Huh, mijn Epic Edition is toch gewoon verzonden vanuit de UK. Die zou worden geannuleerd vanwege het gewicht... vaag! Nu heb ik 'm dus dubbel (gewone dan). Maar goed, ik heb wel bijna alle downloadable characters (mis alleen Commander Dom). @UpInSmoke0611: Die extra promo codes voor de Downloadable Content krijg je niet hè. Dat is "UK ONLY" en worden voor internationale orders niet meegezonden/per mail gestuurd.
ja precies, zag het zelfde staan. die promo codes staat dat idd bij UK Only. maar voorheen heb ik ook gewoon codes uit UK gehad van ze. de beta heb ik ook gehad
Ik helaas niet. Als het wel zo is, dan heb ik die Savage Grenadier Elite dubbel en had ik liever die Commander Dom van Game willen hebben. F...
Die Beta's weet ik niet, de Gears 3 Beta had ik van BS:EE. Het ging om promo codes voor games van Game.co.uk enzo. Die kreeg ik toen niet aangezien ik "outside the UK" ben. Zo zeiden ze dat tegen me per mail. Maar goed, ik ben al blij dat de Epic Edition onderweg is. Gamestation.
Welke game kreeg je niet dan? En de EE is waarschijnlijk niet onderweg nog, je hebt als het goed is nog een email gehad waarin staat dat ie wordt vastgehouden door de courier tot maandag ofzo
Nee, die heb ik niet gehad. Misschien krijg ik die nog, maar er stond gewoon dat het onderweg is met de titel: Gamestation: Your Order Has Been Shipped Maakt verder niet uit, als ik 'm maar krijg. Op de release heb ik sowieso al een een gewone versie.
same, heb ff mn mailbox afgespeurd. heb ik het verleden dlc codes gehad van GAME. hoop niet dat dit iets nieuws is van afgelopen tijd en dat ik idd die Commando Dom niet krijg. Heb ze een mail gestuurd
Geen idee, maar goed laat maar weten wat ze terugmailen... ben benieuwd. Alleen dan heb ik nog steeds Commando Dom niet, maar een Savage Grenadier Elite dubbel. Tja... beetje dom.
Die heb ik via-via kunnen regelen en schijnt erg zeldzaam te zijn in Europa. Bij Best Buy in Amerika was die te krijgen bij Pre-Orders, maar die is inmiddels al op en die code werkt niet hier in Europa. Dus ik ben wel blij dat ik een Europese hebben kunnen krijgen!
zeldzaam? alleen zavvi, the hut, play.com en shopto hadden em maar commando dom lijkt me zeldzamer... @Lethal47 kan het plaatje wat kleiner
LOL, dat wist ik niet eens. Maar goed, ik heb er niet voor betaald... dat scheelt. Maar Commander Dom wil ik ook wel ja. P.S. De afbeelding wordt toch verkleind.
haha niet bij mij, doe ik iets fout dan? bij mij issie fullscreen! ik vraag me af of die ntsc preorder characters het niet gewoon doen. mn infected omen skin code deed het ook gewoon ben op 1/4 van Coalitions End nu.. echt volgens mij mis je zoveel van het verhaal zonder die boeken
Nee, hoort automatisch te verkleinen. Maar goed, jij hebt dus bij GAME, Gamestation en nog ergens besteld? En US-codes werken in Europa niet, die zijn gelockt. P.S. Waar is die Infected Omen Skins code van? De controller?
Kan je toch een us profiel aanmaken op je xbox en dan downloaden en spelen met je europese profiel. Of werkt dat niet? Zo werkt het iig met Aegis Wing.
Hoe weet je zeker dat die US-codes gelockt zijn in Europa dan? Volgens mij nog geen EPIC-staff member die dat bevestigd heeft...
ja Rod.. maar volgens mij gokt die ook maar wat. en ik heb die Infected Omen skins van de controller gehad...
Dat was toch gemeld door Epic op Twitter? Codes die bij de Controller zitten zijn sowieso regiovrij, maar niet die van de Pre-Orders. Misschien heb ik het mis hoor... hopelijk.