[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha, je kan je wapen duplicaten. linker trekker inhouden, en dan Y en de rechter trigger. Het is in het begin ff oefenen maar het werkt. Dit is handig aangezien je reserve wapens nodig hebt, co-opt of snel geld nodig hebt. Ik moest dit ff doen omdat mijn char corupted was en een nieuwe moest reloaden. Het lvl is wel redelijk alleen ik zat zonder geld en wapens. Snel maar weer ff inkopen gedaan. :+

[yt]aJlVbxBJKqU[/yt]

Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  2. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, dat ga ik meteen proberen! :p

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    heb die glitch heel de tijd al gedaan, dacht dat jullie die wel wisten, lekker makkelijk geld verdienen :thumbs:

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt inderdaad als een tiet, ik ga echt flink wat geld inslaan, heb ik tenminste ook niet zo'n last meer van die repairkosten. :)

5. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die duplicate glitch! Je hebt dus oneindig geld, leuk |:-

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lekker een game verkrachten...

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die glitch ga ik dus niet gebruiken, verpest de game imho ...

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is ook zo, heb het pas gedaan toen ik al mijn gear kwijt was. Het spel zou glitch island moeten heten.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja een corrupted save is natuurlijk echt uber balen. Dat zou echt niet moeten kunnen ...

Kun je nagaan als de bugs niet in de game zouden zitten, dan zou het toch wel een erg leuke game zijn geworden ..., nu blijft het een beetje een mixed experience ...

EDIT/Offtopic:
    Zie nu pas wie je bent (name change :) )

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wacht wel even tot na de patch. Geen zin in bugged mainquest en corrupted saves :mad:

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Belangrijk is om dit te voorkomen dat je in het menu de game op singleplayer zet. Je save niet meer kunnen loaden is zwaar kut.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoelang is de singleplayer van deze game eigenlijk? en hoe kan je game corrupted worden ofzo wat ik hoor?

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had je met far cry 2 ook ergens een maat van me kon helemaal opnieuw.

Facking ruk dan denk je had ik maar 2 slots gebruikt :)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Singleplayer is ziek lang wanneer de sidequests doet. Zit er al weer dik 20 uur in. Daarnaast kan je de game nog een keer spelen met de zelfde char om tot lvl 50 te komen. Kwa uren gameplay is dit spel een aanrader.

Je save games kunnen corrupt raken door een fout in het spel. Hoe het precies zit weet ik ook niet want ik deed niks verkeerd. Gewoon veel pech hebben. Momenteel heb ik nog niks gehoord van een patch, vandaar dat ik opnieuw ben begonnen.

Toby doet trouwens een lets play van dead island. Ik zou het zeker checken als je fan bent. Zoals gewoonlijk is hij weer hilarisch. _O_

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze patch is dus nog steeds niet geweest?

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Fokking lame, maar na die glitch kan ik nog wel even wachten.

Maar even opslaan. Kan op moment wel geld gebruiken. :9

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb zowiezo al veel bugs gezien die in die patchnotes helemaal niet genoemd worden, dus er zal zeker nog een patch moeten komen.

Heb die dupe glitch eenmaal geprobeerd en die is echt te eenvoudig, moeten ze ook snel fixen. Heb hem niet nodig, heb legit al 23k gold.

Zit nog steeds in act1, ch3 en L17 inmiddels en vermaak me prima. Thugs zijn nu ook goed te doen met de skills en een wapen met langere range (bat ipv hammer).

Duur van de game voor SP is, als je niet van objective naar objective holt,maar veel verkent, loot, etc, wel lang. Ben toch al ff bezig :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die patch zou ook op de release komen. Misschien hebben ze nog meer bugs gevonden en willen ze alles in 1 patch doen?

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lekker je centjes sparen en alles verliezen wanneer de game moeilijk wordt. Opmerkelijke tactiek. :+

Zelf raad ik aan om alles te bewaren in de vorm van materiaal. Je krijgt later in de game een muilezel en die bewaarde al mijn wapens. Wanneer ik wat geld nodig had verkocht ik een aantal geweertjes. Ook gaat al mijn geld direct daar medpacks, upgrades en grenades. Ik probeer altijd zo min mogelijk contant bij me te dragen.

Deel Deze Pagina