Vanavond maar even kijken of ik mee kan met de ICC Heroic raid. Even zien of ik mijn 22ste titel, de Bane title, binnen kan halen. LK op Normal was echt te makkelijk qua tactics. Ik mag ook niks meer zeggen na Cata, maar goed, vanavond maar even Heroic proberen.
Eindelijk mijn priest volledig gegeared met resilience (zit nu op de 3907) \o/ De battlegrounds komen nu ondertussen mijn strot uit. Nu maar eens beginnen met rated bg's en arena matches
Kan iemand mij uitleggen, jij misschien, waarom Season 10 eigenlijks maar een bepaalde periode duurt? Dit lijkt me nu net iets, als ik PvPer was, om voor vast te kunnen doen i.t.t. World Events bijvoorbeeld. Misschien is het een Gear kwestie? Het lijkt mij wel vet eens aan een RB mee te doen, maar snap zelf ook wel dat dat ver weg ligt.
Er zijn Seasons omdat de meta-game shift. Wat hiermee bedoeld word is dat bepaalde class combos slechter worden, terwijl andere beter worden. Hierdoor krijg je dus niet zo (als er een eeuwig durende ladder was) dat iemand met één combo zich helemaal naar de top toe speelt en het daar vol kan houden. Ze zullen het opnieuw moeten doen. Dat is vooral de grootste reden voor nieuwe seizoenen. Dat en nieuwe gear natuurlijk, want iedereen vind nieuwe shinies leuk.
Vraagje, ik ben een echte *Caster* in WoW nu ben ik pas een Melee begonnen, een Rogue. Hoe kun je nou eigenlijk het makkelijkste binden? Want als Caster kan ik net zo snel Klikken als drukken dus klik ik. Maar als Melee als ik moet klikken mis ik net dingen op mijn scherm dus ik moet echt gaan leren binden, maar wat zijn nou de makkelijkste binds als je met ASWD speeld?
de 2 makkelijkste zijn Q en E. Dan kun je nog shift-Q en shift-E doen, en de cijfers natuurlijk. Ik heb ook een rogue, en als je assa speelt heb je sws niet zo veel bindings nodig(voor PvE dan)
Ja maar als je de nummers gaat gebruiken krijg je toch dat je niet echt meer fansoenlijk aan het lopen bent? en als melee moet je blijven bewegen, rondom target lopen ( pvp wat ik ook wil gaan doen ) en dicht bij hem blijven, aangezien dat casters en hunters afstand willen houden.
Binden is altijd sneller als klikken. Ik ben wel van mening dat je als ranged DPS het best goed kunt doen PvEwise als klikker. PvPwise is het in hoge rating gewoon onmogelijk om als klikker bezig te zijn, je reactie is gewoonweg te traag en hoe verander jij je cameraview als je je spells aan het aanklikken bent via je bar? Je loopt via je muis, kun je ook meteen je camera van achteren (oid) checken.
Mijn Rating is 2100 op mijn warlock, klikken ftw... nog paar wins en ik kan mijn items in gaan leveren voor 391 Ik als caster kan heel goed klikken, mede omdat ik dan niet dicht op een target hoeft te zitten maar er vanaf. met tab kies ik mijn tegen stander en switch ik ook en verder klik ik alles in mijn action bar.
Maar als je loopt via je muis kan je toch niet lekker precies enemies targeten en lopen tegelijk? Of je camera draaien en tegelijkertijd je looppatroon veranderen als de tegenstander opeens de andere kant op gaat. Ik heb lopen met keys altijd beter gevonden dan lopen met muis. Ik hou dan lekker wasd om te lopen, bind Q en E voor mijn reflex skills (interrupts enzo) en gebruik verder T, G en C voor andere priority skills. De rest zet ik op 1-5. (Dat was overigens in GW, erg twitchy movement based gameplay. Ik weet niet of dat ook goed werkt voor WoW)
Klikken is trager, _altijd_. Je kan een prachtige discussie erover voeren en hoog en laag springen dat klikken heel goed gaat; het is per definitie minder snel. Ik zal er verder ook niet op in gaan, buiten dat ik het advies geef je even te verdiepen in keybinds en ze ook te gaan gebruiken. Het zal even wennen zijn maar uiteindelijk een stuk prettiger spelen.
Tab = switch to next target. En ik loop, target en click mijn attacks. Werkt voor mij gewoon goed... heb een van de hoogste rating op mijn server. Maar heb vaak zat te horen gekregen dat ik bijna als enige zo goed kan klikken
Ik snap het wel, ik kom met bindings ook nog steeds niet verder dan de 9 getallen. Met alt en ctrl ga ik altijd de fout in. Dat komt waarschijnlijk omdat ik verder niet echt een PC gamer ben.
Heb vaak geprobeerd te binden maar ik wil er maar niet in komen! Ik vergeet ze zeg maar altijd waardoor ik lang naar me toetsenbord kijk dan naar de game zelf! Hoe kan je trouwens binden voor 2 specs?
Zoiezo is binden sneller als klikken. Maar ik vind klikken fijner omdat ik dat binden nooit heb gedaan.. ben ik niet gewend. zal me daar toch maar is in verdiepen
Je bars veranderen, je binds niet. De positie van de bind zit op dezelfde plek in elke spec (of je moet met losse bar-addons werken waarbij je het zelf anders doet) En verder, gewoon doen en jezelf dwingen te binden. Ga erna maar een middagje PvPen waarbij je weinig naar je bars gaat kijken. Je hebt een stuk meer tijd voor andere dingen die om je heen gebeuren, waar je daar dan weer beter op kan anticiperen.