[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man, rellen op een forum? Was 1 onzinnige reactie van je niet genoeg?

Deze trailer blijft btw awesome _O_

Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Helaas is het inderdaad onzinnig. Iedere keer wanneer iemand je ergens op attendeert ga je flink lopen doen. Ik zou het op prijs stellen als je iets kritischer bent met hoe je over komt.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet waarom je het weer zo op de man speelt, en ook niet waarom wat je hier insinueert relevant is aan het Dead Island topic? De dingen die je mijn richting op stuurt zou je ook kunnen gebruiken voor een kritische zelf evaluatie. Waarom post jij dingen als "interessant man, op je pik getrapt, en het verhaal wat hier staat"?

Nergens voor nodig!

edit excuses voor mijn offtopic reacties in dit topic, 't was niet de bedoeling toen ik hier wilde reageren in dit topic. Echter kan ik ook niet zomaar alles negeren wat Lastpak zegt ;) Helemaal niet als hij al vaker een bepaald soort reacties mijn richting op heeft gestuurd!

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Luukie:cool:

Binnenkort ga ik btw ook wat andere reviews checken, bv Gametrailers etc, wellicht dat ze bij Insidegamer gewoon even in een zeikerige bui waren!. De beelden van dit spel zien er namelijk prachtig uit.

ff op GameRankings gekeken:
    een gemiddelde van 1. Dead Island (Xbox 360)
    73.24% is niet slecht !

6. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor, dit werkt niet bij mij! Fucking hell zit gewoon vast nu.. Wachten op een patch dus!

EDIT: Nu werkt het wel.. Maar komt er dus op neer dat je dit stuk in een perfecte run moet halen..

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nou ja, als je het zo graag wilt weten. Met "interessant man" bedoel ik dus het tegenover gestelde. Sarcasme dus. Ik geef aan dat je post verre van interessant is. Niemand zit te wachten op iemand die een random thread binnenstormt om te melden dat hij of zij niet geïnteresseerd is in de titel. Als je dit niet begreep had je mij best kunnen vragen waarom ik zo reageer. Maar goed, je wilt ook graag weten waarom ik vermeld heb dat je snel op je pik getrapt bent. Hierbij neem ik je voorgaande reactie als voorbeeld:

Hier laat je duidelijk merken dat je je eigen beledigt voelt door mijn opmerking. In plaats van dat je je eigen post verdedigt begin je opeens over mij. Niet handig natuurlijk want daarmee ontkracht je mijn opmerking niet. Het enige wat je daarmee bereikt is je frustratie afreageren. Blijkbaar ben je gewoon sneller beledigt als andere.

Na alles uitgelegd te hebben, vind je me dan weer liev?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Lastpak, is het weer de gebruikelijke maandelijkse periode... ;)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gebrek aan slaap, was de hele nacht bezig met zombies. :D

Het is dan ook geen slechte game. Dit is een hate it or love it game. Veel reviewers hadden een hack and slash game verwacht. Maar andere reviewers, waarvan voornamelijk de RPG liefhebbers, zien juist de kracht van Dead Island. Namelijk het uitbouwen van je char en looten. Dat maakt de game ook zo verslavend. De game is anders dat men in eerste instantie had verwacht. Jammer dat veel mensen hierdoor denken dat de game automatisch slecht is, want dat is het absoluut niet.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt een grap zeker dat je denkt dat ik je sarcasme niet door had?. Dat is de reden waarom ik reageerde met "nee jij voegt veel toe". Om aan te geven dat een cijfer van een bekende Nederlandse website meer toevoegt dan het slechts te veroordelen van een reactie met een sarcastische post.

Voor iemand die doet alsof hij nonchalant wat reacties plaats vind ik dat je wel erg uitgebreid in gaat op mijn reacties etc. Wellicht heb ik jou beledigd of in een gefrustreerde bui gezet met mijn reactie? Dat was niet de bedoeling!.. Ik kan af en toe wel wat zwart/ wit reageren maar ik heb geen intentie gehad om je boos te maken:b:

En hier heb je imo een goed punt, en zelf maakte ik deze fout ook. Het te snel veroordelen van een game. De volgende keer zal ik in elk geval eerst even wat meer websites bekijken voordat ik zomaar ergens een 5 pleur zonder argumenten :)... Wellicht dat Dead Island voor mij zo'n game is die je even snel oppakt voor een paar uurtjes fun!

http://www.planetxbox360.com/article_16450/Dead_Island
    9.1 :)

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb hier ook een aardig lange tijd over gedaan. Het halen is puur geluk in plaats van wijsheid, of je gaat zelf dood, of de AI gaat dood. Wil je niet ontmoedigen, maar erna zit nog een stuk dat zeer irritant is.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Heb hem uitgespeeld vond het een erg leuke game wel wat bugs hier en daar maar gelukkig geen game breakende :) heb me perfect vermaakt met deze game nu beetje co-op spelen !

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens ik heb Dead Island nu 2 keer uitgespeeld het verhaal that is en alle sidequests zover ik weet.(3e keer begint echt te vervelen 8)) en ik ben nu Level 45, dus nog 5 levels te gaan voor de 50... ik weet niet of ik er echt zin in heb. :+

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, succes dan maar:+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lekker, ik moet het nog spelen. :mad:

Is dit niet op te lossen met een rage ofzo?

Wellicht kan je de laatste paar levels bewaren voor de DLC?

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Misschien wel ja, het heeft namelijk geen haast... maar dan nog ik heb nu bijna 2 miljoen EXP in totaal gehaald en blijkbaar is Level 50 meer dan 3 miljoen wat best nog wel veel is, maar de DLC komt binnenkort al trouwens toch?.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eind deze maand. Ik was trouwens niet op de hoogste dat lvl 45 2 miljoen xp in totaal is. Dan is de laatste 3 miljoen wel erg veel. 8)

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is wel iets meer dan 3 miljoen in totaal trouwens.

Hopelijk bij de nieuwe DLC zit er ook de 72ste locatie trouwens voor de achievement ''There and Back Again'', niemand heeft de achievement namelijk nog ''legit'' gehaald, maar dan nog vind ik het raar als de 72ste locatie in de DLC zou zitten omdat het volgens mij tegen de regels is van microsoft(omdat je voor de DLC moet betalen).

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Moest je eens gaan levelen in world of warcraft. :+

Van 84 naar 85 is 9,1 miljoen XP
    Van 80 tot en met 84 soortgelijke verhogingen.

70 naar 71 is al ruim een miljoen en meer dan een verdubbeling van 69 naar 70.

Het is totaal niet met elkaar te vergelijken, maar dan heb je een idee hoe gek het kan zij in andere games. ;)

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat zou inderdaad vreemd zijn en volgens mij ook tegen de policy van MS.
    Denk dan eerder dat de achievement geglitched is, zeker als ik kijk op het forum van xbox360achievements en daar mensen melden dat in hun stats explored zones 100% staat en ze toch niet de achievement hebben.

Zit zelf te wachten op dit spel. Hij is onderweg, hoopte eigenlijk dat ie voor het weekend binnen zou komen. Maar misschien is het wel beter als ie binnenkomt op het moment dat de patch er is ;)

Deel Deze Pagina