[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Offscreen gameplay!


    [yt]nqdu4SKImuA[/yt]

    Je kunt met je fire/flame spell gewoon bomen en de grond in de hens steken zo te zien, het zal vast niet zoals Far Cry 2 zijn dat dit zich zal verspreiden maar hoe dan ook, nice touch!!
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  3. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha regenerate hij net al z'n health, wordt die geraped door een mage :+
    Ligt dit trouwens aan mij of zijn de menu's enzo wel behoorlijk snel? Bij Fallout 3 en volgens mij zelfs New Vegas nog, moest je alleen al ff wachten voordat je haar tevoorschijn kwam als je dat switchde, hier vloeit alles snel over in elkaar!
    Die levensgrote statues blijven zeer bruut!! Van de BOS zijn ze ook zo mooi, maar ze worden zo rete duur geveild :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou de nieuwe info die vandaag zou komen is bekend....en ....wait for it!!!!

    Vampieren zullen erin zitten en je kunt er ook eentje zijn.....oud nieuws!!!! PAX is al afgelopen dus toen Todd Howard het aankondigde hier, was het nog onbekend. Maar G4 doet nu alsof het een gloednieuwe reveal is..terwijl het allang bekend was...ach ja.

    Wel wat nieuwe gameplay stukjes tijdens de video

    http://www.g4tv.com/videos/55161/the-elder-scrolls-5-skyrim-gameplay-preview-and-vampire-reveal/
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oud nieuws is dat vampiers erin zaten, nieuw nieuws is dat je er zelf eentje kan worden. :thumbs:
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je zelf een vampier kan worden was ook al eerder bekend dacht ik. En dat kan ook in Oblivion. :)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    1 thing Oblivion taught me, being a vampire sucks. :+

    En rage @ filmpje als er steeds weer een hoofd voor het scherm loopt.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En mensen op Bethesda's forum blijven maar bitchen dat er niet genoeg nieuwe informatie komt. Ze maken zelfs speciale topics aan waarin ze het hebben over dat Bethesda waarschijnlijk bang ergens voor is, en daarom alleen maar dat ene stuk tonen van E3. Als dat zo was geweest, waarom mochten mensen de game volledig spelen bij PAX dan, en allemaal hun eigen kant op gaan? Ik denk dat Bethesda zo weinig mogelijk wil spoilen, we weten nu van een aantal nieuwe features af, gelukkig niks van quests en we krijgen nog die QuakeCon video in HD. Een video die we eigenlijk nooit hadden mogen zien, aangezien Pete Hines het nog vriendelijk vroeg...en de mensen blijven maar bitchen, gekke mensen soms hoor. Na een paar echte mega games van Bethesda en zoveel mensen twijfelen nog steeds aan ze, vat ik niet.

    Lijkt wel alsof die mensen alles gespoilt willen hebben, elke locatie, elk beest,elke guild, elk klein detailtje..terwijl TES juist games zijn om zelf helemaal te verkennen en erachter te komen. Gelukkig zitten hier niet van die zeuren, tjonge :D
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, dit is echt de perfecte game om je in te laten verassen en alles zelf te ontdekken. Heb op de 1e trailer na dan ook nog niks gelezen, gezien.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ken je die Southpark aflevering over World of Warcraft? Dit zijn de no-livers en forever alone figuren. ;)
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hah en ik vind al dat ik mezelf te veel gespoiled heb door maar een paar filmpjes te hebben gekeken.

    Sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. Geef ze een vinger..
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nieuw plaatje?
    [​IMG]
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zien langskomen :)
    Ik kan echt niet wachten op deze game |:-
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Zelfde hier.

    Ik wou eigenlijks Todd Howard al ontvoeren en Skyrim als losgeld eisen. :+
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe mee , wil er dan wel de draak en t beeld bij
     
  16. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zullen mij wel een cultuurbarbaar vinden maar ik heb het deel hiervoor nooit gespeeld. Nu is mijn vraag: zal je deze game, deel 5 dus, meer waarderen/beter begrijpen als je het vorige deel hebt gespeeld?
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, er zullen zeer waarschijnlijk verwijzingen in zitten naar gebeurtenissen uit vorige delen. Desalniettemin: het verhaal sluit niet op het vorige deel aan. Er is een nieuwe hoofdpersoon in een volledig nieuw land. Je zult dus niet echt iets 'missen'.
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    De scrolls zal je niet begrijpen de main en Side quest wel , als k t goed heb.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oblivion was voor mij ook mn eerste game in de serie.

    Maar was desalniettemin 1 van mijn favoriete games geworden.

    Inderdaad er zitten verwijzingen in naar vorige delen en die zul je niet begrijpen net zoals ik het toen niet begreep. Maar dat haalde niets weg van de plezier in de game, aangezien het meer novelty verwijzingen zijn en niets cruciaals gerelateerd aan het verhaal.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Slechts deels. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina