[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die nieuwe champ doet me denken aan een vrouwlijke Yun-Seong (Soul Calibur) :D

Sowiezo was het hoog tijd voor een vrouwlijke champ :thumbs:

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat de servers kut doen nu. Ik wou smartcast uitproberen.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd servers weer down, maarja ze hebben ook wel een tijd zonder problemen gedraait, waarschijnlijk door al die grote verranderingen die eraan zitten te komen gaat er nu het een en ander mis.

Wel kut want ik had er echt weer zin om een middagje je LoLlen.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Servers doen het weer.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het een beetje gehad met LoL. Ik speel het liefst support en tanks, en kan enkel carryen met ryze en yi (veel champs kunnen mi gewoon niet veel boeien als ik met ze speel behalve die 2), maar als je als main support champs hebt is dit spel gewoon puur onspeelbaar. Me elo is onder de 1000 gezakt, en de enige manier om het op te trekken is om te gaan carryen iets dat ik vaak niet prefereer (ik heb 100 gams met soraka for example). Ik wil gewoon een spelletje spelen wanneer ik dat wil, en met teammembers die het spel snappen, ookal kan hun skill laag zijn, al ben je bagger slecht, je kan op zijn minst goed warden, of save spelen, torens blijven verdedigen, buffs pakken als je weet je een enemy jungler hebt, af en toe ganken etc., iets dat ik gewoon mis op de elo waarin ik speel. Mijn skills zijn absoluut niet super goed, maar het is belachelijk dat je als support geen enkele invloed kan uitoefenen en altijd blijft zakken in elo.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zoek vrienden om mee ranked te gaan queuen dan? Ik zelf speel LoL nooit meer solo, puur gewoon uit frustratie. Altijd mensen die leaven waardoor de game unbalanced wordt of gewoon pure trolls in je team.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Even een test gedaan en ik heb Ezreal's skillshots allemaal gesmartcast, behalve zijn ulti. Pretty nice, al zeg ik het zelf _O_. Je zou dat ook bij Lee Sin kunnen doen. Eens kijken hoe dat werkt.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin naast Ezreal ook Lee Sin beter te spelen. Ik heb een goedwerkende core build gevonden, met o.a. een Warmog (jaja, haters).

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan mag ik voor je hopen dat die core ook een Atma's heeft, want anders ben je niet slim bezig.

Warmog's is gewoon te duur voor wat je krijgt. Je moet hem eerst zelf nog vol farmen om de max potential te halen, terwijl je voor hetzelfde geld waarschijnlijk beter een Force of Nature had kunnen halen, meer health regen en ook nog eens een hoop MR. Heb je de health echt nodig koop je een Banshee's, zit ook een hoop health op en weer MR.

Koop je wel altijd een atma's en vergeet je niet je warmog's te farmen, tsjah dan zou het best kunnen werken. Af en toe speel ik Jarvan ook wel eens zo, veel health stacken en een Atma's erbij samen met wat andere defensive items.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Atma zit er inderdaad ook bij. Daarnaast helpt de health voor mij persoonlijk ook veel. Misschien ga ik paar potjes spelen waar ik de Warmog inwissel voor MR of Armor.

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een fan om daarop een Frozen Mallet bovenop te gooien. Warmogs vind ik inderdaad zelf ook te duur voor wat het geeft. Mijn core ziet er meestal zo uit:

Wriggles > Merc Threads > Phage > Atma's (de armor helpt ook mensen, en Lee Sin's base health is best hoog) > Banshees > Frozen Mallet > Wat er verder nodig mocht zijn aan tanky stuff.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je, indien je gold het toelaat, je de banshees niet beter verwisselen voor een FoN? Lee zal van de passive veel profijt van hebben, IMO. Frozen Mallet kan opzicht wel nice zijn, nu je het zegt. Samen met zijn skills en zijn passive komt de slow goed tot zijn recht. Nice.

En waar begin jij mee als Lee Sin? ATM neem ik boots + 3 healt pots. Werkt voor mij persoonlijk fijn.

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Cloth armor en 5 health pots, Lee Sin in een lane zetten is niet al te slim. Je kunt er beter mee junglen.

En de banshees hoor je onder geen omstandigheid om te wisselen. Een banshees stopt de eerste opener/root ten alle tijde. Dit helpt heel erg als mensen in een 'paniek' situatie vaak gewoon hun CC/Opener gelijk gebruiken.
    Een FoN haal je sowieso alleen als er hevige AP is, anders haal je 'm alleen voor de movement speed/health regen en ben je beter af met een Trinity Force vanwege meer health (voor je Atma's), de sheen proc en de movement speed.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk niet zo goed verwoord. Ik zal ook niet zomaar een FoN halen. Echter, indien je team AP heavy is, kan je toch beter FoN nemen dan Banshees? Opzicht zou ik wel willen junglen als Lee, maar ik vind samen met een teamgenoot in lane toch fijner. Zo ver nog geen grote problemen ermee gehad.

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Lee Sin is op het moment een van de sterkste junglers (op Udyr na). Een Banshees is sowieso altijd een beter idee boven een FoN, een FoN is alleen nuttig in sommige situaties. En dan nog zou ik het als follow-up op de Banshees halen. De bubble is veel te sterk.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Volgens mij vergeet je Nocturne. :)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    En Fiddlesticks :)

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over efficient junglen hier. Maar over wie er het beste uitkomt. Snelste jungler blijft Warwick.
    Maar Udyr en Lee Sin passen gewoon in de tanky-DPS meta game en zijn lategame niet kapot te krijgen. Allebei vanwege hun shields en sterke CC.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie de beste tanks|?

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Misschien moet je zelf eens beetje rond kijken? :)

leaguecraft.com is er één van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina