[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Is dit nou ook al via de marketplace te bekijken? Dan kijk ik 'm gewoon ff HD op m'n tv. :9
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Voor zover ik weet is dit de demo die bij E3 werd getoond, volgens mij heeft Bethesda dit ook laten weten vorige week ofzo. Maar ondertussen hebben ze ook al QuakeCon en PAX gehad en ze hadden toch prima die versie kunnen tonen? Ervanuitgaande dat die versie een stuk nieuwer was...we wachten rustig af.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Paar weken maar. Heb je een binnenhuisallergie? Doorgamen tot de eerste omvalt en de voorpagina van de Telegraaf haalt. :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Here is Pete Hines answering a couple questions about the new videos.

    owaindavies908 asks:
    The video looked beautiful and I can't wait. However why was it E3 footage and not the Quakecon footage like previously said?

    Pete Hines responds:
    E3 and QuakeCon were the same demo. We just captured here and edited for time.

    C_hollBURR asks:
    So you lie about when the video is going to be released, push it back by 3 week, and it's not a even quakecon vid, just E3. Cool.

    Pete Hines responds:
    Having a date you want to hit and missing is not lying. It's simply not getting it done. E3 and QC were the same demo.
     
  5. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben natuurlijk hun handen vol aan het leveren van een compleet en afgemaakt spel. Het is heel normaal dat niet iedere keer een nieuwe demo in elkaar wordt gezet voor elke showcase. Naar mijn weten is er geen bekende developer die dat doet (zelfs niet bij Fifa, we spelen morgen gewoon de E3 demo) Het kost tijd en tijd is er nooit genoeg wanneer je naar een deadline toe werkt.

    Overigens zijn deze beelden gewoon van de E3. Bij PAX konden gamers gewoon (de allernieuwste??) versie van de game spelen. Was volgens mij gewoon de hele game die daar te spelen was
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had zowel de E3 als de Quakecon beelden al gezien, dus ik kende alles al wat er in de video's te zien was. Toch is het nog steeds erg indrukwekkend allemaal. Aantal dingen die er wat mij betreft uitspringen:
    - De zeer cleane en tijdens de gameplay nauwelijks aanwezige HUD (inclusief inventory, map en skilltrees).
    - Bepaalde zeer sfeervolle (neem ik aan) gescripte events zoals die draak bovenop de berg, de vleermuisachtige beesten in de grot en natuurlijk de mammoeten en trollen als je de dungeon uitkomt.
    - Levelontwerp van de dungeon, zeer sfeervol met watervallen, cryptes etc.
    - De muziek_O_

    Het vechten ziet er prima uit, maar om hier goed over te kunnen oordelen zal ik het toch eerst zelf moeten spelen, het ziet er in deze videos soms wat vreemd uit imo. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het lijkt soms wel alsof zwaardslagen geen effect hebben bij de vijanden en dat soort dingen.

    Ik heb in ieder geval zin in 11-11-11 (bazendatum om een game te releasen trouwens:cool:)
     
  7. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragons zijn unscripted volgens mij... Misschien zijn sommige events met dragons scripted, maar de dragons zelf niet.
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gedrag van de dragons zou niet gescript zijn nee, maar het lijkt me dat die draak die bovenop de berg op die ruïne zit daar wel 'geplaatst' is door de developers. Ik vind het net een te perfect moment dat daar 'random' een draak als een soort standbeeld zit (ik dacht in eerste instantie dat het een beeld was in ieder geval) die plotseling tot leven komt als je dicht bij komt.
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    wat ik mij afvraag .. ... in filmpje 2 http://archief.xboxworld.nl/media_file/6137?displaymode=popup ROND DE 2 MINUUT 5

    zie je dat die man in een spinnenweb vast zit .. hij rent erna weg omdat je hem bevrijd en zegt dat de schat alleen voor hem is ... jij rent hem achterna en steekt hem in zn rug met je zwaard.... kan dit bij elk willekeurig personage ?? behalve bij kids uiteraard:+

    wel gruwelijk vet deze beelden in HD
     
  10. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is deels scripted. Ze hebben het expres zo gemaakt dat je geen 2 draken TEGELIJK kan bevechten, maar wel kort achter elkaar. De ene draak wacht gewoon af =)
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Dubbel. :eek:
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Christ, kan jij je posts ook eens een normale layout geven? 8)

    Maar om antwoord te geven op je vraag, ik denk persoonlijk dat dit bij zo goed als alle mensen kan. Maar weet niet of het net zoals in Oblivion is dat bepaalde mensen alleen bewusteloos raken ipv dat ze ook echt dood gaan. Hoop persoonlijk dat alleen de niet belangrijke mensen dood kunnen, wil geen quests mislopen omdat ik perongelijk iemand heb neer gemaaid die nog had moeten leven.
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    je loopt geen quest mis he, ze hebben nu toch dat systeem dat als je bvb de questgever omlegt dat dan iemand anders zijn/haar taak over neemt.
    of heb ik dit mis ?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik weet precies waar je het over hebt man, en volgens mij noemen ze dit hit detection. Neem dit videotje als voorbeeld...


    [yt]tsLJqzljCAs[/yt]

    En zie hoe de vijanden op de klappen reageren, dit is ook zéér goed gedaan in Dead Island. In Morrowind en Oblivion was het echt alsof je tegen een boom aan het rammen was, helaas in Skyrim ook nog steeds. Het gekke is, als je gevecht bekijkt met die frost troll, dan zie je wel dat je klappen duidelijk impact hebben op hem.
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    excuus... taal is niet van mn sterkste kant.

    wat bedoel je precies met layout :p
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    damn. net alle 3 de filmpjes gezien,en weer zitten kijken met een smile op mn face XD wat is dit een F@cking vette wereld. wat ik me wel afvraag of deze speler het nu op easy speelde, er ging weinig damage bij hem af en bij de giants wel ook bij de draken vond ik dat de draken snel dood waren, toen hij uit dat stukke gebouw sprong (best hoog) had je in oblivion allang wat damage gehad maar hier had hij niks ... niet eens een kreun van pijn ofzo.

    ook lijkt de magie wel overpowerd en gaan de mensen niet snel dood door vuur van een draak (zie filmpje dat die word gegrepen door een draak en in de lucht word gesmeten)


    al met al vind ik het wel heel erg vet om hier naar te kijken en kan nu ook echt niet meer wachten op 11-11-11. KIPPENVEL!!!!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zo dacht ik ook man, totdat mensen mij erop wezen dat de health van de speler 999 is en de magicka geloof ik ook, dit is puur voor de demonstratie gedaan.




    Horse riding only in 3rd person Confirmed by Pete
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    oke dat is aan de ene kant wel jammer . ik zal voornamelijk first person spelen.
    vond in oblivion dat third person niet zo lekker spelen.

    voor de ps3 spelers (zoals ik ) er komt trophy,s in skyrim . in oblivion zat dit niet XD :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  19. Seh

    Seh Guest

    Net stond er opeens een random filmpje in beeld zonder dat ie het deed en het zag er allemaal nog al wazig uit. Verder zouden wat hoofdletters wel helpen, haha.
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ooh dat bedoel je met layout :p ja ik zag ook ineens dat zwarte filmpje :p die werkte niet dus heb er maar een link van gemaakt.

    Hoofdletters vergeet ik inderdaag VAAK.
    Zal er op letten:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina