Toch geloof ik dat het een grap is. Die gastjes leven in een soort fantasie.. maar het is toch gewoon leedvermaak.. kom op. Moet vast een soort auditie zijn geweest, maar ze kunnen allemaal niet rappen.. laat staan engels praten. Dat kun je toch niet serieus nemen. Vooral G-low is te triest voor woorden Na 500 meter lopen: 'Ik voel me hier echt thuis weet je'. Dat stukje rappen was ook een verschrikking. En ik wou dat ze eens ophielden met tegen iedereen zeggen dat ze uit Nederland kwamen, zet jezelf voor gek mar laat ons er lekker buiten ja!
Weet iemand waar je dit online kan bekijken? Behalve op RTLGemist, want daar kan ik niet op kijken omdat ik in China zit. Moet een site zijn die te bekijken is vanuit de US of China.
Same, doe hem net via RTLGemist aan maar dat is gaar. Wil hem gewoon downloaden, makkelijker maar nergens te vinden.
Zou ik ook doen als ik met dat soort gasten zat opgescheept.. Dat vond ik overigens nog wel de meest normale.
Ik wil kip, kip, kip!! Ik hou van kip weetje. Altijd eet ik kip. En dan krijgt die een pizza pepperoni... Hahahaha
Waarom doet iedereen zo moeilijk als die gewoon op Gemist staat? Edit: Heb het net nog een keer gekeken. Zie nu opeens dat er nog een gast is. Dimitri. Heb die gast geeneens gezien de eerste keer.
Haha, ik kijk het nu even terug. Met die cola. HAHAHA. Wat een kneuzen! G-Low en MC Biggah. HAHAHAHA.
Pas maar op, of MC Biggah en z'n boys komen je opzoeken. Ze komen nou eenmaal uit de gevaarlijkste buurt van Nederland.