Easycap Hulp

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RobertNL, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik hoop als ik in goede categorie zit..

Ik heb een Easycap DC60+ gekocht maar helaas als ik naar Pal overzet op Amcap en Easycap meegeleverd programma dat loopt die vast zie je kleur en doet die niks meer lama zegen.

Wie weet het probleem of heeft er ervaring mee?

Alvast bedankt!

2. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Je ging de fout in toen je zo'n ding kocht. De kwaliteit is echt bagger en niemand kijkt je video's xD.

Ik kan je hier helaas niet mee helpen, maar ik kan wel een paar recorders aanraden, want hier kun je toch niks mee. PM of reply maar =)

3. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord. Nouja het zit zo ik kan wel een HD PVR kopen van 170 euro en als me nou niet bevalt? Zit ik met 170 euro verspeelt. Dit (rotding volgens jouw) is leuk begin. Slechte kwalietijd gaat het even niet om het gaat om mijn vraag dat dat ding niet naar kleur wil.

Als het me bevalt ga ik zeker over naar HD PVR, maar tog bedankt

4. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad zelf de AVerMedia Darkcrystal HD Capture Station aan... Die is zo'n 150 euro (Hauppauge HD PVR is 190-200). Als je niet zoveel geld wilt uitgeven, koop dan Roxio Game Capture. Die dingen zijn zo'n 80-100 euro en zijn iets beter dan een Dazzle. Dazzles moet je niet aan denken, want je krijgt vaak genoeg de verkeerde Dazzle in de doos van een betere versie, bijv. DVC 100 ipv DVC 103. Als je écht video's wilt maken en redelijk wat actieve subscribers hebt, koop dan een van die eerste 2. Als je nog meer info wilt, message maar of zo =)

EDIT:

Even op YT gezocht...

Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina