Kan iemand mij helpen, ik probeer al een tijd die Manager Mode achievements e.d te halen. Denk aan de Treble, de dubbele cup, de 5 ster manager ... noem maar op. Heeft iemand toevallig wat goede tips? Wat moet ik doen? Want ik ga ECHT niet elke match spelen ... BvD!
Hier vind je waarschijnlijk de snelste manier: http://www.xbox360achievements.org/game/fifa-10/guide/
Kan ik een online match spelen met alleen een vriend in mijn team? Ik haat om dan ook nog eens samen te spelen met een bende ego's
Man, ik heb het nu helemaal gehad met FIFA 10 online! Op het einde van de match met een achterstand leaven, typisch, en het gebeurd veel te veel!
Ik erger me eigenlijk meer aan het spel dan dat ik het nou leuk vind.. Net win ik een wedstrijd met 3-2 krijg ik -36 final result point echt waar de fack slaat dat op? Je wint en je krijgt min punten voor final result... Zou je dan pluspunten krijgen wanneer je verliest? -.-
Ik heb mijn virtual pro in manager mode geimporteerd maar ik krijg helemaal geen accomplishments? Bijvoorbeeld een hat trick in een match met je virtual pro, ik had er net 4 gescoord in 1 match en heb hem niet geulocked, kan dit niet of is dit een bug? Aangezien niks wilt unlocken waarvan ik zeker weet dat ik ze gehaald heb
Sorry voor de kick maar heb echt jullie hulp nodig. Een tijdje terug ging ik een weddenschap aan met een vriend om een potje FIFA te winnen en er hangt heel wat aan vast. En net na een oefenmatch zag ik toch dat ik hem wat heb onderschat. Dus kunnen jullie mij de beste opstelling, tactiek geven om met Chelsea (ik) tegen Marseille (Hij is een fransman ) te spelen? We spelen voor een helft een halfuur en al de vrienden zijn erbij dus: Die match kan ik NIET verliezen hoor
fifa 10 chelsea Ik zou 4:1:2:1:2(1) spelen en dan zo Cech Bosingwa Alex Terry Cole Essien Zhirkov Malouda Lampard Drogba Anelka