Bron: http://tweakers.net/nieuws/76667/eerste-crysis-komt-in-oktober-naar-consoles.html Ja, misschien komt ie uiteindelijk wel via disc.
Crysis 1 met CryEngine 3? Dat is een grafische acheruitgang . Pluspunt is wel dat CE3 wel wat geoptimaliseerder is dan CE2 waarop Crysis 2 draait.
Ach, Crysis 1 is zoveel toffer dan deel 2. Er zijn ook veel mensen die de game maar een tech demo noemden, maar die hebben vast de hele game niet gespeeld. Eigenlijk zou ik hem alleen al moeten hebben om dat eindstuk eindelijk niet eens als slideshow te spelen.
Crysis 1 is echt toch (iets) mooier dan de standaard Crysis 2. Met het high-res texture pack en DX11 komt het misschien terug op gelijke hoogte maar dat hoef je denk ik niet te verwachten op de consoles.
Maar je impliceert dat dat iets met de engine te maken heeft. Dat het er minder uitziet, komt omdat het een multiplatform game is geworden. Ik betwijfel trouwens of de Cryengine 2 ook zo mooi hetzelfde thema als Crysis 2 zou kunnen laten zien. Een bosachtig gebied ziet er in ieder geval even mooi, zo niet mooier uit bij de Cryengine 3.
Engine heeft buiten wat nieuwe (DX11) functies toch niet echt een vooruitgang geboekt. Het is allemaal wat geoptimaliseerd en misschien wat uitgebreider/completer maar als het geen nieuwe engine voor de console was dan was het in mijn ogen niet echt een nieuw nummer waard. Cry Engine 2.5 was imo dan beter geweest. Je hebt wel gelijk, mijn implicatie is eigenlijk fout. Had Crytek Crysis 1 naar de consoles geport op CE2, dan was dat een ramp geweest voor de graphics. Nu gaat de game waarschijnlijk enkel wat dingetjes missen maar al bij al nog vrij gelijkwaardige graphics hebben door CE3. EDIT: Bron: Eurogamer
Da's een mooie prijs inderdaad. Wordt het dan een arcade game of Game on Demand? Lijkt mij dat laatste, want volgens mij hadden arcade games een cap van 1-2 GB of iets in file size. Al is Games on Demand in europrijs en niet in Microsoft points...
1600 msp is meteen een must buy, ook al had ik liever een doosje etc erbij gehad voor de verzameling. Maar voor 1600 msp mag je niet klagen
^ach ja ziet er beetje kaal uit, maar ga hem toch wel spelen. Ben niet een graphics whore. Mensen die het om de mindere graphics niet gaan spelen zijn geen echte gamers, maar zeurders. Alsof games minder leuk er van worden. Speel liever nog een oude Zelda met kut graphics dan menig mooie titel met kut besturing.
Wordt het alleen wat moeilijker Je hebt wat minder struiken, moet je nu helemaal tactisch te werk gaan naar welke boom je gaat sprinten
Net Crysis 2 uitgespeeld. Echt een super toffe game, ga deze dan ook zeker halen voor 20 euro. Had alleen verwacht dat hij wat langer zou zijn. 5 uurtjes en ik heb hem op veteran uitgespeeld . Ben ik nog langer met de singleplayer van BO bezig geweest..
Op Veteran binnen 4 uur uitgespeeld maar wel door alles voorbij te lopen in Stealth. BO was gewoon veel korter. Als je Crysis 2 "normaal" ging spelen ben je wel 8 uur kwijt. Stuk langer dan BO