jullie zijn allemaal zo goed hea. Weetje wat, wedden dat ik jullie snipertjes allemaal own? Ik pak wel gwn een smg WANT DIE MAG JE OOK GEWOON GEBRUIKEN IN EEN SCHIET GAME. gvd stelletje opscheppers bahbah
Dit is een recruitings topic, dus wat doe jij hier eigenlijk nightmareee. Alleen reageren als je vragen hebt of wilt joinen.
Ik kwam even kijken, was eerlijk en kreeg toen een hele haatregen over me heen. Als ze echt zo goed zijn, scrim me dan.
Nightmare, ik ga je nu toch echt even verzoeken om dit topic met rust te laten. Dat loze gezwets heeft vanaf je 1e post nul toegevoegd. Nu is het wel genoeg geweest. Als je deze gasten nog wilt uitdagen voor een match, prima, maar doe dat via PM.
Lees ff terug vanaf je 1e post aub. Als je het dan nog niet inziet, ben ik bang dat je beter geen fora meer kan bezoeken.
Ik was alleen eerlijk... De kills zijn niet goed, ze zijn in private match en als die gast zegt dat hij me ownt, moet hij maar een message terugsturen -.- Ja, ik had al een pm gestuurd... Maar ik ga gewoon nergens omheen draaien. Als het slecht is, is het slecht.
je had gelijk we zij slecht daarom ben ik een adere clan op gericht de TSC clan www.youtube.com/thetscxclan kijk maar en als je kan doe die challang dan na ja