de titel van deze thread zegt eigenlijk alles al, maar ik herhaal het nog maar ff, ik zoek dus: -2 bedrade controllers - duke nukem forever (voor minder dan 25 euro incl., aangezien ik hem bij nedgame heb gezien voor die prijs, maar het liefste hem voor minder wil hebben [als dat kan]) ik zie het liefst een reactie in deze thread als je iets hebt..
wat zou je bieden op een bedrade controller ? ik heb er een liggen (wit en paar keer gebruikt) maar moet wel de moeite zijn met verzenden etc.
@woosi & koelebobes: ik wil er zo'n € 20,- incl. voor betalen (maximaal).. is dat de moeite waard of niet?
maak er 25 van en we hebben een deal. Ik zou trouwens de verzendkosten niet weten op zon ding. Kun jij dat uitrekenen ? Meteen een deal als je dat doet.
€25,- incl. verzenden goed? mm.. k, stuur maar een pm met je gegevens dan kan ik het geld overmaken.. @anderen: iemand anders nog een bedrade controller voor me (hallo aarde aan woosi??) en dukke nukkem vooraltijd?
zijn er andere mensen die bedrade controllers hebben die ze willen verkopen? ik ben nog altijd niet voorzien..
http://www.twenga.nl/dir-Games,Microsoft-Xbox-360,Xbox-360-controller deze site staat bordevol met controllers heb zelfs 1 rapid fire controller gezien voor 30 -< ZWART en staat ook 1 witte rapidfire voor 25 en dan verder gewoon van microsoft zelf
ok, duke nukem en 1 zwarte controller zijn onderweg.. wie o wie bezorgt mij de andere bedrade controller?
bij deze kan ik melden dat dit topic op slot gaat.. ik heb twee controllers besteld bij gameshoppen.nl en ik (krijg)/heb een zwarte bedrade controller en duke nukem forever. (en ja dan heb ik er zelfs 3 bijgekocht in totaal ) @woosi en koelebobes: bedankt voor het aanbod, maar ik ben inmiddels voorzien @flugel17: bedankt voor duke nukem forever
bij deze open ik deze thread weer: de twee bestelde controllers waren niet op voorraad en wachten zou bijna 20 dagen duren.. ik wil het dan liever van iemand die 'direct kan leveren' ik wil nog twee bedrade controllers dus.. anyone?
Sorry mob. weer terug op aarde. verzendkosten zijn circa 7 euro. 23 euro en dan kan ik hem zaterdad verzenden.
@woosi: als die prijs incl. verzenden is (23,-), ok.. @koelebobes: het is me al eerder gelukt om voor een lagere prijs incl. verzenden een controller te ontvangen, dus die prijs is te hoog..