[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Want? Ik heb hiervoor alleen Oblivion (en een paar uurtjes Morrowind, hooguit, dus niet relevant) gespeeld en heb nog nooit iets van de Main Quest of side-quests niet of maar gedeeltelijk begrepen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zeg het omdat veel van de missies van de main en side quests veel flauwe, soms zeer sterke verwijzingen hebben naar eerdere TES games. Zodra je de naam van een andere provincie hoort, heb je er in minimaal 50% van de gevallen al eentje te pakken. Ik meen mij uit de GOTY guide te herinneren, heb zelf alleen de losse, dat daar in ook gezegd word dat de TES spellen er altijd vol mee zitten. Ze proberen je juist op die manier de wereld meer in te trekken, anders zou het immers ''leeg'' aanvoelen. Neem maar van mij aan dat Morrowind spelers echt niet zo lang Oblivion hadden gespeeld als deze game niet een of meerdere verwijzingen naar Morrowind had. ;)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mainquest van Oblivion was wel te begrijpen voor nieuwkomers. Alleen het gedoe met de goden is wel lastig zonder de lore.

    Sweet! Ik zal absoluut ook een vampire rollen.
     
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ook alleen oblivion gespeeld+ dlc en ik speel t nu nog .
    Erg veel zin in de draken aangezien mij de main quest van oblivion niet zo boeit , meer de Side en guild qeusten aan t doen .

    Lezen jullie de boeken ingame ook ? Daar staan ook dingen in van morrowind toch ?
    Zal veel werk zijn geweest , boeken schrijfen van 18 pagina,'s
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar daardoor zal je het spel nog steeds leuk vinden hoor. En alleen als je je echt verdiept heb in de spellen snap je alle scrolls:

    Yellow: Die verwijzingen naar de andere provincies zijn er wel maar daardoor zal je echt wel het verhaal begrijpen hoor. Als je je een beetje verdiept tijdens het spel begrijp je wat er is gebeurd.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man, heb de links even gefixt voor je zodat je ze gelijk kunt zien. Het is precies dezelfde footage als E3, alleen een nieuw stukje in Bleak Falls Barrow bij een puzzle, wel tof. Wel valt me op hoe idioot snel bandits, frost trolls, giant spider, dragon priest neergaan. Hopelijk is de difficulty op easy daar. Ook jammer dat regen dus nog wel gewoon dwars door objecten heen gaat nog.

    [yt]5xwboyafbwc[/yt]
    [yt]d7WohnlLEQo[/yt]
    [yt]Kt7IeycKJKQ[/yt]
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    AAAAH ik wil kijken!!
    MUST RESIST!! :+
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik kijk NIET! 8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jullie kunnen gerust kijken als je de E3 beelden al kent hoor, vrijwel niks nieuws hier, alleen in HD :D

    Blijf het van de regen kut vinden, ok het is een dragon shout dus geen echte regen maar ik betwijfel of echte regen wel ineens zou afketsen op objecten/gebouwen. Nieuwe engine...en dan niet dit soort dingetjes fixen, no gamebreaker wel kut.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Dat is echt zoiets dat mij geen ruk uitmaakt, wat voegt het nou toe als er druppeltjes langs de muren lopen? Behalve dan dat het een hoop rekenkracht extra kost.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar de E3 beelden heb ik ook niet gezien :+
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou eerder dwars door daken heen, check maar op het eind..het gaat dwars door dat torentje heen en dat is jammer, vooral voor de immersie. En vooral als het waar is wat ze zeiden dat dieren en NPCs nu echt gaan schuilen voor de regen, handig als het dwars door je dakkie gaat :D Ze komen met een gloednieuwe engine, hebben alles opnieuw gedaan zoals Todd Howard meerdere keren zei, alle foutjes en domme dingen eruit..maar dit blijft erin? Hmmm....
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man! Ik heb deze demo nog niet gezien. Tot nu toe alleen de allereerste teaser, de 40 minuten durende PAX demo en af en toe wat links met info vanuit dit topic! :D
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Gaat het ook echt door een dak heen het huis in? :eek: Dat is inderdaad niet best dan, maar voor de rest maakt me dat niet heel veel uit tbh.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik laat me totaal verassen. Alleen de eerste 3 trailers gekeken en verder niks meer.

    Weet wel dat ik vanaf de 11-11 een paar weken niet meer buiten kom hehe.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Het is ook nog niet de definitieve versie he.
     
  20. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat, deze demo is nog van voor de E3. Rustig aan, Bethesda verzaakt echt niet ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina