Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je 2 euro wil besparen, als je het binnen 2 seconden kunt hebben...
Uit dat rijtje vind Bayonetta anders wel de slechtste Viking is niet aan te raden imo. Ik vind alleen het grote nadeel van Enslaved dat ook nooit de drang heb gehad om de game nog een keer in m'n Xbox te prakken nadat ik em uit had gespeeld. Darksiders heb ik inmiddels al 5 keer uit Verder Ruil ik Bayonetta om voor [Prototype] (sandbox hack n slash) en zou ik kiezen uit Dante of [Prototype] om na Darksiders te gaan spelen. ^^ //edit; Die was ik inderdaad vergeten. Nooit gespeeld nog en moet ik echt nog eens aan gaan schaffen.
(al heb ik alleen de demo van Dante gespeeld, maar... WAT?! ) Het is dat je Prototype ook aanraadt anders... http://www.intertoys.nl/games/dj-hero-2-bundel-x360-573137.html
Haha, ja ik weet dat veel mensen hier Bayonetta wel erg leuk vonden, maar ik heb em geruild (toevallig ook voor Darksiders geloof ik). Ik vond elk level ongeveer een kopie van het vorige en hetzelfde geldt voor de bosses.
Heb ik gehad, maar die kon me totaal niet boeien heb het denk 3 uur gespeeld en toen snel geruild, vond het een beetje saai
Bulletstorm gespeeld? Je gamercard zegt van niet... edit: Voordat je op mijn gamercard gaat kijken; Crysis 2 staat er niet op omdat ik die voor de PC heb.
Ik houd ook erg van zombies, dus dat maakt het lastiger voor mij. Alleen heb ik geen XBL, en dus vraag ik me af of het zonder co-op nog wel zo leuk is.
Red Dead Redemption GTA IV L.A Noire Ik houd meer van de realistische spellen. Futuristische shooters kunnen mij echt niet boeien. Nog aanraders?