wat creativiteit. En verder, tja het spel is dan niet meesterlijk maar het doet ook niets verkeerd, al heeft een Star Wars the force unleashed natuurlijk meer allure en poeha, effecten etc. Kortom, een tof spelletje, nog meer aanraders in het genre?

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is eigenlijk hetzelfde wat ik van Hunted vond (lees een paar pagina's terug). Geen topper, maar wel leuk om te doen, zeker als je van de klassieke fantasy sfeer houdt. Ik vond het echt een typisch AD&D "red de dorpelingen van de big bad guy" verhaal. Het commentaar tussen de twee party members was ook bij vlagen verrassend leuk. Qua stijl is het gewoon niet opvallend. Ik kreeg bij het spelen vaak een "Gears in een fantasy setting, maar met een iets lager budget" gevoel. Niet zo verrassend wanneer dezelfde engine wordt gebruikt.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb je posts zo even doorgenomen, toch leuk dat iemand anders de game ook wel kan waarderen. Nu moet ik zeggen dat ik tegenwoordig niet veel meer hack and slashers heb gespeeld, die Japanse vind ik meestal dan weer net effe teveel in youre face. Bedoel ik ben gek op van die verhalende RPG's zoals Dragon age bijvoorbeeld, maar je moet dan weer echt tijd hebben deze te spelen met veel aandacht en geduld, en af en toe heb ik gewoon even behoefte aan snelheid. De dialogen zijn zoals je zegt tussen de 2 personages erg leuk en tof gedaan, het zijn 2 van die inspirerende types - Teken zelf ook strips - die je ook wel bijblijven net zoals in een diepgaande RPG dat je daar een soort band mee krijgt. Enne, een tweede deel, van mij mogen ze wel. :cool::thumbs:

Er komen natuurlijk zat van die RPG en slashers aan, waar deze het dan helaas bij moet afleggen, maar ik vind toch wel dat dit soort games moeten blijven bestaan, want het spel is wel met een energieke passie gemaakt, de Box Art alleen al trok me al aan en dat gebeurt me tegenwoordig niet vaak meer. :)

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb de game ook gekocht vandaag en moet toch zeggen dat ik best tof/leuk vind..
    Beter dan ik had verwacht..
    Ik vind het wel veel leuker om die chick te spelen als met die gast;)

Kan je trouwens nog terug als je een collectible vergeten bent in de chapter select??

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ga hem 1 deze dagen denk ik ook oppakken
    hoelang is de singleplayer eigenlijk??

en hoe bevalt ie jullie?

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jup, je kunt de levels replayen :)

Lang, heb er nu een aantal uur op zitten (altijd in co-op) en het duurt freaking lang, voordat je een level hebt uitgespeeld :) (Tip: 20 euro bij Bart Smit)

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De collectables die je trouwens al hebt gevonden zijn dacht ik ook verdwenen in een level dat je replayed.

Gewoon een leuke game. Het gaat nog best lang door, tot diep in het bolwerk van het kwaad (inclusief Indiana Jones-achtige mijn met slaven als werkers). Vond ook de clips erg tof die je tussendoor vindt, die langzaam het verhaal uit de doeken doen. Of eigenlijk, wat de aanleiding was voor het avontuur dat je nu beleeft en de mythe daaromheen. Tegen het einde van het spel zie je zo een hele film voorbij komen en wordt het een en ander duidelijk gemaakt.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dus single player is 10uur? 20 uur? langer?

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik had al ontdekt dat je chapters kon herspelen;)
    Kristallen waren al weg ja die ik had opgepakt..
    Was die er nu een glitch in die achievement?
    Of las ik dat verkeerd?
    Levels duren lang inderdaad ja.
    Ik ben al paar uur bezig en zit nog in chapter 1.
    Denk dat je wel ruim 20 uur bezig met als je alles wilt halen in de game..
    Snap alleen nog paar dingen niet aangezien het weer een handleiding van niks is...
    Ik speel dus met die chick maar wat is nu het verschil tussen die wapens die je vind met een groene of een paarse gloed?
    Als je dan ook zn boog vind staat er ook opeens een getal boven je pijlen aantal maar weet niet precies wat dat in houd..

Verder echte en leuke game(zeker voor de bart smit prijs)
    Vind de reviews weer eens te hard..

Eindelijk eens een positieve Review;)

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk ook eerder richting 20 uur ja. Het spel is behoorlijk lang voor een action game.

Over de wapens: magische wapens zijn natuurlijk beter dan gewone wapens, maar alleen zolang er nog charges over zijn. Met elke critical strike doet zo'n magisch wapens extra veel damage en soms nog iets meer (zoals bevriezen of poison), maar het kost wel een charge. Zijn de charges op, dan kun je zo'n wapen nooit meer opladen en is ie meestal zwakker dan de reguliere wapens die je her en der vindt.

M.b.t. bogen: het getal boven de pijlen is denk ik het aantal pijlen dat je nog over hebt? Geen unlimited arrows dus in DF. :)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en ben nu in chapter 1
    moet zeggen zeer gave game tot nu toe had ik niet verwacht!

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm miss stomme vraag maar heb allemaal skills gekocht
    oa exlosieve arrows voor de chick..
    maa rhoe ''activeer'' ik die magie nu?
    ik druk met op mn xbox controller wel op pijltje omhoog en dan licht ie op maar dan gebruikt ie hem alsnog niet..
    en waar zie je je mana balk? (of ie die er niet?)

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29

Eerst op een pijltje (links, rechts, boven, onder) duwen en vervolgens op RB duwen of inhouden :)

15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    okee, tnx voor de info..

Dat is die grote blauw/groene balk Rechts bovenin naast je levensbalk;)

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Is er al iemand hier die de kristallen achievement heeft?
    Ik lees overal dat mensen er problemen mee hebben?
    En kan ik ook als ik de game heb uitgespeeld trg met de chapter select om de bosses met de andere character te doen?

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    whaha thx ik ben er inderdaad achter gekomen hoe je magic gebruikt en ook ma mana balk! dacht eerst dat de mana balk de health balk van mn maat was ahha!!

@powerslave, ja gewoon adventure ingaan laatste chapter laden en dan bij dat savepoiint vind je altijd een character switcher... naar de andere karakter switchen boss verslaan en tadaaa!!

Ik snap trouwens echt niet waar de negatieve berichten van deze game vandaan komen, ben nu net in chapter 3 en heb nog 0.0 bugs gehad en vind het echt een zwaar ondergewaardeerde game heb er echt gewoon dikke lol mee... zou em een dikke 8geven tot nu toe.
    Wel vind ik die chick het vetste om mee te spelen met die man ben ik niet zo goed
    wat is jullie favo char?

magie gebruik ik trouwens niet zo heel vaak en jullie?
    mijn favo skills zijn die explosieve arrow + schildbreak arrow

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik d8 ook eerst dat je Mana meter de levensbalk was van je maat was.
    Deze game is gewoon vet..
    Sommige reviewers zeiken veels te veel en volgens mij hebben ze hem niet langer gespeeld dan een uur..
    Speel ook het liefst met E'lara.
    Explosive Arrow en Ice Shot gebruik ik het meest..

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is niet alleen een kwestie van voorkeur, sommige monsters zijn behoorlijk gevoelig voor bepaalde magie.

Probeer eens een schild te bevriezen of een beserker... minotaurs zijn weer overgevoelig voor magic (piercing) arrows.

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Heb jij hem al uitgespeeld dan?

Weet iemand wat de beste manier is voor de 25 room Crucible Achievement?

Deel Deze Pagina