[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heeft iemand de Limited Edition van Deus Ex? Die ze dus in de UK verkopen.

Zit hier precies hetzelfde bij als de Benelux Edition? Dus ook de 10.000 extra credits?

Alvast thx, zit te twijfelen om de LE op te halen of de duurdere Benelux edition.

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat bij productinfo:
    The Explosive Mission Pack features an entirely new mission with a special cameo appearance from one of the original DEUS EX characters, plus the Automatic Unlocking Device, the M-28 Utility Remote-Detonated Explosive Device (UR-DED) and the Linebacker G-87 multiple shot grenade launcher.

Ten opzichte van de Augmented Edition mis je dan in-game:
    - Huntsman Silverback (Double-Barrel Shotgun)
    - Longsword Whisperhead (Silenced Sniper Rifle)
    - 10.000 extra credits

Volgens Budgetgaming bevat de Benelux edition naast wat je met de LE krijgt die 2 extra wapens (staat namelijk 4 unieke wapens), maar ook daar zitten blijkbaar de extra credits niet bij.

Maar ik zelf heb alleen de Augmented edition, dus misschien klopt die info van die sites niet.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nee Benelux is anders dan de limited. Daar krijg je alleen de extra missie, grenadelauncher, aud en explosive packs bij.

Tenminste dat is volgens mij degene die ik heb.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Met 'daar' bedoel je de Benelux of de limited? Want volgens Amazon zit dat allemaal bij de limited edition...

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^ Kan de LE voor ongeveer 30 euro krijgen.

Maar Benrlux Editie heeft dus 10.000 credits, sniper en shotgun. De LE heeft dit niet? Right? Want ze zeiden hier eerst dat de LE en Benelux editie hetzelfde waren maar dat klopt dus niet.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry, ik zei dat die twee hetzelfde waren eerder. Maar blijkbaar heeft de Benelux Edition dan gewoon alle in-game extra's en mist de LE dus diegene die ik hierboven al genoemd heb (die 2 wapens en credits)

Maar zoveel voegen die dingen niet toe volgens mij hoor... Ik zou niet veel extra gaan betalen in ieder geval, ook zonder die extra credits en wapens red je je prima.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Die sniper is wel vet en die 10.000 extra credits meteen is ook wel nice. Tijdje bij maat van me gespeeld die de CE had, en die sniper was wel bruut, en je kan meteen wat upgrades kopen door die 10.000 creds.

Dus of de benelux editie met explosive en tactical packs, of de LE met alleen de explosive mission pack, ben er nog niet over uit.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zit die Automatic Unlocking Device niet in de gewone game ook ? Ik had er op het eind nog een stuk of twintig ...

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je trouwens veel sidequests en heb je ook echte gesprekken met NPC's, beetje zoals een RPG? Verdomme ik moet deze game ook nog halen, maar er is teveel. Ik heb een te grote backlog, ben nog flink bezig met Oblivion's Shivering Isles, ik wil Dead Island nog. Gears 3 komt eraan....en in oktober..komt er al zoveel,ik hoef het niet eens op te noemen. Het gaat nergens meer over.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel vet dat je die op alle soorten slots kan inzetten; dus ook die van niveau 5. Menselijke vooruitgang ftw! :+

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind DXHR overigens niet de klassieker die ik had verwacht. Daarvoor zitten er teveel minpuntjes voor mij in de game. EN naar het einde toe werd het zelfs saai en repetitief.

Ik geeft er een acht voor ...

13. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t grootste minpunt vind ik toch wel die laadtijden bij elke deur, voor elk nieuw stuk, waar je doorheen moet.. en dat al die kamers op elkaar lijken

14. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reeds uitgespeeld en verkocht, er komen teveel nieuwe games om hem nog een keer te spelen.. Maar al met al vond ik het een supergame..

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de DLC?

16. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oktober van dit jaar

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eensch.. gooi hem ook in de verkoop omdat ik hem uit heb en er nog meer games komen binnenkort.. maar man o man, wat een retestrakke game en ein-delijk weer eens iets origineels en sfeervol!

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf spel. Doet mij erg denken aan The Darkness.
    De RPG-elementen zijn ook goed gemaakt!

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, awesome! _O_

Deel Deze Pagina