[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij dat eerste plaatje zie je inderdaad die mage, alleen bij die 2e zie ik meer een soort vogel dan een warrior :9
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het tweede plaatje is een dude met een grote bijl.
    Viel me ook al op in het filmpje. Ik heb geen zin meer om te wachteennn :'-(
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    100% Xbox 360 footage, er is nog niks geshowed van PC en PS3.

    Ik dacht dat de mierenneukers/nitpickers op de Bethesda forum erg waren. Totdat ik daar een thread zag over iemand op Youtube die het naar een volledig ander niveau haalt...OMFG zeg. Check de video maar eens en probeer hem helemaal uit te kijken. Waar hij over klaagt...echt hoor....wtf vriend!!!!!

    Het stukje over de wolf bijvoorbeeld is gewoon....hilarisch, gaat nergens over. Behalve het bloed dan misschien,of over de rots in het begin, LMAO!

    [yt]dRpgFgT42G0[/yt]
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die zwamstem maar 1 minuut aangehoord. Wat een leven moet je hebben wil je een demo zo gaan analyseren :emo: Al dat gejammer, ga er gewoon lekker van genieten!
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Je moet toch wat he tot 11-11-11...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die kerel moet niet zeiken, heb gister de filmpjes gekeken op mn fullhd tv en het is werkelijk waar prachtig. Je ziet nog wel de kleine haperingetjes die je in alle open world games ziet maar als je daar over gaat lopen zeuren moet je maar een dikke game pc kopen...
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Was hij nou echt aan het zeuren over een steen? WTF8)
    daarna heb ik m meteen uitgezet..
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Later in de video begint hij over tesselation en allerlei effecten die de Xbox 360 gewoonweg niet kan doen, toch loopt hij te 360 te bekritiseren daarover. Weet hij dan niet dat het fucking hardware uit 2006 is? Dit is juist verschrikkelijk knap voor Xbox 360. En dan dat gezeur over het bloed effect op het scherm...nee...zijn oplossing is fijn zeg. Als je zo'n nitpicker bent..dan kun je volgens mij inderdaad niet eens meer genieten van een game.

    Komt ie bij die guardian stone, zegt ie serieus dat het rondje stukje wel redelijk goed rond is.....son who gives a shit?!!! En dat ie na die wolf ook zegt 'we deserve better' jonge jonge jonge.

    Hij heeft wel een punt dat je tijdens de melee combat geen enkel gevoel van interactie hebt, je krijgt een knal en je merkt het niet echt, en andersom ook niet. Hier hadden we het eerder ook al over, het is jammer dat het er niet inzit, maar het is niet anders.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Over dat laatste: ik denk dat het na een tijdje ook irritant wordt om de hele tijd een 'schuddend scherm' of iets te krijgen als je een stoot krijgt/geeft. Of dat de camera een beweging maakt, ik weet niet, mij lijkt het erg onrustig worden.

    Die dude hierboven in dat filmpje is wel erg tragisch. Commentaar op de manier waarop een friggin' wortel overloopt in het struikje waar het aan vast zit noemt hij een "design failure"..
     
  10. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zeurpiet zeg, heb hem meteen na dat die over die steen aan het zeuren was afgezet.:x
     
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hem nog volgehouden tot hij over de animaties begon :eek: Ik ben bijna nieuwschierig hoe hij zich 51 minuten lang kan opwinden over zo'n demo. 8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Kijk in een game als Condemned dat je een paar keer tegen de grond word geramd door ventjes is niet erg, want de game is hooguit 10 uur ongeveer. Maar als je dat constant in een rpg als Skyrim hebt...dan zou je er denk ik wel gek van worden. Maar toch, een kort schuddend scherm of een soort effect was opzich wel cool geweest. Net als dat menselijke vijanden geen kick geven tijdens combat, maar die frost troll en giant spider geven duidelijk een reactie wanneer je ze pijn doet.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Normaal gesproken maak ik hier niet zo'n probleem van. Maar sinds ik Dead Island speel en merk hoe tof de physics zijn bij het uitdelen klappen wil ik niet anders meer. Bethesda kan hier nog flink van leren.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Anderzijds kan de ontwikkelaar van DI dat ook van Bethesda. ;):+
    Bugs, nice and tasty bugs. Zomaar een verwijzing naar Oblivion voor DI.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Yep, hier sluit ik me wel volledig bij aan. Melee combat is fantastisch gedaan in Dead Island, en op zoiets hoop ik uiteindelijk gewoon wel in toekomstige TES games.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dit spel heeft mij nooit echt geboeid. tot dat ik de filmpjes zat..ziet er goed uit..en is toch wel een spel wat mij kan boeien. twijfel nog of ik eerst Oblivion zal halen. is het de moeite waard? en heb je ook zoveel keuze aan wapens enz?
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oblivion is geweldig. Alleen is het ondertussen een tikkeltje verouderd, dus misschien zullen sommige dingen je een beetje teleurstellen. Maar qua gameplay is het gewoon een geniaal spel. Echt een aanrader, zeker als je van het genre houdt.

    Over een week komt de 5th year anniversary uit, misschien is dat een idee om te kopen. :) Die kan je nu bij Wehkamp op de kop tikken voor 22 euro. En dat is best een mooie prijs voor zo'n groot spel.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja daarom. ik had al gezien dat deze uitkomt. daarom zat ik er aan te denken.:thumbs:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Yellow haalt hem ook. Bikkelfan. :+:cool:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraagje...want ik weet het even niet meer zeker.

    Je kon in Skyrim toch

    - Sex hebben met een andere NPC
    - Trouwen
    - En kinderen krijgen....

    toch? Of ben ik helemaal in de war nu? Zo niet..dan ben ik heel benieuwd hoe dit zal zijn in de game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina