AAAHHH fucking bitches op mijn school xD! Komt morgen gewoon die demo uit, maar ik moet morgen op kamp met me school tot vrijdag ! Bwehhh gewoon nog een week wachten .
lekker zuipen en gek doen met je schoolgenoten. 100 x beter dan een demo van Fifa. Die kampen moet je van genieten man. Is altijd lachen. Mits je een beetje sociaal figuur bent.
Zuipen en gek doen xD? We moeten 1ste dag 100km fietsen dag daarna 30km lopen met een tas van 12 kilo op de rug en dag daarna 30km kanoën en de dag daarna nog naar school steppen xD! Alcohol en Drugs zijn verboden zelfs een bezoek aan de snackbar zit er niet in xD! Dusja dan heb ik liever een demo van Fifa xD!
Nee, zit zelf in Alkmaar op school heb geen idee waar we heen gaan xD. Een of andere camping tent opzetten enzo. Wordt in iedergeval zo zwaar als de tering .
haha, dat is idd wel wat veel gevraagd. sportopleiding ofzo? De lichamelijke oefening bleef bij ons altijd beperkt tot een potje levend stratego of een mooie speurtocht.
Alleen al het slapen in tenten maakt een introductiekamp geschikt. Enige vraag is dan: in welke tent slaap jij en bij wie..:b:
Waar hebben jullie trouwens Fifa 12 besteld waar je de beste pre order bonus krijgt, dus met die gold packs voor ultimate team, ik zie op sommige website 12 packs en andere weer 24 packs
Flikker is effe op met jullie kamp ervaringen WElke dag komt hij nou? Morgen toch gewoon voor elke console?
Toch nog een reden met je XBoxje om blij te zijn, kotm ie 2 dagen eerder edit: woensdag om 6 uur is hij te downloaden voor de ps3ers, de xboxers hebben dus een dagje winst voor 60 euro Xbox Live
ja ik zie bij Bartsmit site staan 24 packs en bij Gamemania staat weer 12 packs, bij bol.com zie ik volgens mij ook weer een andere, snap het niet meer
Kan dat niet meer NORMAAL gezegd worden ofzo ?? FLIKKER DAN TOCH ZELF OP ALS T JE NIET AANSTAAT MAFKEES
Hmm vreemd. Dit vond ik : Ik dacht eerst idd overal 24. Maar is dus anders. Ach woensdag ben ik vrij. Ga wel ff bij game mania langs. 18 is geen probleem. Maar 12 is een groot verschil...